Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nba14

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: cluj
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Incepand cu saptamana trecuta am obesrvat chestia asta dar am crezut ca e ceva temporar dar vad ca acum face din ce in ce mai des.o sa incerc sa va descriu cam ce se intampla:
atunci cand calc pedala de acceleratie mai tare are un moment de ezitare de fapt e aceasi senzatie ca si cand ai apasa ambreiajul pentru foarte putin timp si l-ai lasa brusc,atunci cand se intampla palpaie un bec pe bord,in partea stanga si nu am reusit sa vad ce indica.
Masina a stat timp de 3 luni(vara asta) pentru ca am fost plecat in America,si inainte chiar nu facea ceva de genul acesta.Modificari nu am facut numai ca am schimbat jantele cu unele pe 15 si cauciucuri putin mai late,dar la motor nu am umblat deloc.Daca cineva a mai patit asa ceva sau daca stiti ce se intampla va rog sa ma ajutati.
Multumesc anticipat
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
schimba titlul in ceva mai sugestiv!
pune tipul motorului si masini
  • eugen gigi

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am un caravan 1.7 dti (Y17dt) si am intampinat aceeasi problema, dar la mine nu se aprinde niciun bec. Nu reusesc sa-mi dau seama ce se intampla dar nu face des. Simtomele sunt ca la dacia cand avea platina impuscata, intreruperi
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mi se intampla si mie intreruperile respective uneori, fara sa se aprinda vreun bec. Din cate am observat, fenomenul apare in jurul a 2000 de turatii. Nu-mi dau seama ce poate fi, insa suspectez celebrele lipituri reci in calculatorul de injectie. Motorul meu e tot Y17DT.
  • mircea hau

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pentru masinile pe benzina aceste probleme(ezitari,intreruperi,trepidatii,lipsa acceleratie etc) au cel mai probabil drept cauza senzorul(senzorii) responsabili cu aprinderea si avansul la aprindere.
adica senzor volanta si sau senzor axa cu came.nu
schimbati fara sa incercati daca acestia functioneaza corect sau nu.exista aparat pentru incercarea acestor senzori.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Verifica senzorul de la clapeta de acceleratie, debitmetrul si sonda lambda.
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca masina a stat 3 luni, poate ar trebui sa verifici si filtrul de combustibil si cel de aer.
  • nba14

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: cluj
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
pentru octav13 masina este un vectra A din 95',motorul fiind un c20ne.

Va multumesc pentru pareri si am sa incerc sa le pun in aplicare.Am sa incep cu filtrele si dupa aceea daca nu da rezultate ma voi duce la un mecanic sa vad si el ce are de zis in privinta celorlate chestii(senzori,debimetrul,sonda)
Am reusit sa imi dau seama ce bec se aprinde,este becul de la motor(nu stiu exact cum ii zice,dar are desenat un motor deci acela tre sa fie Smile )
Poate ca a-ti putea sa imi recomandati un mecanic bun in cluj,sau eventual in satu mare
  • mahaleans

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am un Opel Ascona luat de curad motorul nu este original deci nu stiu ce model este dar este de Vectra cred(dupa spusele unui mecanic care are Vectra din vreo '93) este motor de 1,6 pe benzina carburator al mecanicului arat asemanator numai ca este pe injectie.

Am si eu o intrerupere a motorului o smacire mai ales cand trage, atunci se intampla de cele mai multe ori .Cand sunt in frana de motor niciodata sau la relantiu.
Cand am luat-o masina nu avea aceste simptome pana am ajuns acsa apoi am schimbat bujiile(nu sunt nu stiu ce marca sunt dealea ieftine) si am pus vreo 2 fise care erat mai deteriorate(deci fisele nu sunt identice).
Acum intrebarea mea este din ce cauza se intampla asta oare din cauza bujiilor? Cele vechi nu erau identice toate dar 3 erau autolite.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:
-cum pot sa aflu ce model de motor este eventual sa va pun ceva poze
-sa iau primadata un set de fise noi(si de care) sau sau iau alte bujii(oare este asa pretentios motorul incat sa foloseasca numai anumite bujii)?

Va multumes anticipat si daca am gresit cu ceva va rog sa-mi spuneti( sunt odr incepator in ale masinilor si ale mecanicii Exclamation doar ma 18 ani Exclamation
  • donVladon

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare cu "nba14" (masina este o Vectra B - 2002, motor Z22SE). In sarcina are o intrerupere (nu mereu, in special cand e putina benzina in rezervor adica sub 20l) de vreo 3 secunde. Se simte ca si am as lua piciorul brusc de pe acceleratie; nu am sesizat daca se aprinde vre-un bec in bord. Prima data cand s-a intamplat a fost destul de ciudat, mai ales ca ma aflam intr-o depasire Smile ... Initial se intampla destul de rar, dar acum a devenit deranjant. O sa ma duc zilele astea la un service si o sa revin cu detalii.
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mie imi dadea aceasta simptoma cand aveam probleme cu valva EGR.
Incercati sa o curatati bine si vedeti daca mai face!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pt cei care au motoare pe motorina, ati reusit sa rezolvati problema cu intruperile la motor? la mine intrerupe undeva pe la 2000 rpm. la mine am obs ca intrerupe doar cand schimb debitmetru de aer. daca pun debitmetru de aer ala vechi nu mai face, merge rotund dar nu mai trage, daca pun debitmetru nou trage dar intrerupe undeva pe la 2000 rpm
  • donVladon

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la un tester si a dat o eroare la clapeta de acceleratie. Au sters eroarea, momentan nu a mai facut nimic (nici nu am apucat sa merg prea mult) da au zis ca daca chiar e o problema o sa reapara si trebuie curatita clapeta sau schimbata (mai bine). Problema e ca ar fi destul de scumpa (in jur de 1000 RON)... sa speram ca nu trebuie inlocuita.
  • mahaleans

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci intreruperile erau din cauza curelei de distributie nepusa la semne dupa punerea la semne nu am mai avut probleme Smile
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am aceeasi ezitare l 2500-2900ture. 1.7dti astra caravan.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Vezi de lipituri de reci pe calc. de injectie. Asa aveam si eu, nu erau foarte suparatoare, le-am ignorat pana mi s-a oprit motorul si nu mai pornea, asta-iarna. Noroc cu user-ul @1.7dti_edition2000 ca m-a salvat: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26656
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ce cod de eroare aveai? la mine apare 1125 o elecrtovalva pt turbina. am schimb cu una de pe o masina care funct perfect impreuna cu debitmetrul d aer , si senz de pres turbo. aceleasi simptome.
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu a mai avut nimeni probleme d acest fel?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fara o diagnoza si codul de eroare complet nu se poate decit banui:ECU,electrovava,cablajul,furtunele de vacuum,supapa care actioneaza waste gate-ul de pe turbina(membrana spara sau axul blocat).
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pt cei cu benzinare : eu am avut aceeasi problema la doua Vectra ('90 si '97) si la ambele era din aceeasi cauza : fisele.Dupa inlocuire nu am mai avut probleme.Insa, pe langa acestea am schimbat si filtre, bujii pt ca le venise vremea (nu pt ca nu mai functionau corespunzator).Se mai poate curata si clapeta de la acceleratie (folositi "cautare").Va doresc succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR