Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • danbilec

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am un Vectra A din 95 / 1600 cmc - Benzina
Masina are 208.000 si de curand am schimbat la ea supape, garnituri, etc....pe scurt am facut reparatii capitale.
Inainte de a o baga in service motorul mergea fara probleme. Dupa reparatiile efectuate la motor se intampla foarte des ca in timpul mersului
sau in timp ce sta la relanti sa moara motorul brusc si nu imi mai da voie sa-l pornesc timp de 1-2 minute sau porneste la prima cheie dar
imi ramane aprins martorul de defectiune. L-am legat la calculator si mi-a dat 2 coduri de eroare indicand ca este blocata supapa de la recuperatorul de gaze. am remediat si aceasta defectiune dar simptomele sunt aceleasi. Electronica nu imi indica nici un cod de eroare.
Care ar putea fi problema ca nu stiu ce sa mai cred...o fi mecanica, o fi electronica.
Skip ads

  • rusucat

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema asemanatoare! Vectra mea e din 92 si dupa ce se incalzeste motorul, la ralanti are caderi de turatie, iar daca sunt in mers si calc ambreiajul sa schimb in treapta inferioara moare motorul...si mi se mai aprinde si beculetul check engine daca o las in frana de motor....Sad
ajutooor!
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
rusucat - Citeste aici : https://www.clubopel.com/vie...ight=arbore+cotit

Pe langa asta , daca vei cauta vei gasit mai multe topicuri dezbatute pe acelasi subiect.

Succes !
  • crisdr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
verifica busonul de la rezervor dak in momentul opririi il scoti si se aude un fasait atunci el este cauza si mai bine ziz nu iti mai merg supapele de pe el
  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
incearca sa vezi si cablurile de la bujii,sa nu fie intrerupte
  • rusucat

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
I-am schimbat bujiile, fisele, capacul delcou si "laleaua" delcoului.....am simtit o reducere a caderilor dar nu semnificativa....sa fie defect vreun injector? Sad
  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dar cand se opreste ramane aprins si martorul la bord in legatura cu probleme electrice la motor,(galbena)
  • rusucat

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
NU AM INTELES...era o intrebare?
pai cand imi moare motorul raman aprinsi toti martorii....dupa ce ii dau cheie se sting toti pana data viitoare.. cand imi moare motorul Smile
  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ai dreptate,nu poti vedea ca se aprind tate luminile.
Vroiam sa zic ca atunci cand porneste si merge motorul nu ramane aprins acel martor?
  • rusucat

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu imi ramane aprins nici un martor...totul e cum ar trebui sa fie numai ca daca o las in frana de motor se aprinde check engine, iar dupa ce scot din viteza se opreste motorul.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
IAC-ul poate fi de vina, fa testul cu agrafa, vezi poate a memorat ceva ce-ti poate fi de ajutor
  • Thunder_02

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2006

  • Mesaj Privat
sunt posesor de Vectra A cu motor C20NE. Si eu am aceeasi problema, doar ca se manifesta doar cand este caldura afara. Adica vara, daca merg cu ea 10 minute si se incalzeste bine motorul, trebuie sa dau la ceie destul de mult ca sa porneasca. Daca ratezi prima cheie porneste si mai greu. Iarna, apar doar scaderi ale turatiei si nicidecum opriri ale motorului.

PROBLEMA LA MINE: Motorul meu are un soc electric, care are culoarea aluminiului. Cand scoteam mufa de la el, motorul merge fara probleme. Iarna am nevoie de el, deci nu il pot deconecta Razz Si la mine a fost aproximativa aeeasi faza cu martorul de chek engine aprins la bord.


N stiu sigur daca ai si tu un soc electric de genul asta, dar daca ai, deconecteaza mufa din capatul lui si vezi ce se intampla (in afara de faptul ca apare chek engine aprins)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR