Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • blero

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am o problema destul de banala, dar pentru mine este capitala.
nu pot trage decat 5 l de motorina cu ajutorul furtunului si asta numai atunci cand este full.
daca cineva stie cum se procedeaza, va rog spuneti-mi si mie...
astept un raspuns de la voi..
multumesc si multi km... fara reparatii
salut!
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,082
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Rezervorul e construit a.i. sa nu se poata scoate combustibil din el... Daca tii neaparat sa scoti motorina din el nu poti numai daca desfaci tevile.
  • blero

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2008

  • Mesaj Privat
elegance a scris:Rezervorul e construit a.i. sa nu se poata scoate combustibil din el... Daca tii neaparat sa scoti motorina din el nu poti numai daca desfaci tevile.

multam de raspuns...
esti sigur ca nu se poate?
ai date concrete ca exista ceva pe conducta de alimentare?
nu vad ce ar opri un furtun sa nu ajunga in rezervor...dar poate stii mai bine...
oricum iti multumesc...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,011
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
poate fi un filtru gen sita si nu poti baga furtunul....nu sunt sigur dar este posibil.
  • blero

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2008

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:poate fi un filtru gen sita si nu poti baga furtunul....nu sunt sigur dar este posibil.

maintriga ca pot scoate numai 5 litri...
mai sap...
  • cosma78

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Stiu ca acest topic e vechi tare ... dar eu azi m-am lovit de problema si am reusit sa o si rezolv ... Drept urmare, o sa postez aici solutia gasita de mine.

Eu am un Corsa D 2008. Ca sa pot scoate, am mufat un furtun la filtrul de motorina pe partea care merge catre injectoare.
Apoi am determinat releul responsabil de pornirea pompei care aduce motorina din rezervor - pentru asta am pus/scos contactul de mai multe ori vazand care e releul cu pricina.
Am inlocuit releul cu o sarma care practic mi-a tinut tot timpul pompa sub tensiune deci a scos non stop.

In acest fel am reusit sa scot absolut toata motorina din rezervor pana l-am lasat sec.

Eu am preferat sa mufez furtunul direct la filtrul de motorina pentru ca a fost cel mai simplu asa (am folosit doar 1 colier). Analog se poate scoate celalalt furtun (care intre in filtru) si in acest fel nu mai filtrezi motorina venita din rezervor, deci merge putin mai repejor.

E prima oara cand postez aici... Daca ma prind cum se face, o sa pun si niste poze cu tot ce am explicat aici.

Cele bune.
Cosmin
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR