Bandi a scris:Sa ne aducem aminte de colegi care au mers cu masina in service pentru ca era defecta si nu au putut sa-i spuna ce are. Cum vor putea sa iti spuna ce se va defecta?
Fiind vorba de o masina de 220.000 de km n-as baga mana in foc ca e impecabila din punct de vedere tehnic de asta am zis ca un drum in service ar fii cel mai indicat pentru a remedia eventualele defectiuni.Nu am zis ca mecanicii sunt ghicitori in stele sa stie ce va cadea.
Cat despre 2500 de km dintr-o data,masina ar duce saraca dar n-o sa poti tu.O sa faci maxim maxim 1800 de km si o sa trebuiasca sa te opresti din cauza oboselii daca esti singurul sofer.Poate totusi esti mai rezistent ca mine.Un sfat,multa cola si ceva de rontait continuu(sticksuri).Eu asa am facut mereu.De fapt si masina o sa-ti dai seama ca incepe sa nu-i mai placa atatea ore de functionare continua.Nu se aprinde Check Engine,nu-i creste temperatura sau mai stiu ce dar o s-o simti la pedala(poate nu atat de pregnant datorita calitatatii mult mai bune a carburantilor din Vest)
Drum bun si asteptam relatarea drumului la sectiunea de calatorii.Neaparat si poze