Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Am remarcat ca dupa ce ii dau a 4a (dupa cateva secunde, max 20) mi se aprinde martorul de bord ptr tc si nu se mai stinge indiferent de treapta /vitza, si din moment ce ramane aprins, tc-ul nu mai functioneaza.... imi patineaza rotile la o acceleratie mai violenta....
Mentionez ca in treptele 1, 2, si 3 nu sunt probleme, functioneaza ok, pana ii dau a4a (sau in functie de viteza), apoi se aprinde martorul si gata, nu mai functioneaza. Pot sta cu motorul pornit oricat ca martorul nu se mai stinge.
Insa daca ii opresc motorul, si il pornesc din nou, merge, apoi cand ajung in a 4a, aceeasi problema.
Deasemenea mentionez ca atunci cand ii pun contactul, martorul se aprinde si dupa cateva secunde se stinge, ceea ce e normal.
Cand accelerez brusc si sunt in treptele inferioare (1,2,3), cand patineaza rotile, se aprinde tc-ul (licare) si imi taie acceleratia, din nou, ceva normal. Daca s-a aprins, dupa treapta a 4a, nici butonul de tc nu mai are niciun efect, ramane permanent aprins martorul.
OBS: Daca martorul nu e aprins (nu s-a atins treapta a 4a), butonul de tc functioneaza, adica pot sa il cuplez (martorul stins) / decuplez (martor aprins) . Butonul nu mai functioneaza, cand se aprinde datorita treptei de viteze (a 4a / a5a).
Acum vine intrebarea: e normal sa se intample asa ceva?
Stie cineva cum pot scapa de aceasta problema, cat ma costa si cam ce piese sunt implicate?
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni? Sad
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai normal nu e sa faca asa.
Posibil sa faca figuri motorasul din TC.
Fa un test agrafa si zi-mi codul de eroare.
https://www.clubopel.com/vie...ght=agrafa+citire
Dar posibil sa trebuiasca facut si un test mai complet ca sa vedem mai multe cauze.
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
O singura intrebare am, cand pun contact, agrafa trebuie sa ramana intre pinii A si B sau se da jos si apoi se pune contact?
Am vazut mai multe discutii, motorul nu trebuie pornit, nu?
Diseara o sa incer sa fac testul, dar nu m-ar deranja sa ii fac o diagnoza, asa ca daca poti sa imi recomanzi pe cineva din bucuresti si eventual niste preturi, totul ar fi ok.
Multumesc!
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Tai contactul , pui agrafa.
Pui contactul si citesti.(poti sa pornesti si motorul aici ).
Apoi tai contactul scoti agrafa.

Dar, fiind din 95 masina, posibil sa nu poti citi asa erorile de TC
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am facut o diagnoza la masina, vineri dimineata (multumesc pe aceasta cale lui florinel )... aparent, la tc mi-a dat "open circuit"... la o inspectie mai atenta, am constatat ca este umezit locul unde vine tc-ul. Problema e ca nu stiu de unde vine umezeala. Asa la test, se auzea cum functiona motorasul. Deci trebuie dat jos si curatat (inclusiv mufa).
Erori nu au mai fost, o sg observatie, nu s-a putut comunica cu "vaporizatorul" (cred ca asta ii este denumirea)...asa ca trebuie vazut care e problema cu el.... problma e ca nu stiu unde vine....
Per total, e ok.... nu sunt probleme majore......
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Florinel Smile)

Ce bine ca ma simt mai tanar Very Happy

Era vorba de canistra de vapori.
Si se pare ca nu functioneaza valva.

Uite aici e pozitionata.

Daca o dai jos poti sa o testezi astfel. Fara alimentare pe ea trebuie sa fie blocata. Daca ii pui 12V la borne, trebuie sa poti sufla prin ea.
  • calibra_v

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1994 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ai rezolvat problema cu canistra de vapori?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR