rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
In oras orice motor se incinge pt ca nu mergi cu viteza sa-i faci ventilatie.


rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- tiron marian
- *
- 2 mesaje
- din 27 Nov 2007
tiron marian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
au schimbat cumva,termostatul?
90/95 nu este o temperatura de speriat
ce tip de motor ai?
important este ,sa mai si scada temperatura...mai multe detalii
- naniacostin
- ****
- 1,265 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,265
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,414 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,414
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
stanescu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2007 1.3.cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- tiron marian
- *
- 2 mesaje
- din 27 Nov 2007
tiron marian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
la viteza mare normal ca mai coboara acul datorita curentului de aer care mai raceste motorul. asta nu tine loc de racirea proiectata.
la diesel trebuie sa stea la 90 de grade, la benzina trebuie sa fie mai jos, parca 80 din amintirile mele (care evident pot fi gresite. chiar, care e temperatura de lucru normala la un motor pe benzina?)
asa facea si a mea la inceput, se ducea la 100 vara in aglomeratia bucurestiului, nu auzeam ventilatorul (ceea ce nu inseamna ca nu mergea). dupa ce i-am pus termostat nou si termocuplu nou acul statea fix la 90, vara sau iarna, in oras sau afara, aglomeratie sau drum liber.
eu cred ca e suficienta schimbarea termostatului. atentie ca se vind in magazine termostate facute din materiale proaste. am gasit unul din asta ruginit cind a trebuit schimbat.
ps: verifica intii ventilatorul, e mai simplu. decupleaza mufa de pe el si cupleaza fire direct la baterie, pe ambele viteze si vezi daca merge bine (atentie la degete). e posibil sa se fi stricat ventilatorul si de aia sa ai probleme cu racirea.
si daca toate merg bine, asculta daca sint zgomote suspecte in zona pompei de apa. si aia mai rugineste si impiedica racirea. iar daca intepeneste de tot va alegeti si cu cureaua de distributie rupta.
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
eu stiu ca in mod normal temperatura trebuie sa urce pana pe la 90° si acolo trebuie sa intepeneasca acul indiferent cum si unde mergi cu masina ... acum iarna la mine daca nu e aglomeratie prin oras abia ca urca la 80° iar daca stau la relanti pe loc scade si sub 80° ...
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Sa faci testele cu scurtcircuitarea pinilor in mufa termocuplei cu motorul pornit si AC (clima) oprit.
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Sigur ai doua ventilatoare. Cel pe care il vezi usor cind deschizi capota e ventilatorul radiatorului de racire a motorului. Chiar in fata acelui radiator (in directia de miscare a masinii) mai e unul, care e a instalatiei de climatizare. E un ventilator si pe acel radiator, doar ca nu prea se vede. Cred ca poti sa-l vezi prin masca pe care ai sigla Opel.