damo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Mures
- Masina: Rekord 1986 2,2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
- barceaparazitu
- 0 mesaje
- din 25 Oct 2007
- Rekord 1986 c 24 ne
- Cluj
barceaparazitu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 c 24 ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cred ca tu te referi de fapt la unitatea centrala de comanda (ECU)...computerul de bord nu are legatura cu bunul mers al motorului , eventual poate sa nu functioneze sau sa-ti afiseze valori eronate legate de consum , autonomie etc.
Ar fi interesant de stiut cum a ajuns mecanicul tau la concluzia ca ECU este defect intrucat sistemul LE-Jetronic nu se poate testa cu mijloacele uzuale de astazi. Noul ECU are exact aceeasi serie cu cel initial? Esti sigur ca nu exista pagube colaterale reparatiei facute la mecanic?
Pe de alta parte faptul ca bujiile sunt ude indica o posibila problema cu senzorul de temperatura , senzor defect , fir intrerupt sau lipsa de contact.Senzorul montat pe motorul 22E cu LE2-Jetronic (mufa neagra) contine de fapt doi senzori fiecare fiind legat la masa...
Injectoarele nu se defecteaza asa de la o zi la alta si cu atat mai putin simultan deci nu cred ca ar trebui sa te gandesti la ele.
Sistemul LE-Jetronic mai contine o chestie care poate da peste cap functionarea motorului , e un regulator electronic situat sub bord in dreapta deasupra ECU.
Regulatorul de presiune de pe retur ar putea fi de asemenea cauza udarii bujiilor , e o piesa care nu se poate repara si ar trebui sa mentina in cazul sistemului LE/LE2-Jetronic o presiune de 2.5 bari.
@barceaparazitu
Motorul de 2.4 de pe Rekord-ul tau e omologat?
Ar fi interesant de stiut cum a ajuns mecanicul tau la concluzia ca ECU este defect intrucat sistemul LE-Jetronic nu se poate testa cu mijloacele uzuale de astazi. Noul ECU are exact aceeasi serie cu cel initial? Esti sigur ca nu exista pagube colaterale reparatiei facute la mecanic?
Pe de alta parte faptul ca bujiile sunt ude indica o posibila problema cu senzorul de temperatura , senzor defect , fir intrerupt sau lipsa de contact.Senzorul montat pe motorul 22E cu LE2-Jetronic (mufa neagra) contine de fapt doi senzori fiecare fiind legat la masa...
Injectoarele nu se defecteaza asa de la o zi la alta si cu atat mai putin simultan deci nu cred ca ar trebui sa te gandesti la ele.
Sistemul LE-Jetronic mai contine o chestie care poate da peste cap functionarea motorului , e un regulator electronic situat sub bord in dreapta deasupra ECU.
Regulatorul de presiune de pe retur ar putea fi de asemenea cauza udarii bujiilor , e o piesa care nu se poate repara si ar trebui sa mentina in cazul sistemului LE/LE2-Jetronic o presiune de 2.5 bari.
@barceaparazitu
Motorul de 2.4 de pe Rekord-ul tau e omologat?
- barceaparazitu
- 0 mesaje
- din 25 Oct 2007
- Rekord 1986 c 24 ne
- Cluj
barceaparazitu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 c 24 ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- barceaparazitu
- 0 mesaje
- din 25 Oct 2007
- Rekord 1986 c 24 ne
- Cluj
barceaparazitu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 c 24 ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
damo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Mures
- Masina: Rekord 1986 2,2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
intradevar toate indiciile duceau la senzor temperatura, nu stiam nici macar ca exista daramite ce face, noroc cu stefi 726 care mi-a explicat ,am schimbat senzorul a costat 50 ron dar motorul tot asa mergea, am verificat presiunea pe rampa era de 1,5 bari am schimbat regulatorul am acu 3 bari dar motorul tot nu merge cum trebe, injectoarele le-am schimbat cu altele bune dar tot nu merge ,si in final am gasit.... pe o pgina net dat de stefi726 am gasit cum se masoara debitmerul care la mine e defect si tine mult timp injectoarele deschise, de acolo prea multa benzina si crestea nivelul de ulei in motor, am gasit un debitmetru dar inca nu l-am montat .....
- alexx_marin
- *
- 42 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Rekord 1976 2.0 s
- Cluj
alexx_marin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1976 2.0 s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
- adrian_gts
- *
- 39 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Vectra 2004 gts
- Bucuresti
adrian_gts
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 gts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
si eu am probleme cu un opel rekord E 2000 benzina injectie..si recent iam facut motoru cap coada pt ca papa ulei si nui mai dau de cap la partea cu injectia merge cat decat balbait si imi da in nas intre 2ooo si 25oo de turatii datimi un sfat.. platina si bujile ies din discutie leam schimbat ast sfaturi.. multumesc..