Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • chitzi

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1998 cdx sw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cum pot sa vad unde este acel mecanism care inchide si deschide?
ms mult
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pai fie te uiti pe sub chiuveta, fie demontezi complet bateria si o studiezi cu atentie
Fara suparare, dar la cum ai formulat intrebarea, si la cat te-ai agitat sa citesti si sa respecti regulamentul, alt raspuns nu meriti
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa deschizi geamul sa stai cu pleata in vant...
ce masina ai omule ?
la astra g este sub grila in care sunt prinse bratele de stergatoare
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
air_catalin a scris:
ce masina ai omule ?

masina de tocat carne nr 8!
  • teodor

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dar de unde sti ca este blocata pe inchis ?
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
saracul ... cred ca in viata lui nu mai intreaba nimic ...Smile
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
praf l-ati facut. e totusi incepator, putina mila.
banuiesc ca e vorba de "clasicul" electromotor de la clapeta de recirculare, defect destul de comun la astra g, avand ca rezultat o crunta aburire a geamurilor.

@air-catalin: nu, nu este sub grila de la stergatoare. tot mecanismul se gaseste sub torpedou (de fapt in spatele lui).
Solutii?
1. achizitionare electromotor nou (200 - 250 lei);
2. achizitionare electromotor SH (100 - 125 lei) dar e deja cu un picior in groapa;
3. reparare electromor existent: am inteles ca s-ar potrivi un motoras de la un video vechi (nu ma pricep, nu am incercat);
4. eliminare electromotor buclucas. Eu asa am facut, clapeta atarna libera, geamurile se aburesc infinit mai putin.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ce de smecheri pe forumul asta iar unul din ei este si adimin cica , fara bascalie nu se poate ? chitzi nu este nici primul nici ultimul care pune intrebari fara a folosi functia cautare .
  • Borat
  • Suspendat
  • 1 mesaje
  • din 26 Jan 2008
  • Astra 2001 Y17DT
  • Constanta
  • Borat

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
La Opel-ul meu Astra G (Y17DT), tip motoras cu tija de plastic, stiu ca il fac sa functioneze tragandu-i surubelnite in cap. Vorbesc cat se poate serios. Functioneaza perfect metoda ciobaneasca "da-i cu pumnul". Cel mai nasol este ca trebuie uneori dat torpedo-ul jos. In rest, iarna il las pe "aer proaspat", vara pe "recirculare", in caz ca folosesc aerul conditionat.
  • costache

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am cumparat de Bosh Car Service acel electromotor cu 90 lei , pentru aeroterma Behr.
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Borat a scris:La Opel-ul meu Astra G (Y17DT), tip motoras cu tija de plastic, stiu ca il fac sa functioneze tragandu-i surubelnite in cap. Vorbesc cat se poate serios. Functioneaza perfect metoda ciobaneasca "da-i cu pumnul". Cel mai nasol este ca trebuie uneori dat torpedo-ul jos. In rest, iarna il las pe "aer proaspat", vara pe "recirculare", in caz ca folosesc aerul conditionat.

cum dai de motorasul resp ?
la mine e blocat pe deschis
si a venit vara si l prefer inchis sincer sa fiu (pt performanta de la ac) dar... l-as folosi si deschi ca sa curat instalatia... in fine
cum il repar?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce dai torpedoul jos o sa vezi o carcasa circulara din plastic. Aceasta carcasa are in stanga o tije care in partea superioara este legata de clapeta iar jos de o alta tije care este pe axul motorasului. Motorasul are carcasa de plastic, are forma patratica si este prins cu trei suruburi de carcasa mare. Daca te uiti pe gaura lasata de torpedou o sa vezi motorasul din profil. Bafta.
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
10x
cand o sa fie ceva mai cald pe afara o sa umblu pe acolo
si o sa postez ce am rezolva.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
inainte sa schimbati motorasul incercati sa ungeti cu silicon de bord cauciucul care vine pe marginea clapetei, dupa ce stergeti bine praful de acolo. astfel o mai lungiti cam un an, asa a fost la mine. apoi, ca sa nu mai fie nevoie sa dau torpedoul jos pentru deblocarea clapetei il deschideam, trageam afara magazia de cd-uri si bagam mana pe acolo pana la clapeta si miscam de ea, simultan apasand si butonul de recirculare si se debloca.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR