- adrianmorarasu
- OP
- 28 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Astra Z17DTL
- Dolj
adrianmorarasu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am un Opel Astra Classic II 1.7 CDTI din 2007 nou si am facut recent (in ianuarie) prima revizie de 15.000 km. Ce am observat este ca masina este mai zgomotoasa la partea de motor. Chiar si cind temperatura apei este optima, la viteze de 100 maxim 120 km/h este mai zgomotoasa ca inainte. Mentionez ca sunt din Craiova, trebuiasa fac revizia la Rucom dar nu am facut-o pt.ca a trebuit sa plec la Timisoara si - daca tot am citit mereu forumul - am dat o fuga la Arad la Opel West si toata distractia a durat maxim 30 - 40 minute. Deci schimbul l-am facut la singurul service Opel din tara cu maxime aprecieri.
O sa ii intreb si pe ei dar m-ar interesa si o alta parere. Multumesc.
Am un Opel Astra Classic II 1.7 CDTI din 2007 nou si am facut recent (in ianuarie) prima revizie de 15.000 km. Ce am observat este ca masina este mai zgomotoasa la partea de motor. Chiar si cind temperatura apei este optima, la viteze de 100 maxim 120 km/h este mai zgomotoasa ca inainte. Mentionez ca sunt din Craiova, trebuiasa fac revizia la Rucom dar nu am facut-o pt.ca a trebuit sa plec la Timisoara si - daca tot am citit mereu forumul - am dat o fuga la Arad la Opel West si toata distractia a durat maxim 30 - 40 minute. Deci schimbul l-am facut la singurul service Opel din tara cu maxime aprecieri.
O sa ii intreb si pe ei dar m-ar interesa si o alta parere. Multumesc.
chalid
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
- adrianmorarasu
- OP
- 28 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Astra Z17DTL
- Dolj
adrianmorarasu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
cand am cumparat vectra exista in motor ulei castrol...eu am bagat GM 10w40...mare prostie......am avut aceasi parere....era mai zgomotoasa.....cand am schimbat iar, am bagat castrol magnatec 10w40...alta treaba...zgomotul acela mecanic a disparut...
concluzie: uleiul GM, pe langa ca este mai ieftin este si mai slab calitativ...
concluzie: uleiul GM, pe langa ca este mai ieftin este si mai slab calitativ...
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
Anton.G
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
chalid a scris:salutare
dar ai facut schimbul cu uleiul care trebe
ca totusi la numai 15000
dar totusi daca ai facut la OPEL banuiesc ca ....au pus ei ce trebe acolo
eu sa-i f**t pe toti cei din reprez opel care mie mi-au pus cu 700 de ml de ulei mai mult (sau au lasat ulei in baie nescurs)imi stricau motorul!si acum spun si cine....Expocar targoviste o gasca de indivizi angajati pe sub mana din combinate si otelarii!
dar ai facut schimbul cu uleiul care trebe
ca totusi la numai 15000
dar totusi daca ai facut la OPEL banuiesc ca ....au pus ei ce trebe acolo
- gabynitzu
- **
- 141 mesaje
- din 23 Jan 2008
- Astra 2008 Z17DTH
- Dambovita
gabynitzu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
shakwano
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
octav13 a scris:cand am cumparat vectra exista in motor ulei castrol...eu am bagat GM 10w40...mare prostie......am avut aceasi parere....era mai zgomotoasa.....cand am schimbat iar, am bagat castrol magnatec 10w40...alta treaba...zgomotul acela mecanic a disparut...
concluzie: uleiul GM, pe langa ca este mai ieftin este si mai slab calitativ...
concluzie: uleiul GM, pe langa ca este mai ieftin este si mai slab calitativ...
As putea spune ca la mine s-a intamplat invers.
Primul schimb de ulei pe care l-am facut de cand am cumparat masina a fost cu GM 5W 30 si motorul era mai putin zgomotos ca atunci cand am trecut la Castrol Magnatec 10W 40 (urmatorul schimb). Am continuat cu 10W 40, chiar daca motorul este mai zgomotos, mananca mult mai putin ulei.
raoul231
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
eu am un opel astra combi din 2002 1.6 16V si am facut prostia sa schimb ulei de la o revizie la alta,si am intampinat aceeasi problema,la inceput motorul se auzea frumos dar acum a inceput sa fie mai zgomotos...dar totusi ce ulei ar trebui sa pun in motor?ultima oara am pus 15w40 si cam tot la fel se aude
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- danutz22
- **
- 189 mesaje
- din 27 Jun 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Brasov
danutz22
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Brasov
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
5w30 e semi-sintetic pe cand 10W40 e sintetic eu am intrebat la un magazin de piese auto si asa mi-a raspuns ca cel mai recomandat ulei pt 1.9CDTI e 10W40 Castrol Magnatec
Si nu stiu Signumul face un zgomot ca al unui Touareg atunci cand bagi piciorul in el ..... am sa vad dupa ce zchimb volanta si kitul ambreiaj poate o sa fie mai silentios si daca nu promit ca la urmatorul schimb pun Mobil1 5W30
Si nu stiu Signumul face un zgomot ca al unui Touareg atunci cand bagi piciorul in el ..... am sa vad dupa ce zchimb volanta si kitul ambreiaj poate o sa fie mai silentios si daca nu promit ca la urmatorul schimb pun Mobil1 5W30
- danutz22
- **
- 189 mesaje
- din 27 Jun 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Brasov
danutz22
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Brasov
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2008
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Mai baieti scrie clar ca ptr Z19DT...... se pune numai ulei tip:0W30, 0W40, 5W30 si 5W40. Nimic altceva indiferent de kilometreii parcursi. Eu am in ea GM 5W30 dar in august la revizie am sa pun Mobil1 0W40 cei drept cam scump 220lei 4L iar 1L este 60lei. Ca iti trebuiesc vreo 4.3L intr-un asemenea motor si trebe sa mai iei si bidonul de 1L. Asta e daca vrei sa ai motor bun, nu faci rabat de la calitate.
- danutz22
- **
- 189 mesaje
- din 27 Jun 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Brasov
danutz22
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Brasov
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2008
- Mesaj Privat
Pai Ciprinel, in motoarele Z19DT(H) se pun 4 tipuri de ulei.... ? Lamureste-ne cum vine asta? adik oricare din ele? adik nu e nici o diferenta intre ele?
Eu mi-am exprimat parerea mai sus in legatura cu CE FEL de ulei trebuie, si inca o data, nu e doar parerea mea, ci a cartii tehnice a masinii + a altor oameni care se pricep (magazine autorizate cu soft-uri speciale).
Sincer nu vreau sa par ironic, dar "expliciteaza modulul" un pic... daca ai argumente si ai dreptate, jos palaria!
Numai bine!
Eu mi-am exprimat parerea mai sus in legatura cu CE FEL de ulei trebuie, si inca o data, nu e doar parerea mea, ci a cartii tehnice a masinii + a altor oameni care se pricep (magazine autorizate cu soft-uri speciale).
Sincer nu vreau sa par ironic, dar "expliciteaza modulul" un pic... daca ai argumente si ai dreptate, jos palaria!
Numai bine!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Deci discutiile despre ulei continua la nesfarsit pe aici ....
In primul rand , mergeti pe uleiul cu norma GM . Ca e Castrol , ca e Mobil mergeti pe norma GM
In al doilea rand , in conditiile in care motorul e mai obosit si mai predispus la consumat ulei , din cauza uzurii , mergeti pe 10w40 fata de un 5W sau 0 . Trebuie sa tineti cont ca , cu un ulei mai gros , motorul va consuma mai mutl si va polua putin mai mult , fiind mai vascos
In al treilea rand daca ati rezolvat primele dupa puncte si ati ajuns la norma 5W30 sau 5W40 si nu stiti ce sa alegeti , va dau o sugestie : alegeti-l pe ala cu 30 in coada . Ideea e in felul urmator 5W40 e un ulei mai dopat , cu cheltuieli de fabricatie mai mari si automat pret la raft mai mare . In conditiile in care nu folosesti motorul ca la Forumla 1 pe timpul verii , nu are rost sa dai banii pe 5W40 ( decat daca producatorul respectiv nu are norma GM decat pt asta si nu si pt W30 , cum e in cazul lui Castrol parca ) ...
Precizare : Nu fac referire la acest punct la motoarele productie anii 90 si nici la motoarele obosite care se incadreaza la punctul 2 ... Tendinta dupa 2000 este sa se produca un ulei cu vascozitate cat mai mica si lubrifiere cat mai mare.
In ultimul rand , demonstrez cu caietul service ca o masina turbo cu 245.000 de km la bord , Opel , a mers inca din 2004 pana acu' cu GM 5W30 si rezultatul e urmator :
a) nu consuma gram de ulei intre schimburi , indiferent de exploatare
b) motorul se aude perfect , ca un turbo nou . In plus la pornire la rece nu bate absolut nimic
Asa ca problema nu e uleiul ci omul care o exploateaza . Am luat un bertone cu un segment spart...Aia inseamna exploatare ca la Forumla 1 si daca esti bizon , pune nene un ulei smecher cu intervale mai mici de schimbat si roaga-te sa te tina masina cat mai mult
In primul rand , mergeti pe uleiul cu norma GM . Ca e Castrol , ca e Mobil mergeti pe norma GM
In al doilea rand , in conditiile in care motorul e mai obosit si mai predispus la consumat ulei , din cauza uzurii , mergeti pe 10w40 fata de un 5W sau 0 . Trebuie sa tineti cont ca , cu un ulei mai gros , motorul va consuma mai mutl si va polua putin mai mult , fiind mai vascos
In al treilea rand daca ati rezolvat primele dupa puncte si ati ajuns la norma 5W30 sau 5W40 si nu stiti ce sa alegeti , va dau o sugestie : alegeti-l pe ala cu 30 in coada . Ideea e in felul urmator 5W40 e un ulei mai dopat , cu cheltuieli de fabricatie mai mari si automat pret la raft mai mare . In conditiile in care nu folosesti motorul ca la Forumla 1 pe timpul verii , nu are rost sa dai banii pe 5W40 ( decat daca producatorul respectiv nu are norma GM decat pt asta si nu si pt W30 , cum e in cazul lui Castrol parca ) ...
Precizare : Nu fac referire la acest punct la motoarele productie anii 90 si nici la motoarele obosite care se incadreaza la punctul 2 ... Tendinta dupa 2000 este sa se produca un ulei cu vascozitate cat mai mica si lubrifiere cat mai mare.
In ultimul rand , demonstrez cu caietul service ca o masina turbo cu 245.000 de km la bord , Opel , a mers inca din 2004 pana acu' cu GM 5W30 si rezultatul e urmator :
a) nu consuma gram de ulei intre schimburi , indiferent de exploatare
b) motorul se aude perfect , ca un turbo nou . In plus la pornire la rece nu bate absolut nimic
Asa ca problema nu e uleiul ci omul care o exploateaza . Am luat un bertone cu un segment spart...Aia inseamna exploatare ca la Forumla 1 si daca esti bizon , pune nene un ulei smecher cu intervale mai mici de schimbat si roaga-te sa te tina masina cat mai mult
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat