- AscBdiesel
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Ascona 1979 20 D
- Prahova
AscBdiesel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1979 20 D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sunt nou pe aici. Am o Ascona B 2,0 Diesel din '79. Vreau sa ii schimb volanul si nu reusesc sa il scot. I-am desfacut piulita centrala si cu toate astea nu vrea sub nici o forma sa iasa. Are cumva vreo shmecherie de care nu stiu? Eu am mai scos volane de VW insa nu mi-au pus nici un fel de problema. Un prieten are un Rekord B din '65 si are si el aceeasi problema. Nu reuseste sa-i scoata volanul. Daca stiti careva, pls help! Mersi frumos!
drupi_ro
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Ascona 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2006
- Mesaj Privat
- AscBdiesel
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Ascona 1979 20 D
- Prahova
AscBdiesel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1979 20 D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat
Mersi frumos "drupi_ro"! Inca nu am avut timp sa incerc ce mi-ai spus dar o voi face! Deci sa inteleg ca volanul nu mai are nici un fel de siguranta sau ceva de genul asta in afara de piulita centrala. Imi trebuie deci un fel de presa sau cum? Problema e ca volanul meu nu se blocheaza. Dar ma rog....imi poate tine cineva de el. Eu am tras de el tare dar nu a vrut sa se clinteasca. Sa vad ce solutie gasesc in legatura cu extractorul de care mi-ai spus. Cu toate ca acum nu-mi trece nici una prin cap. Ar fi fain daca ai putea sa-mi dai un nr. de tel. sa te sun ptr. mai multe lamuriri drupi_ro. Mersi mult inca o data!
Virgiliu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Calibra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2007
- Mesaj Privat
- b_robert87
- *
- 6 mesaje
- din 02 Dec 2007
- Manta 1979 c20ne
- Bucuresti
b_robert87
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1979 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
este foarte simplu , te asezi pe scaunul soferului desfaci piulita dar o mai lasi cateva ganguri < ca sa nu iti dai cu volanul in gura cand iese > si cauti un dorn < surub mai lung si la dinensiunea coloanei de directie> pui genunchi in spatele volanului si ii tragi spre tine , un tovaras de al tau sa te ajute tragand de volan spre tine si cu un ciocan lovesti dornul in mijlocul coloanei de directie daca nu iese nici asa ia un ciocan mai mare
- pentea
- **
- 403 mesaje
- din 23 Jul 2007
- Astra 1994 c20ne
- Bihor
pentea
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
- AscBdiesel
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Ascona 1979 20 D
- Prahova
AscBdiesel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1979 20 D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat
Virgiliu a scris:cum se face ca ai motor diesel pe ascona B? din cate stiu eu pana la rekord e au fost doar motoare pe benzina...
Motoare diesel au fost si pe rekord C si D din cate stiu eu. Cele de 2300 cmc. Pe Ascona B s-a pus din 1978 -daca nu ma insel- un motor diesel de 2000 cmc, 58 c.p.. Uite, ca sa afli mai multe am pus si niste poze. Poti de asemenea sa accesezi sit-ul "mancona.de"
kirin
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1968 17s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
drupi_ro
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Ascona 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2006
- Mesaj Privat
Poate nu m-am exprimat bine.
Volanul e tinut de piulita si canelurile de pe ax.
Daca volanul nu se blocheaza cred ca va fi o problema la montare pentru ca axul pe care strange piulita culiseaza in partea de jos (ca o antena telescopica).
Pentru demontarea volanului este necesar un astfel de extractor:
Volanul e tinut de piulita si canelurile de pe ax.
Daca volanul nu se blocheaza cred ca va fi o problema la montare pentru ca axul pe care strange piulita culiseaza in partea de jos (ca o antena telescopica).
Pentru demontarea volanului este necesar un astfel de extractor:
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sal,hai sa-ti spun un secret,vrei?Nu-ti rezolva pb,dar te apropii.In spatele volanului e un plastic maro,in care vine blocul de lumini si blocul de la stergatoare.Le scoti din locasul lor prin culisare,si le lasi sa atarne in fire.Sus si jos ai cate o `masea` de plastic alb.Le scoti pe amandoua,dupa care tragi de volan cu 2 manute,si vei ramane cu volanul in mana.Singura pb.e ca iese cu tot cu 1/2 din ax,dar daca e jos sau in menghina stai altfel de vorba cu el...Sau te duci la un service Daewoo ,ca au ce le tb.
Sau cu ciocanul,daca insisti,se poate.Sta un prost pe scaunul soferului,dat la maxim in spate,cu genunchii proptiti in spatele volanului,tragand in acelasi timp si cu bratele.Un alt prost desurubeaza piulita din ax,pana ajunge ```la fata``,dupa care se ia un dorn si se bate pana iese(apa).Atentie la dinti!-cel din scaun!Sa tina gura inchisa si cat mai departe de ciocan Eu intotdeauna am preferat sa fiu prostul cu ciocanul,din motive lesne de inteles..
PS--e valabil si la Ascona,dl.Pentea..si la orice Opel mai vechi. Si am indoieli ca extractoarele din imagine sunt cele bune,eu am folosit unul cu doua gheare care intrau in locasuri din volan,si care pana atunci nu stiam pt ce sunt
Sau cu ciocanul,daca insisti,se poate.Sta un prost pe scaunul soferului,dat la maxim in spate,cu genunchii proptiti in spatele volanului,tragand in acelasi timp si cu bratele.Un alt prost desurubeaza piulita din ax,pana ajunge ```la fata``,dupa care se ia un dorn si se bate pana iese(apa).Atentie la dinti!-cel din scaun!Sa tina gura inchisa si cat mai departe de ciocan Eu intotdeauna am preferat sa fiu prostul cu ciocanul,din motive lesne de inteles..
PS--e valabil si la Ascona,dl.Pentea..si la orice Opel mai vechi. Si am indoieli ca extractoarele din imagine sunt cele bune,eu am folosit unul cu doua gheare care intrau in locasuri din volan,si care pana atunci nu stiam pt ce sunt
- AscBdiesel
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Ascona 1979 20 D
- Prahova
AscBdiesel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Ascona 1979 20 D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat