- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Opel GT,daca intrebi un american de el iti va spune : ..Hey,we have this car too in our country,but it's called Saturn..
Cand zici OPC,te duci cu gandul la Opel,e o varianta mai exlusiva,sincer eu OPC as alege,si GT'ul e destul de frumos,dar problema e ca nu reprezinta Opel GT,stramosul sau,care era mereu admirat de tineret,cand era vazut pe sosele,intr-adevar,foarte frumoasa(desigur ma refer la tarile occidentale,nu la cele ex-comuniste )
Cand zici OPC,te duci cu gandul la Opel,e o varianta mai exlusiva,sincer eu OPC as alege,si GT'ul e destul de frumos,dar problema e ca nu reprezinta Opel GT,stramosul sau,care era mereu admirat de tineret,cand era vazut pe sosele,intr-adevar,foarte frumoasa(desigur ma refer la tarile occidentale,nu la cele ex-comuniste )
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Eu as alege GT, daca nu pentru frumusete, macar pentru tractiunea spate. Problema e ca GT-ul are doar doua locuri, nu e o masina pentru prieteni, iar de familie nici atat. In plus, as adauga ca avantaje la GT si faptul ca OPC-uri deja sunt ceva prin Romania, GT-uri deloc, dupa cate stiu eu. Da bine sa ai o masina rara, ce sa zic. Cat despre faptul ca nu este la inaltimea vechiului GT...e cam greu sa mai creezi icon-uri ieftine in ziua de azi, cand trebuie sa dai cam 1,5milioane de euro ca sa iti iei un Bugatti Veyron, singura masina proiectata in ultimii 10 ani pe care o pot considera un icon.
Restul avantajelor probabil le poti afla de la bertone Eu personal as alege GT-ul, dar numai ca a doua masina.
Restul avantajelor probabil le poti afla de la bertone Eu personal as alege GT-ul, dar numai ca a doua masina.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Eu gasesc ca este o comparatie fara rost. Un pseudocoupe vs un roadster...
Desi am mers cu gt-ul, as alege astra opc, cu care n-am mers, pentru ca arata mult mai bine, se preteaza mai bine la performante "stradale", ai loc in ea suficient(nu ca in gt unde dupa decapotare nu mai pui nici o geanta de cucoana) si pe langa toate astea, gt-ul are niste finisaje foarte slabe... Roadsterele fac parte din alta categorie, clar nu se adreseaza celor care se uita dupa performata.
Apreciez la gt ca are centru de greutate foarte jos si tractiune spate, nu apreciez monstruozitatea de motor amplasata in fata, care printre altele, la un impact frontal, banuiesc ca intra peste sofer in cabina.
Personal am vazut mai multe gt-uri in bucuresti decat opc-uri, btw, asa ca am votat opc.
Desi am mers cu gt-ul, as alege astra opc, cu care n-am mers, pentru ca arata mult mai bine, se preteaza mai bine la performante "stradale", ai loc in ea suficient(nu ca in gt unde dupa decapotare nu mai pui nici o geanta de cucoana) si pe langa toate astea, gt-ul are niste finisaje foarte slabe... Roadsterele fac parte din alta categorie, clar nu se adreseaza celor care se uita dupa performata.
Apreciez la gt ca are centru de greutate foarte jos si tractiune spate, nu apreciez monstruozitatea de motor amplasata in fata, care printre altele, la un impact frontal, banuiesc ca intra peste sofer in cabina.
Personal am vazut mai multe gt-uri in bucuresti decat opc-uri, btw, asa ca am votat opc.
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Cred ca de fapt totul se reduce la ce vrei: small family car (Astra) sau roadster (GT)? Daca vrei un family car decapotabil, ar trebui sa te indrepti spre Astra TwinTop.
P.S. Nu stiam ca sunt deja atat de multe GT in Romania.
P.S.2. Nu cred ca, in caz de accident, motorul ala se duce mai in spate la GT decat la Vectra OPC.
P.S. Nu stiam ca sunt deja atat de multe GT in Romania.
P.S.2. Nu cred ca, in caz de accident, motorul ala se duce mai in spate la GT decat la Vectra OPC.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ce comparatie...
Propun o alta comparatie aproximativ similara... Ford Focus ST vs Ferarri 360 Modena - colegul lui tox stie de ce tocmai asta
Lasand la o parte gluma... eu le-as lua pe amandoua... dar daca totusi am fost pusi sa votam am votat GT-ul. Nu de alta, dar cred ca este singura masina facuta de Opel la ora actuala, care are peste 200 de cai si care pune jos toata puterea fara alte modificari - are tractiune spate.
Un al doilea motiv ar fi unul foarte simplu: este o masina cu o "prezenta scenica" comparabila cu a unui supercar. Acum nu ma intelegeti gresit... imi place la nebunie Astra OPC (dovada ca am cumparat un GTC) insa opel GT... este altceva.
Iar referitor la cei care considera ca istoria pe care a facut-o primul Opel GT este inegalabila... sunt de acord... insa vechiul Opel GT nu a fost supus comparatiei, iar comparatia nu era din punct de vedere istoric.
Parerea mea...
LE: Astra OPC are 240 de cai, iar Opel GT are 265 de cai (deci nu 240 ambele). In plus, nu sunt 100% sigur, dar din cate am aflat pana acum cutiile de viteze sunt cu totul diferite, mult mai "rea" cea de pe GT.
Propun o alta comparatie aproximativ similara... Ford Focus ST vs Ferarri 360 Modena - colegul lui tox stie de ce tocmai asta
Lasand la o parte gluma... eu le-as lua pe amandoua... dar daca totusi am fost pusi sa votam am votat GT-ul. Nu de alta, dar cred ca este singura masina facuta de Opel la ora actuala, care are peste 200 de cai si care pune jos toata puterea fara alte modificari - are tractiune spate.
Un al doilea motiv ar fi unul foarte simplu: este o masina cu o "prezenta scenica" comparabila cu a unui supercar. Acum nu ma intelegeti gresit... imi place la nebunie Astra OPC (dovada ca am cumparat un GTC) insa opel GT... este altceva.
Iar referitor la cei care considera ca istoria pe care a facut-o primul Opel GT este inegalabila... sunt de acord... insa vechiul Opel GT nu a fost supus comparatiei, iar comparatia nu era din punct de vedere istoric.
Parerea mea...
LE: Astra OPC are 240 de cai, iar Opel GT are 265 de cai (deci nu 240 ambele). In plus, nu sunt 100% sigur, dar din cate am aflat pana acum cutiile de viteze sunt cu totul diferite, mult mai "rea" cea de pe GT.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
OPC - Daca intrebi un cetatean de pe strada de OPC o n-o sa stie sa-ti spuna nimic despre el . Daca intrebi un taran cu Dacia tunata pe 4tuning o sa-ti zica ca a cautat si el toba din aia trinunghiulara sa puna la Dacia lui , dar se gaseste greu .
GT - Daca intrebi aceleasi specimene de sus o sa-ti zica ca-i cu siguranta o masina sport .
Ideea este ca GT-ul este mult mai agresiv , este o masina sport adevarata , se vede cu ochiul liber al oricarui taran din tara asta .
OPC-ul este pt cunoscatori - pasionati , etc. O sa ii depasesti cu bestia de 240 de CP si se gandesc ca-i vreun 1.8 condus de un nebun . care l-a tunat - vezi tipsul de la toba , vezi jantele de 18 . Mai mult i-a pus si prelungiri de fibra de sticla la bara fata si spate
GT-ul este altceva . In primul rand arata . In al doilea rand nu se poate merge cu el in Romania . Te descurci cu greu cu OPC-ul , vorba aia . Dealtfel stau si ma gandesc ce se intampla daca pastram jantele de 19 pe masina mea pana acum....era jale !
A doua perspectiva din punctul meu de vedere este sportivitatea . GT-ul cu tractiunea spate are un atuu din start . E o masina sport adevarata . N-am mers cu un recunsoc . Am mers in schimb cu un OPC . Si poate o sa-l cumpar , cine stie . Impresii : o masina careia nu-i fac fata rotile motoare s-o tina pe sosea , plina de sisteme care-ti ofera senzatii de nedescris . Super tare , ce sa mai !
@Dodo - Twin Top family car ? Eu de fiecare data cand am mers doua cupluri in masina , senzatia de voma a venit asa : mai intai aia din spate ca n-au vedere in fata si ca butonul sport si suspensia tare pe curbe le aranjeaza stomacul , iar apoi pasagerul dreapta .
In schimb fetita noastra de 4 ani intra perfect sub windschott .
GT - Daca intrebi aceleasi specimene de sus o sa-ti zica ca-i cu siguranta o masina sport .
Ideea este ca GT-ul este mult mai agresiv , este o masina sport adevarata , se vede cu ochiul liber al oricarui taran din tara asta .
OPC-ul este pt cunoscatori - pasionati , etc. O sa ii depasesti cu bestia de 240 de CP si se gandesc ca-i vreun 1.8 condus de un nebun . care l-a tunat - vezi tipsul de la toba , vezi jantele de 18 . Mai mult i-a pus si prelungiri de fibra de sticla la bara fata si spate
GT-ul este altceva . In primul rand arata . In al doilea rand nu se poate merge cu el in Romania . Te descurci cu greu cu OPC-ul , vorba aia . Dealtfel stau si ma gandesc ce se intampla daca pastram jantele de 19 pe masina mea pana acum....era jale !
A doua perspectiva din punctul meu de vedere este sportivitatea . GT-ul cu tractiunea spate are un atuu din start . E o masina sport adevarata . N-am mers cu un recunsoc . Am mers in schimb cu un OPC . Si poate o sa-l cumpar , cine stie . Impresii : o masina careia nu-i fac fata rotile motoare s-o tina pe sosea , plina de sisteme care-ti ofera senzatii de nedescris . Super tare , ce sa mai !
@Dodo - Twin Top family car ? Eu de fiecare data cand am mers doua cupluri in masina , senzatia de voma a venit asa : mai intai aia din spate ca n-au vedere in fata si ca butonul sport si suspensia tare pe curbe le aranjeaza stomacul , iar apoi pasagerul dreapta .
In schimb fetita noastra de 4 ani intra perfect sub windschott .
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am fost ieri pe traseul Bucuresti - Ploiesti . Si dupa comuna Romanesti , am observat o doamna " bine " care rula cu un Carrera amarat undeva la 2 masini in spatele meu . Taranii din tara asta s-au apucat sa repare drumul , drept care la un moment dat s-a schimbat asfaltul . Trecerea intre cele doua a fost "sarbatorita " de un mare prag , asfaltul nou fiind mult mai sus decat cel vechi . Drept urmare blana in pedala de frana la 110 si urcat cu 30 la ora . Doamna care era bine dealtfel , a ratat franarea . Drept care a urcat cu 110 pragul . Drept care i-a atins cu bara .
Intorcandu-ne la comparatia noastra , tind sa cred ca cu OPC-ul scapai cu 1000 de lei cat o costa o janta . Cu GT-ul aveai o mare problema pe langa janta aia ...diverse alte repere de caroserie .
Si scriai DJ34KLA la inceputul topicului , care e mai potrivita pt Romania dintre GT si OPC ? Iti spun eu : Toyota Hilux
Intorcandu-ne la comparatia noastra , tind sa cred ca cu OPC-ul scapai cu 1000 de lei cat o costa o janta . Cu GT-ul aveai o mare problema pe langa janta aia ...diverse alte repere de caroserie .
Si scriai DJ34KLA la inceputul topicului , care e mai potrivita pt Romania dintre GT si OPC ? Iti spun eu : Toyota Hilux
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pai si daca are cineva banii necesari pentru un Porsche 911 si ii plac masinile sport ce face? Isi cumpara Toyota din cauza drumurilor? Chestia cu suspensia sport si masina lasata.... trebuie sa fii si sofer. Eu unul nici macar scut nu am si e chiar joasa masina cu suspensia asta, dar nu am avut probleme deloc.
Revenind la GT vs OPC ... chiar credeti ca se compara ? Sunt clase total diferite masinile astea, dar daca vreti voi sa le comparati... Mai degraba incercati Opel GT vs BMW Z4 si Astra OPC vs Seat Leon Cupra.
Revenind la GT vs OPC ... chiar credeti ca se compara ? Sunt clase total diferite masinile astea, dar daca vreti voi sa le comparati... Mai degraba incercati Opel GT vs BMW Z4 si Astra OPC vs Seat Leon Cupra.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
@eu - cand te muti in Buza cu GTC cu tot , sa ma anunti sa-ti "procur" niste XANAX pe sub mana , ca atunic cane vei observa proprtia mare a gropilor direct proprortionala cu banii dati pe masina te lasa nervii .
Mai da-i in puii mei cu glumitele de kkt care le au asflatatorii astia care lasa cate un prag in mijlocul drumului , drum care este dealtfel impecabil in rest si nici prin sosete nu te taie ca s-ar putea sa-ti spargi janta acolo din senin !
Cat despre comparatie intr-adevar nu-si are locul , insa eu care o tot conving pe nevasta-mea sa ne luam OPC ca n-o sa murim , incep sa ma gandesc la un Hilux foarte serios . Mai ales dupa ce am vazut episodul de la Polul Nord pus de Dodo
Mai da-i in puii mei cu glumitele de kkt care le au asflatatorii astia care lasa cate un prag in mijlocul drumului , drum care este dealtfel impecabil in rest si nici prin sosete nu te taie ca s-ar putea sa-ti spargi janta acolo din senin !
Cat despre comparatie intr-adevar nu-si are locul , insa eu care o tot conving pe nevasta-mea sa ne luam OPC ca n-o sa murim , incep sa ma gandesc la un Hilux foarte serios . Mai ales dupa ce am vazut episodul de la Polul Nord pus de Dodo
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
dividead
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat