Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cgdasoveanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
Am un vectra 2.0i din 1992-c20ne
de catva timp mi se opreste masina in mers. Se aprind toate becurile de bord,mai putin cel galben cu motorasul. Daca iau contactul si apoi il pun din nou se aprinde si becul galben ,mai merge ce mai merge si o iau de la capat.
Am gasit regulatorul de presiune cu membrana vacum sparta(curgea benzinz pe acolo),am inlocuit-o si tot asa face,plus ca s-a dat la consum si merge prost la prima pornire,ancraseaza bujiile,cateodata se ineaca dar dupa ce reusesc sa o pornesc merge binisor cateva zeci de secunde si apoi se opreste.
Ce poate sa aiba? Va rog ajutati-ma.


Ultima modificare făcută de cgdasoveanu la Vin 08 Feb, 2008 12:04 pm
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut.

Citeste si fa ce se zice aici si ne spui rezultatul.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696

https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa

Intre timp poti sa schimbi si titlul discutiei in ceva care sa nu contina "Opelul meu"
  • cgdasoveanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat!
dupa ce s-a repetat cod12 am numarat 2clipiri pauza 7 clipiri!
ciudatenie?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
27 se refera la un injector.
Nu stiu daca asta e cauza opririi, dar as zice sa faci o curatare la injectoare.

Poate fi de la bobina.Daca ai catalizatorul original poate e infundat.

Se poate sa mai fie o problema acolo care nu se inregistreaza.Scoate-i borna de la baterie, las-o cam 10 minute apoi cand mergi cu masina si face figura si se opreste las-o asa si citeste imediat codurile de eroare.

LE: verifica si furtunele (de vacum in special) de la motor de crapaturi , sa nu fie infundate si sa fie bine stranse.Si pe cel de la filtrul de aer la admisie.
  • cgdasoveanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc,
motorul merge rotund,am observat ca iaintea opririi,releul pompei de benzina declanseaza si se aprind becurile de bord dar fara cel galben!
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sa nu fie pompa de benzina pe duca si sa se blocheze din cand in cand (de obicei se blocheaza de tot dar...).
Asculta cu motorul mergand daca pompa are un bazait ciudat.
  • cgdasoveanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pompa are un bazait slab,am dat-o jos cand am schimbat filtrul si am pus-o la baterie cateva minute si a mers frumusel,am gresit?
am scos borna,si acum nu mai merge decat cateva secunde,cand am constatat cod23,asta ce mai este?
exista cod 31?


nu mai posta consecutiv. Folosesste butonul Edit
jE

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
23 - nu prea are de unde sa apara ca nu ai knock senzor. Ciudat.

Eu zic sa faci proba cu un alt releu de benzina.

31 - e senzorul de rotatie al arborelui . apare cand e oprit motorul.

Verifica conexiunile si firele prin comparttimentul motor.
Nu mai posta consecutiv. Da edit la mesajul precedent
  • m2myo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Un lucru asemanator am patit si eu. A murit masina in mers. O porneam din nou statea cateva secunde (10-15) la relanti apoi se oprea, daca porneam motorul si acceleram ajungea in 1500-200rpm si murea instantaneu motorul. La mine s-a dovedit a fi pompa de benzina, era in scurt si a trebuit sa o inlocuiesc. Multa bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR