blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
elegance a scris:Rezervorul e construit a.i. sa nu se poata scoate combustibil din el... Daca tii neaparat sa scoti motorina din el nu poti numai daca desfaci tevile.
multam de raspuns...
esti sigur ca nu se poate?
ai date concrete ca exista ceva pe conducta de alimentare?
nu vad ce ar opri un furtun sa nu ajunga in rezervor...dar poate stii mai bine...
oricum iti multumesc...
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
cosma78
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Stiu ca acest topic e vechi tare ... dar eu azi m-am lovit de problema si am reusit sa o si rezolv ... Drept urmare, o sa postez aici solutia gasita de mine.
Eu am un Corsa D 2008. Ca sa pot scoate, am mufat un furtun la filtrul de motorina pe partea care merge catre injectoare.
Apoi am determinat releul responsabil de pornirea pompei care aduce motorina din rezervor - pentru asta am pus/scos contactul de mai multe ori vazand care e releul cu pricina.
Am inlocuit releul cu o sarma care practic mi-a tinut tot timpul pompa sub tensiune deci a scos non stop.
In acest fel am reusit sa scot absolut toata motorina din rezervor pana l-am lasat sec.
Eu am preferat sa mufez furtunul direct la filtrul de motorina pentru ca a fost cel mai simplu asa (am folosit doar 1 colier). Analog se poate scoate celalalt furtun (care intre in filtru) si in acest fel nu mai filtrezi motorina venita din rezervor, deci merge putin mai repejor.
E prima oara cand postez aici... Daca ma prind cum se face, o sa pun si niste poze cu tot ce am explicat aici.
Cele bune.
Cosmin
Stiu ca acest topic e vechi tare ... dar eu azi m-am lovit de problema si am reusit sa o si rezolv ... Drept urmare, o sa postez aici solutia gasita de mine.
Eu am un Corsa D 2008. Ca sa pot scoate, am mufat un furtun la filtrul de motorina pe partea care merge catre injectoare.
Apoi am determinat releul responsabil de pornirea pompei care aduce motorina din rezervor - pentru asta am pus/scos contactul de mai multe ori vazand care e releul cu pricina.
Am inlocuit releul cu o sarma care practic mi-a tinut tot timpul pompa sub tensiune deci a scos non stop.
In acest fel am reusit sa scot absolut toata motorina din rezervor pana l-am lasat sec.
Eu am preferat sa mufez furtunul direct la filtrul de motorina pentru ca a fost cel mai simplu asa (am folosit doar 1 colier). Analog se poate scoate celalalt furtun (care intre in filtru) si in acest fel nu mai filtrezi motorina venita din rezervor, deci merge putin mai repejor.
E prima oara cand postez aici... Daca ma prind cum se face, o sa pun si niste poze cu tot ce am explicat aici.
Cele bune.
Cosmin