chitzi
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1998 cdx sw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- teodor
- **
- 395 mesaje
- din 31 Aug 2007
- Astra 2012 A14NET
- Bucuresti
teodor
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ovilio`f
- **
- 134 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2001 z16se
- Bihor
ovilio`f
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
praf l-ati facut. e totusi incepator, putina mila.
banuiesc ca e vorba de "clasicul" electromotor de la clapeta de recirculare, defect destul de comun la astra g, avand ca rezultat o crunta aburire a geamurilor.
@air-catalin: nu, nu este sub grila de la stergatoare. tot mecanismul se gaseste sub torpedou (de fapt in spatele lui).
Solutii?
1. achizitionare electromotor nou (200 - 250 lei);
2. achizitionare electromotor SH (100 - 125 lei) dar e deja cu un picior in groapa;
3. reparare electromor existent: am inteles ca s-ar potrivi un motoras de la un video vechi (nu ma pricep, nu am incercat);
4. eliminare electromotor buclucas. Eu asa am facut, clapeta atarna libera, geamurile se aburesc infinit mai putin.
banuiesc ca e vorba de "clasicul" electromotor de la clapeta de recirculare, defect destul de comun la astra g, avand ca rezultat o crunta aburire a geamurilor.
@air-catalin: nu, nu este sub grila de la stergatoare. tot mecanismul se gaseste sub torpedou (de fapt in spatele lui).
Solutii?
1. achizitionare electromotor nou (200 - 250 lei);
2. achizitionare electromotor SH (100 - 125 lei) dar e deja cu un picior in groapa;
3. reparare electromor existent: am inteles ca s-ar potrivi un motoras de la un video vechi (nu ma pricep, nu am incercat);
4. eliminare electromotor buclucas. Eu asa am facut, clapeta atarna libera, geamurile se aburesc infinit mai putin.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Borat- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
La Opel-ul meu Astra G (Y17DT), tip motoras cu tija de plastic, stiu ca il fac sa functioneze tragandu-i surubelnite in cap. Vorbesc cat se poate serios. Functioneaza perfect metoda ciobaneasca "da-i cu pumnul". Cel mai nasol este ca trebuie uneori dat torpedo-ul jos. In rest, iarna il las pe "aer proaspat", vara pe "recirculare", in caz ca folosesc aerul conditionat.
costache
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Borat a scris:La Opel-ul meu Astra G (Y17DT), tip motoras cu tija de plastic, stiu ca il fac sa functioneze tragandu-i surubelnite in cap. Vorbesc cat se poate serios. Functioneaza perfect metoda ciobaneasca "da-i cu pumnul". Cel mai nasol este ca trebuie uneori dat torpedo-ul jos. In rest, iarna il las pe "aer proaspat", vara pe "recirculare", in caz ca folosesc aerul conditionat.
cum dai de motorasul resp ?
la mine e blocat pe deschis
si a venit vara si l prefer inchis sincer sa fiu (pt performanta de la ac) dar... l-as folosi si deschi ca sa curat instalatia... in fine
cum il repar?
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
dupa ce dai torpedoul jos o sa vezi o carcasa circulara din plastic. Aceasta carcasa are in stanga o tije care in partea superioara este legata de clapeta iar jos de o alta tije care este pe axul motorasului. Motorasul are carcasa de plastic, are forma patratica si este prins cu trei suruburi de carcasa mare. Daca te uiti pe gaura lasata de torpedou o sa vezi motorasul din profil. Bafta.
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
inainte sa schimbati motorasul incercati sa ungeti cu silicon de bord cauciucul care vine pe marginea clapetei, dupa ce stergeti bine praful de acolo. astfel o mai lungiti cam un an, asa a fost la mine. apoi, ca sa nu mai fie nevoie sa dau torpedoul jos pentru deblocarea clapetei il deschideam, trageam afara magazia de cd-uri si bagam mana pe acolo pana la clapeta si miscam de ea, simultan apasand si butonul de recirculare si se debloca.