- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
salutare!
Am un vectra 2.0i din 1992-c20ne
de catva timp mi se opreste masina in mers. Se aprind toate becurile de bord,mai putin cel galben cu motorasul. Daca iau contactul si apoi il pun din nou se aprinde si becul galben ,mai merge ce mai merge si o iau de la capat.
Am gasit regulatorul de presiune cu membrana vacum sparta(curgea benzinz pe acolo),am inlocuit-o si tot asa face,plus ca s-a dat la consum si merge prost la prima pornire,ancraseaza bujiile,cateodata se ineaca dar dupa ce reusesc sa o pornesc merge binisor cateva zeci de secunde si apoi se opreste.
Ce poate sa aiba? Va rog ajutati-ma.
Ultima modificare făcută de cgdasoveanu la Vin 08 Feb, 2008 12:04 pm
Am un vectra 2.0i din 1992-c20ne
de catva timp mi se opreste masina in mers. Se aprind toate becurile de bord,mai putin cel galben cu motorasul. Daca iau contactul si apoi il pun din nou se aprinde si becul galben ,mai merge ce mai merge si o iau de la capat.
Am gasit regulatorul de presiune cu membrana vacum sparta(curgea benzinz pe acolo),am inlocuit-o si tot asa face,plus ca s-a dat la consum si merge prost la prima pornire,ancraseaza bujiile,cateodata se ineaca dar dupa ce reusesc sa o pornesc merge binisor cateva zeci de secunde si apoi se opreste.
Ce poate sa aiba? Va rog ajutati-ma.
Ultima modificare făcută de cgdasoveanu la Vin 08 Feb, 2008 12:04 pm
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Citeste si fa ce se zice aici si ne spui rezultatul.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa
Intre timp poti sa schimbi si titlul discutiei in ceva care sa nu contina "Opelul meu"
Citeste si fa ce se zice aici si ne spui rezultatul.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa
Intre timp poti sa schimbi si titlul discutiei in ceva care sa nu contina "Opelul meu"
- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
27 se refera la un injector.
Nu stiu daca asta e cauza opririi, dar as zice sa faci o curatare la injectoare.
Poate fi de la bobina.Daca ai catalizatorul original poate e infundat.
Se poate sa mai fie o problema acolo care nu se inregistreaza.Scoate-i borna de la baterie, las-o cam 10 minute apoi cand mergi cu masina si face figura si se opreste las-o asa si citeste imediat codurile de eroare.
LE: verifica si furtunele (de vacum in special) de la motor de crapaturi , sa nu fie infundate si sa fie bine stranse.Si pe cel de la filtrul de aer la admisie.
Nu stiu daca asta e cauza opririi, dar as zice sa faci o curatare la injectoare.
Poate fi de la bobina.Daca ai catalizatorul original poate e infundat.
Se poate sa mai fie o problema acolo care nu se inregistreaza.Scoate-i borna de la baterie, las-o cam 10 minute apoi cand mergi cu masina si face figura si se opreste las-o asa si citeste imediat codurile de eroare.
LE: verifica si furtunele (de vacum in special) de la motor de crapaturi , sa nu fie infundate si sa fie bine stranse.Si pe cel de la filtrul de aer la admisie.
- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cgdasoveanu
- OP
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Olt
cgdasoveanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
m2myo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Un lucru asemanator am patit si eu. A murit masina in mers. O porneam din nou statea cateva secunde (10-15) la relanti apoi se oprea, daca porneam motorul si acceleram ajungea in 1500-200rpm si murea instantaneu motorul. La mine s-a dovedit a fi pompa de benzina, era in scurt si a trebuit sa o inlocuiesc. Multa bafta.