mhdoru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut !
In seara asta cind parcam masina am observat ca daca am faza scurta aprinsa si misc putin de volan scade putin intensitatea luminii la faruri. Cam ,ca atunci cind vrei sa pleci de pe loc si ca sa nu turezi masina ajungi in subturatie, ce sa zic scade 5% din intensitate poate chiar mai putin si asta doar la relanti. Are cineva idee daca e o problema electrica ( nu incarca destul, scurt etc) sau doar apare un consumator in circuit ?
Multumesc anticipat.
In seara asta cind parcam masina am observat ca daca am faza scurta aprinsa si misc putin de volan scade putin intensitatea luminii la faruri. Cam ,ca atunci cind vrei sa pleci de pe loc si ca sa nu turezi masina ajungi in subturatie, ce sa zic scade 5% din intensitate poate chiar mai putin si asta doar la relanti. Are cineva idee daca e o problema electrica ( nu incarca destul, scurt etc) sau doar apare un consumator in circuit ?
Multumesc anticipat.
- xflo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Timis
xflo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
mhdoru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
mhdoru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ovilio`f
- **
- 134 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2001 z16se
- Bihor
ovilio`f
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
NU sta tu chiar asa linistit. Trec si eu prin chestia asta. Sunt doua aspecte diferite despre care se discuta. Primul este scaderea intensitatii luminilor din bord si sunt intensitati scurte si mici, uneori greu de observat - asta se incadreaza la "asa face toate".
Iar al doi-lea aspect are legatura cu scaderea intensitatii la faruri atunci cand invarti de volan (si la relantiu si in mers, doar ca in mers este mai greu de observat), uneori se aude si un zgomot de motor electric in zona alternatorului - un zgomot nefamiliar, nespecific.
Stiu ca o sa imi aud replici, dar scaderea intensitatii la faruri nu este normala. Si la mine a aparut problema in septembrie anul trecut.
In primul rand trebuie sa verifici puntea de la alternator sa nu ai cumva vre-o dioda strapunsa. Eu iti recomand sa o schimbi ca sa fi sigur. In cazul in care persista fluctuatia, te apuci sa pui bani deoparte (pt pompa)
Acuma daca vrei sa ma asculti bine, daca nu si asa e bine.
Iar al doi-lea aspect are legatura cu scaderea intensitatii la faruri atunci cand invarti de volan (si la relantiu si in mers, doar ca in mers este mai greu de observat), uneori se aude si un zgomot de motor electric in zona alternatorului - un zgomot nefamiliar, nespecific.
Stiu ca o sa imi aud replici, dar scaderea intensitatii la faruri nu este normala. Si la mine a aparut problema in septembrie anul trecut.
In primul rand trebuie sa verifici puntea de la alternator sa nu ai cumva vre-o dioda strapunsa. Eu iti recomand sa o schimbi ca sa fi sigur. In cazul in care persista fluctuatia, te apuci sa pui bani deoparte (pt pompa)
Acuma daca vrei sa ma asculti bine, daca nu si asa e bine.
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
NU stiu la voi dar la mine , 2.0DTH , in timp ce masina se afla in miscare indiferent de viteza, motorul sta mai turat cu 200 de rot/min si din cate am citit este ceva normal pentru a oferii alternatorului o turatie optima de a putea suprta sarcina ceruta de servo cat si de ABS !
Cat despre absortia de curent la virarea pe loc este normala , stiu ca este recomandat la virare pe loc ca motorul sa fie turat un pic pentru a nu solicita alternatorul fara motiv !
Bafta !
Cat despre absortia de curent la virarea pe loc este normala , stiu ca este recomandat la virare pe loc ca motorul sa fie turat un pic pentru a nu solicita alternatorul fara motiv !
Bafta !
- ovilio`f
- **
- 134 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2001 z16se
- Bihor
ovilio`f
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sigur ca o absortie de curent este normala dar nu intratat incat sa fie vizibila mai ales la faruri. Ca doar nu e facut Opelu` de romani. In ziua de azi farurile urmaresc curba cand intorci volanul, si sa accept ca mie masin a imi ia din intensitate. Asta sincer este de neacceptat. Exista o problema tehnica. Si foarte mare atentie in a nu se confunda cele doua aspecte enumerate mai sus.
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
mhdoru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
Adevarul ca fluctuatia respectiva este foarte mica si vis-a-vis de sunet chiar nu se aude nimic ( singurul sunet electric este cind am geamul deschis, se aude motorasul de la oglinzi ). Sunt eu putin obsedat cu masina mea ( ceara pe care o dau eu, dupa ce ies din spalatorie o mai sterg odata etc ) si mi-a trebuit ceva timp( 5 min) ca sa imi dau seama. Daca ating acceleratia putin nu mai se obs nimic. Oricum eu ma gindesc ca ar trebui sa fie in garantie nu ? E luata in leasing si are 2 luni. Plus ca am vrut sa pun casetofonul meu pe masina si a trebuit sa il montez la ei, sa prezint garantia la casetofon , si montajul a 2 boxe pe spate ( ale lor- jalnice ) si montajul casului m-a dus la 450 ron.Totul sa nu pierd garantia la electric, deci am pretentia sa nu comenteze la garantie . .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
eu la a mea ,Astra G 1.7 DTI (Y17DT 16V) an 2000 cu baterie originala , am observat k si @fnf bogdan fnf ca motorul sta turat ( aprox.1000 rpm la relanti) in mers cu pedala de ambreiaj apasata , initial gandindu-ma k sta asa pentru a accelera mai usor fara a forta motorul la o schimbare de viteza la turatii mici , dar motivul cu directia e mai logica
- simeontimplaru
- **
- 113 mesaje
- din 17 Mar 2008
- Astra 2002 Y1,7DTI
- Timis
simeontimplaru
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2008
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ca tot se discuta despre servodirectie...
Problema: pornesc motorul pentru a efectua o manevra de mers inapoi pentru a iesi dintr-o parcare; s-a auzit un zgomot ciudatel, ca un scartait, dar ocupat cu manevra de degajare a locului de parcare respectiv, nu i-am dat atentie. Am efectuat manevra de mers inapoi cu comanda de volan dreapta, dar cand sa pornesc in fata, comanda de volan pentru readucerea rotilor pe directia de mers a fost insotita de un efort foarte mare. Practic am ramas fara servodirectie. Am ajuns acasa, am verificat nivelul lichidului... totul in regula. Ce anume se poate sa se fi dus?
Problema: pornesc motorul pentru a efectua o manevra de mers inapoi pentru a iesi dintr-o parcare; s-a auzit un zgomot ciudatel, ca un scartait, dar ocupat cu manevra de degajare a locului de parcare respectiv, nu i-am dat atentie. Am efectuat manevra de mers inapoi cu comanda de volan dreapta, dar cand sa pornesc in fata, comanda de volan pentru readucerea rotilor pe directia de mers a fost insotita de un efort foarte mare. Practic am ramas fara servodirectie. Am ajuns acasa, am verificat nivelul lichidului... totul in regula. Ce anume se poate sa se fi dus?
marcelt2
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
gxg_tm a scris:eu la a mea ,Astra G 1.7 DTI (Y17DT 16V) an 2000 cu baterie originala , am observat k si @fnf bogdan fnf ca motorul sta turat ( aprox.1000 rpm la relanti) in mers cu pedala de ambreiaj apasata , initial gandindu-ma k sta asa pentru a accelera mai usor fara a forta motorul la o schimbare de viteza la turatii mici , dar motivul cu directia e mai logica
este din cauza abs ului..... nu din cauza directiei.