- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Ma intereseaza un SUV decent . Ce inteleg eu prin decent ( ca asa mi-a cumpara Tribeca ...) . Inteleg un buget de 28.000 euro , un motor decent pe benzina ( aviz amatorilor de 2.5 turbo de la Subaru ...5,9 sec/100 km/h ) si un nivel de echpare macar mediu . Foarte important este sa ajung la o medie intre performantele off road , traditie si fiabilitate , consum decent cu performante decente , echipare peste medie.
Astept parerile voastre in cele ce urmeaza . Le iau pe rand :
1. TOYOTA RAV 4 . Suma 28.000 euro . Motor 2.0 ( 150 CP ) , MT , Echipare Executive
Performante off road :
- capacitate de tractare 1500 de kg ;
- unghi de atatc 28 de grade
- unghi de rampa 20 de grade
garda la sol 191 mm
adancime max a vadului 500 mm
tractiune integrala permanenta 4X4
Dotari importante : ABS,ESP,EBD,EPS, asistenta la pornirea in panta , clima , trapa , etc.
Performante : 10,6 sec 0-100 km/h ; 185 km/h vit. max. ; 8,6% consum mediu
2. SUZUKI GRAND VITARA . 28.000 euro . Motor 2.0 ( 140 CP ) , MT
Performante off road :
- 4X4 permanent cu cuplare electronica in 4 trepte de schimbare a vitezei
- diferential central blocabil
- alte performante nu mai sunt date pe site
Dotari importante : ABS, ESP , EBD , keyless go , clima , navigatie , tapiserie piele , sc. incalzite , trapa
Performante : 12,5 sec. 0-100 de km/h ; 175 de km/h vit.max. , 9,1% consum mediu
3. OPEL ANTARA motor 2,4 ( 140 de CP ) , Enjoy Confort , MT , 28.000 euro
Performante off road :
- 4X4 controlat electronic ;
- capacitate de remorcare 1500 kg
- adancime vad de trecere : 450 mm
- unghi de atac : 24 grade
- unghi de rampa : 18,2 grade
- garda la sol : 200 mm
Dotari : clima , sc. incalzite , BC , senzori parcare fata-spate , GID , ABS,ESP,TC,HBA,DCS,CBC
Perfomante : 11,9 sec 0-100 km/h , 175 de km/h , 9,6% consum mediu
4. SUBARU FORESTER . Motor 2.0 ( 158 CP ) , MT , 28.000 euro
Performante off road :
- tractiune integrala simetrica
- diferential cu alunecare limitata
- transmisie auxiliara : HI/LOW
- sistem anti alunecare in panta
-sistem mentinere constanta a garzii la sol
- garda la sol de 205 mm
- capacitate de tractare de 1500 kg
Dotari importante : clima , cruise control , volan MOMO , tapiserie piele , trapa , spalator far , ABS
Perfomante : 9,7 sec 0-100 de km/h , 197 de km/h vit.max. cu 9,3% consum mediu
5. VW TIGUAN 28.000 de euro echiparea de mijloc la care am adaugat climatronic . Motor 1,4 TSI cu 150 CP , MT
Performante off road : Nu sunt specificate pe site-ul VW.ro
Dotari : ABS , climatronic , radio cd , computer bord , oglinzi electrice si alte nimicuri
Perfomante : nu sunt specificate .
Acestea sunt SUV-urile care mi-au atras atentia . Si care s-ar incadra intr-un buget civilizat . Din nou spun , daca as avea bani si o benzinarie privata mi-as cumpara maine un Tribeca sau un Forester 2,5XT ( 250 de cp , 5,9 sec 0-100 de km/h , the beast ! ) .
Voi ce v-ati cumpara daca ar fi banii vostri , in ideea de a face o afacere buna prin achizitoonarea unei masini corecte perfromante off road , consum , dotari , performante dinamice , imagine , etc.
Astept parerile voastre in cele ce urmeaza . Le iau pe rand :
1. TOYOTA RAV 4 . Suma 28.000 euro . Motor 2.0 ( 150 CP ) , MT , Echipare Executive
Performante off road :
- capacitate de tractare 1500 de kg ;
- unghi de atatc 28 de grade
- unghi de rampa 20 de grade
garda la sol 191 mm
adancime max a vadului 500 mm
tractiune integrala permanenta 4X4
Dotari importante : ABS,ESP,EBD,EPS, asistenta la pornirea in panta , clima , trapa , etc.
Performante : 10,6 sec 0-100 km/h ; 185 km/h vit. max. ; 8,6% consum mediu
2. SUZUKI GRAND VITARA . 28.000 euro . Motor 2.0 ( 140 CP ) , MT
Performante off road :
- 4X4 permanent cu cuplare electronica in 4 trepte de schimbare a vitezei
- diferential central blocabil
- alte performante nu mai sunt date pe site
Dotari importante : ABS, ESP , EBD , keyless go , clima , navigatie , tapiserie piele , sc. incalzite , trapa
Performante : 12,5 sec. 0-100 de km/h ; 175 de km/h vit.max. , 9,1% consum mediu
3. OPEL ANTARA motor 2,4 ( 140 de CP ) , Enjoy Confort , MT , 28.000 euro
Performante off road :
- 4X4 controlat electronic ;
- capacitate de remorcare 1500 kg
- adancime vad de trecere : 450 mm
- unghi de atac : 24 grade
- unghi de rampa : 18,2 grade
- garda la sol : 200 mm
Dotari : clima , sc. incalzite , BC , senzori parcare fata-spate , GID , ABS,ESP,TC,HBA,DCS,CBC
Perfomante : 11,9 sec 0-100 km/h , 175 de km/h , 9,6% consum mediu
4. SUBARU FORESTER . Motor 2.0 ( 158 CP ) , MT , 28.000 euro
Performante off road :
- tractiune integrala simetrica
- diferential cu alunecare limitata
- transmisie auxiliara : HI/LOW
- sistem anti alunecare in panta
-sistem mentinere constanta a garzii la sol
- garda la sol de 205 mm
- capacitate de tractare de 1500 kg
Dotari importante : clima , cruise control , volan MOMO , tapiserie piele , trapa , spalator far , ABS
Perfomante : 9,7 sec 0-100 de km/h , 197 de km/h vit.max. cu 9,3% consum mediu
5. VW TIGUAN 28.000 de euro echiparea de mijloc la care am adaugat climatronic . Motor 1,4 TSI cu 150 CP , MT
Performante off road : Nu sunt specificate pe site-ul VW.ro
Dotari : ABS , climatronic , radio cd , computer bord , oglinzi electrice si alte nimicuri
Perfomante : nu sunt specificate .
Acestea sunt SUV-urile care mi-au atras atentia . Si care s-ar incadra intr-un buget civilizat . Din nou spun , daca as avea bani si o benzinarie privata mi-as cumpara maine un Tribeca sau un Forester 2,5XT ( 250 de cp , 5,9 sec 0-100 de km/h , the beast ! ) .
Voi ce v-ati cumpara daca ar fi banii vostri , in ideea de a face o afacere buna prin achizitoonarea unei masini corecte perfromante off road , consum , dotari , performante dinamice , imagine , etc.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Mentos
- **
- 210 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
Mentos
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Tiguanul poate aborda o panta de 28 de grade. Totusi tind sa cred ca performantele lui offroad sunt slabe ceva de genu bmw x3, mai ales cu acel motor de 1.4 care chiar daca este turbo nu cred ca este potrivit pentru o masina de teren
Suzuki nu stiu prea multe despre ea dar nu imi inspira prea multa incredere si nu arata nici prea bine dupa parerea mea
Opel Antara arata binisor poate cea mai frumoasa dintre toate cele enumrate, dar din nou ca si tiguanul cred ca dezamageste offroad
Mai ramane toyota si subaru si fara sa stau pe ganduri as alege subaru deoarece este cea mai buna offroad , posibil si cea mai fiabila oricum daca nu la fel de fiabila ca toyota. Singurul punct slab a lui forester este aspectul un pic mai demodat. Din cate vad eu la performante este deasemena pe locul intai si nici din punct de vedere al consumului nu sta rau.
Deci in concluzie subaru forester
Performante offroad-mult peste medie dupa parerea mea chiar excelente
Fiabilitate-foarte buna daca ar fi sa ne luam dupa statistici
Traditie-subaru concureaza in cm de raliuri si forester este un model mai vechi care este de ceva ani pe piata spre deosebire de tiguan si antara
Performante si consum-daca ar fi sa le luam impreuna din nou cele mai bune la motoarele enumerate
Echipare-suficienta
Suzuki nu stiu prea multe despre ea dar nu imi inspira prea multa incredere si nu arata nici prea bine dupa parerea mea
Opel Antara arata binisor poate cea mai frumoasa dintre toate cele enumrate, dar din nou ca si tiguanul cred ca dezamageste offroad
Mai ramane toyota si subaru si fara sa stau pe ganduri as alege subaru deoarece este cea mai buna offroad , posibil si cea mai fiabila oricum daca nu la fel de fiabila ca toyota. Singurul punct slab a lui forester este aspectul un pic mai demodat. Din cate vad eu la performante este deasemena pe locul intai si nici din punct de vedere al consumului nu sta rau.
Deci in concluzie subaru forester
Performante offroad-mult peste medie dupa parerea mea chiar excelente
Fiabilitate-foarte buna daca ar fi sa ne luam dupa statistici
Traditie-subaru concureaza in cm de raliuri si forester este un model mai vechi care este de ceva ani pe piata spre deosebire de tiguan si antara
Performante si consum-daca ar fi sa le luam impreuna din nou cele mai bune la motoarele enumerate
Echipare-suficienta
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
vladf a scris:te-ai gandit la ceva second sau vrei doar nou?
eu m-as fi orientat mai degraba catre un BMW x3 second de 2.5i(192cai) sau chiar 3.0i.
sunt destul de bine echipate si le poti gasi in jurul a 20.000 euro.
la partea cu consumul nu stiu cum stau.
eu m-as fi orientat mai degraba catre un BMW x3 second de 2.5i(192cai) sau chiar 3.0i.
sunt destul de bine echipate si le poti gasi in jurul a 20.000 euro.
la partea cu consumul nu stiu cum stau.
In primul rand unde gasesti X3 la 20.000 ? Nici macar la 22.000 euro nu gasesti . Nici macar 2.0 de 150 CP , dar 2.500...
daca ar fi vorba de motor de 2.5 , n-as sta pe ganduri : forester 2.5XT , 230 de CP . Ce stie sa faca :
5,9 sec. de la 0-100 de km/h cu un consum de 14,7% urban si 8% extra . Adica un SUV cu performante de Porsche si pret de Santa Fe .
Insa end off topic . Ajunge cu atata imbogatire a OMV-ului / MOL , etc.
@Mentos - Interesant . Cam asta ar fi si ideea mea , insa suzuki are istorie in 4X4 din ce stiu eu .
Explicati-mi si mie la un Antara , pot cupla cand vreau 4X4 si are buton de LOW ? Sau la Rav4 ?
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu de ce,dar dintre toate SUV'urile care le-am vazut pana acum,Subaru Forester iese invingator.Nu stiu ce sa zic de Opel Antara,m-am urcat in ea,destul de confortabila,bordul parc-ar fi de la un avion,dar nu stiu in rest nimic de performantele off-road.
Am vazut si la televizor test cu Subaru Forester,si producatorii,nu vroiau sa mai duca masina inapoi la firma.Au ramas complet impresionati de masina si performantele ei si mai ales,manevrabilitatea care o avea.
Parerea mea,Subaru Forester no.1
Am vazut si la televizor test cu Subaru Forester,si producatorii,nu vroiau sa mai duca masina inapoi la firma.Au ramas complet impresionati de masina si performantele ei si mai ales,manevrabilitatea care o avea.
Parerea mea,Subaru Forester no.1
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
am prieten cu subaru forester, m-am dat cu el, imi place subaru forester, am vrut sa-mi iau un sh (pe vremea cind ma tenta sa marit zafira) si m-am apucat sa citesc.
Mergeti pe forumul dedicat (subaru) si vedeti ca nu e chiar asa cum ziceti vizavi de comportamentul 4x4....
Si cei care au postat sint oameni care au avut diverse modele subaru deci nu aruncau doar vorbe.
Mergeti pe forumul dedicat (subaru) si vedeti ca nu e chiar asa cum ziceti vizavi de comportamentul 4x4....
Si cei care au postat sint oameni care au avut diverse modele subaru deci nu aruncau doar vorbe.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu sunt un pasionat off-road, dar daca vorbim de o asemenea utilizare, dieselul este mult peste benzina. Cuplul imediat al dieselului si docilitatea la turatii joase il face perfect pentru off-road. Fiind vorba de masa mare, diferenta intre consumuri e mai mare decat la o simpla Astra. In oras, Un SUV diesel trage undeva la 10 iar unul pe benzina sare de 14. Singurul loc unde un SUV pe benzina se compara cu dieselul e la drum intins, dar chiar si acolo depasirile sunt mai sigure cu un diesel.
Dintre cele 4, cred ca as alege RAV4 si asta pentru ca nu stiu cum merge un Antara. Iar daca ar fi sa vorbim si de alte optiuni, la raport pret/calitate m-as uita si la un Hyunday Tucson. Un 2.0diesel 140CP Gold VGT GLS M/T 4WD PREMIUM, varianta cea mai dotata, ajunge in 28000 euro. De asemenea, un 2.7V6 benzina 175CP Gold V6 GLS A/T 4WD PREMIUM nu trece de 28000 euro. Sa mai mentionez si cei 7 ani garantie si primele 3 revizii gratuite?
L.E.: Cu exact aceleasi cauciucuri, cu TC si ESP pe ambele masini, la aceeasi greutate si garda la sol, Astra 1.9 150CP se descurca clar mai bine pe zapada decat Vectra 1.8 122CP.
Dintre cele 4, cred ca as alege RAV4 si asta pentru ca nu stiu cum merge un Antara. Iar daca ar fi sa vorbim si de alte optiuni, la raport pret/calitate m-as uita si la un Hyunday Tucson. Un 2.0diesel 140CP Gold VGT GLS M/T 4WD PREMIUM, varianta cea mai dotata, ajunge in 28000 euro. De asemenea, un 2.7V6 benzina 175CP Gold V6 GLS A/T 4WD PREMIUM nu trece de 28000 euro. Sa mai mentionez si cei 7 ani garantie si primele 3 revizii gratuite?
L.E.: Cu exact aceleasi cauciucuri, cu TC si ESP pe ambele masini, la aceeasi greutate si garda la sol, Astra 1.9 150CP se descurca clar mai bine pe zapada decat Vectra 1.8 122CP.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
bertone, nu sunt in masura sa ma pronunt la nivel profesionist in ceea ce priveste un off-road, dar din umilele mele cunostinte trag urmatoarele concluzii:
1. M-am urcat intr-un Antara si m-am dat repede jos, nemultumit din multe puncte de vedere.
2. Daca e sa ne incadram in acel buget dat de tine, as alege o marca care are ceva experienta in spate, ani buni de cercetare si de reusite si esecuri, o alegere personala ar fi un Subaru, dar Forester, in nici un caz Tribeca pt ca-mi este antipatica linia lui Tribeca.
3. Daca vrei un SUV mai zvelt m-as duce pe Rav sau chiar Grand Vitara, Forester parca-l vad un pic mai greoi.
Dar hai sa zicem, pe scurt, din multe motive as alege Forester fara doar si poate. Doamnei mele i-as lua oricand un RAV4, ca oricum ii place mult. RAV-ul are si liniile mai rotunjite, mai femenina
1. M-am urcat intr-un Antara si m-am dat repede jos, nemultumit din multe puncte de vedere.
2. Daca e sa ne incadram in acel buget dat de tine, as alege o marca care are ceva experienta in spate, ani buni de cercetare si de reusite si esecuri, o alegere personala ar fi un Subaru, dar Forester, in nici un caz Tribeca pt ca-mi este antipatica linia lui Tribeca.
3. Daca vrei un SUV mai zvelt m-as duce pe Rav sau chiar Grand Vitara, Forester parca-l vad un pic mai greoi.
Dar hai sa zicem, pe scurt, din multe motive as alege Forester fara doar si poate. Doamnei mele i-as lua oricand un RAV4, ca oricum ii place mult. RAV-ul are si liniile mai rotunjite, mai femenina
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
3. problema este ca forester este cel mai "zvelt" , din perspectiva demarajului . le subclaseaza pe celelalte doua .
Ce mi-e teama la forester este ca nu s-a schimbat demult modelul si sa nu ma trezesc ca dau o gramada de bani si schimba astia intr-un final modelul .
Apropos de Mazda CX-7 ce parere aveti ?
Ce mi-e teama la forester este ca nu s-a schimbat demult modelul si sa nu ma trezesc ca dau o gramada de bani si schimba astia intr-un final modelul .
Apropos de Mazda CX-7 ce parere aveti ?
- Mentos
- **
- 210 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
Mentos
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Michael
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am sa incerc sa completez eu datele la Tiguan 1.4 TSI 150 CP 4Motion M6 (precizez ca ulterior vor exista un 1.4 TSI 170 CP si 2.0 TSI 200 CP).
-Performante: cuplu maxim: 240 Nm/1.750-4.000 rpm; viteza maxima: 192 km/h, acceleratie 0-80 / 0-100 km/h: 6.5 / 9.6 sec.
-Consum: extraurban: 7 l/100 km, urban: 10.6 l/100 km, mixt: 8.4 l/100 km
-Dimensiuni de trecere: unghi de apropiere: 28/18 grade (Track&Field/Sport&Style), unghi de rampa: 20 grade, unghi de iesire: 25 grade, garda la sol: 195/200 mm (aici se pare ca VW nu s-a hotarat inca).
-Capacitate de tractare: 2.000 kg (aici nu sunt 100% sigur, dar in niciun caz nu e mai putin decat atat).
-Preturi (cu TVA): Trend&Fun: 24.633 euro, Sport&Style: 26.067 euro, Track&Field: 26.155 euro, la care se mai adauga 160 euro taxa de prima inmatriculare.
Trend&Fun e varianta de baza: aer conditionat, oglinzi exterioare reglabile si incalzite electric, geamuri fata/spate actionate electric, computer de bord "Plus", radio CD „RCD300” cu 8 incinte acustice, ESP (inclusiv ABS, ASR, MSR si EDS), 6 airbaguri, faruri de ceata, auto-hold si franã de stationare electronica. Printre altele, Sport&Style are in plus spatar scaun pasager complet rabatabil, cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare, sertare sub scaunele din fata, geamuri laterale si luneta in tenta fumurie, volan si levier schimbator viteze piele, tempomat (cruise control), bare suport longitudinale cromate, jante de aliaj si anvelope 235/55 R17, scaune sport fata cu reglaj manual pe inaltime si suport lombar, iar Track&Field spatar scaun pasager complet rabatabil, cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare, sertare sub scaunele din fata, scut de protectie, program de rulare off-road, bare suport longitudinale negre, jante aliaj si anvelope 215/65 R16, scaune confort fata cu reglaj manual pe inaltime si suport lombar.
Cat priveste variantele mai bine echipate, Sport&Style are ca avantaj pretul (are dotari mai bogate cu cca. 1.000 euro decat Track&Field), pe cand Track&Field este mai bun in off-road. Uite un filmulet de pe youtube cu Track&Field: Tiguan Track&Field
-Performante: cuplu maxim: 240 Nm/1.750-4.000 rpm; viteza maxima: 192 km/h, acceleratie 0-80 / 0-100 km/h: 6.5 / 9.6 sec.
-Consum: extraurban: 7 l/100 km, urban: 10.6 l/100 km, mixt: 8.4 l/100 km
-Dimensiuni de trecere: unghi de apropiere: 28/18 grade (Track&Field/Sport&Style), unghi de rampa: 20 grade, unghi de iesire: 25 grade, garda la sol: 195/200 mm (aici se pare ca VW nu s-a hotarat inca).
-Capacitate de tractare: 2.000 kg (aici nu sunt 100% sigur, dar in niciun caz nu e mai putin decat atat).
-Preturi (cu TVA): Trend&Fun: 24.633 euro, Sport&Style: 26.067 euro, Track&Field: 26.155 euro, la care se mai adauga 160 euro taxa de prima inmatriculare.
Trend&Fun e varianta de baza: aer conditionat, oglinzi exterioare reglabile si incalzite electric, geamuri fata/spate actionate electric, computer de bord "Plus", radio CD „RCD300” cu 8 incinte acustice, ESP (inclusiv ABS, ASR, MSR si EDS), 6 airbaguri, faruri de ceata, auto-hold si franã de stationare electronica. Printre altele, Sport&Style are in plus spatar scaun pasager complet rabatabil, cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare, sertare sub scaunele din fata, geamuri laterale si luneta in tenta fumurie, volan si levier schimbator viteze piele, tempomat (cruise control), bare suport longitudinale cromate, jante de aliaj si anvelope 235/55 R17, scaune sport fata cu reglaj manual pe inaltime si suport lombar, iar Track&Field spatar scaun pasager complet rabatabil, cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare, sertare sub scaunele din fata, scut de protectie, program de rulare off-road, bare suport longitudinale negre, jante aliaj si anvelope 215/65 R16, scaune confort fata cu reglaj manual pe inaltime si suport lombar.
Cat priveste variantele mai bine echipate, Sport&Style are ca avantaj pretul (are dotari mai bogate cu cca. 1.000 euro decat Track&Field), pe cand Track&Field este mai bun in off-road. Uite un filmulet de pe youtube cu Track&Field: Tiguan Track&Field
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mda , pe hartie nu are performante rele Tiguanul , insa am stat ieri pe youtube si am vazut asa :
- Tiguan Track&Field , la testele facute prin Finlanda parca de VW , patina in draci si atingea tot timpul cu burta de pamant
- Grand Vitara l-au luat sa filmeze un test drive , pe marginea unul lac si a ramas impotmolit cu tot cu tractiunea integrala . Au adus un Pathfinder ca sa-l traga
- Rav 4 si Antara nu are pe youtube filme facute in conditii de off-road
- Forester are doua teste foarte reprezentative :
si
- Tiguan Track&Field , la testele facute prin Finlanda parca de VW , patina in draci si atingea tot timpul cu burta de pamant
- Grand Vitara l-au luat sa filmeze un test drive , pe marginea unul lac si a ramas impotmolit cu tot cu tractiunea integrala . Au adus un Pathfinder ca sa-l traga
- Rav 4 si Antara nu are pe youtube filme facute in conditii de off-road
- Forester are doua teste foarte reprezentative :
si
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Mentos
- **
- 210 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
Mentos
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Exact ceea ce ziceam subaru forester are performante offroad exceptionale
@zafirul din cate filmulete am vazut cu forester nu prea inteleg de ce se plang cei de pe forumul subaru. Sti cum e romanu daca si-a luat masnia de teren vrea sa urce cu ea pana pe varful muntelui (si cu cauciucuri de vara)
Off topic daca ai avea un buget mai mare si ai fi deschis si la second ti-as sugera asta un "aro" de asta
@zafirul din cate filmulete am vazut cu forester nu prea inteleg de ce se plang cei de pe forumul subaru. Sti cum e romanu daca si-a luat masnia de teren vrea sa urce cu ea pana pe varful muntelui (si cu cauciucuri de vara)
Off topic daca ai avea un buget mai mare si ai fi deschis si la second ti-as sugera asta un "aro" de asta