- mircea.armeanu
- OP
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Am remarcat ca dupa ce ii dau a 4a (dupa cateva secunde, max 20) mi se aprinde martorul de bord ptr tc si nu se mai stinge indiferent de treapta /vitza, si din moment ce ramane aprins, tc-ul nu mai functioneaza.... imi patineaza rotile la o acceleratie mai violenta....
Mentionez ca in treptele 1, 2, si 3 nu sunt probleme, functioneaza ok, pana ii dau a4a (sau in functie de viteza), apoi se aprinde martorul si gata, nu mai functioneaza. Pot sta cu motorul pornit oricat ca martorul nu se mai stinge.
Insa daca ii opresc motorul, si il pornesc din nou, merge, apoi cand ajung in a 4a, aceeasi problema.
Deasemenea mentionez ca atunci cand ii pun contactul, martorul se aprinde si dupa cateva secunde se stinge, ceea ce e normal.
Cand accelerez brusc si sunt in treptele inferioare (1,2,3), cand patineaza rotile, se aprinde tc-ul (licare) si imi taie acceleratia, din nou, ceva normal. Daca s-a aprins, dupa treapta a 4a, nici butonul de tc nu mai are niciun efect, ramane permanent aprins martorul.
OBS: Daca martorul nu e aprins (nu s-a atins treapta a 4a), butonul de tc functioneaza, adica pot sa il cuplez (martorul stins) / decuplez (martor aprins) . Butonul nu mai functioneaza, cand se aprinde datorita treptei de viteze (a 4a / a5a).
Acum vine intrebarea: e normal sa se intample asa ceva?
Stie cineva cum pot scapa de aceasta problema, cat ma costa si cam ce piese sunt implicate?
Multumesc anticipat.
Am remarcat ca dupa ce ii dau a 4a (dupa cateva secunde, max 20) mi se aprinde martorul de bord ptr tc si nu se mai stinge indiferent de treapta /vitza, si din moment ce ramane aprins, tc-ul nu mai functioneaza.... imi patineaza rotile la o acceleratie mai violenta....
Mentionez ca in treptele 1, 2, si 3 nu sunt probleme, functioneaza ok, pana ii dau a4a (sau in functie de viteza), apoi se aprinde martorul si gata, nu mai functioneaza. Pot sta cu motorul pornit oricat ca martorul nu se mai stinge.
Insa daca ii opresc motorul, si il pornesc din nou, merge, apoi cand ajung in a 4a, aceeasi problema.
Deasemenea mentionez ca atunci cand ii pun contactul, martorul se aprinde si dupa cateva secunde se stinge, ceea ce e normal.
Cand accelerez brusc si sunt in treptele inferioare (1,2,3), cand patineaza rotile, se aprinde tc-ul (licare) si imi taie acceleratia, din nou, ceva normal. Daca s-a aprins, dupa treapta a 4a, nici butonul de tc nu mai are niciun efect, ramane permanent aprins martorul.
OBS: Daca martorul nu e aprins (nu s-a atins treapta a 4a), butonul de tc functioneaza, adica pot sa il cuplez (martorul stins) / decuplez (martor aprins) . Butonul nu mai functioneaza, cand se aprinde datorita treptei de viteze (a 4a / a5a).
Acum vine intrebarea: e normal sa se intample asa ceva?
Stie cineva cum pot scapa de aceasta problema, cat ma costa si cam ce piese sunt implicate?
Multumesc anticipat.
- mircea.armeanu
- OP
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pai normal nu e sa faca asa.
Posibil sa faca figuri motorasul din TC.
Fa un test agrafa si zi-mi codul de eroare.
https://www.clubopel.com/vie...ght=agrafa+citire
Dar posibil sa trebuiasca facut si un test mai complet ca sa vedem mai multe cauze.
Posibil sa faca figuri motorasul din TC.
Fa un test agrafa si zi-mi codul de eroare.
https://www.clubopel.com/vie...ght=agrafa+citire
Dar posibil sa trebuiasca facut si un test mai complet ca sa vedem mai multe cauze.
- mircea.armeanu
- OP
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
O singura intrebare am, cand pun contact, agrafa trebuie sa ramana intre pinii A si B sau se da jos si apoi se pune contact?
Am vazut mai multe discutii, motorul nu trebuie pornit, nu?
Diseara o sa incer sa fac testul, dar nu m-ar deranja sa ii fac o diagnoza, asa ca daca poti sa imi recomanzi pe cineva din bucuresti si eventual niste preturi, totul ar fi ok.
Multumesc!
Am vazut mai multe discutii, motorul nu trebuie pornit, nu?
Diseara o sa incer sa fac testul, dar nu m-ar deranja sa ii fac o diagnoza, asa ca daca poti sa imi recomanzi pe cineva din bucuresti si eventual niste preturi, totul ar fi ok.
Multumesc!
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mircea.armeanu
- OP
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am facut o diagnoza la masina, vineri dimineata (multumesc pe aceasta cale lui florinel )... aparent, la tc mi-a dat "open circuit"... la o inspectie mai atenta, am constatat ca este umezit locul unde vine tc-ul. Problema e ca nu stiu de unde vine umezeala. Asa la test, se auzea cum functiona motorasul. Deci trebuie dat jos si curatat (inclusiv mufa).
Erori nu au mai fost, o sg observatie, nu s-a putut comunica cu "vaporizatorul" (cred ca asta ii este denumirea)...asa ca trebuie vazut care e problema cu el.... problma e ca nu stiu unde vine....
Per total, e ok.... nu sunt probleme majore......
Erori nu au mai fost, o sg observatie, nu s-a putut comunica cu "vaporizatorul" (cred ca asta ii este denumirea)...asa ca trebuie vazut care e problema cu el.... problma e ca nu stiu unde vine....
Per total, e ok.... nu sunt probleme majore......
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
calibra_v
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1994 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat