Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica dilema. De 2 saptamani, la pornire, se aude un zgomot ciudat, ca si cum s-ar invarti o fulie in gol, nu stiu cum sa il explic. Sunetul se aude din partea dreapta a motorului (cum stau cu fata la el), la inceput se auzea numai cand era motorul rece, acum se aude de fiecare data cand pornesc. Am fost in service si mi s-a spus ca urca uleiul mai greu in rampa Oare? si de asta se aude, un alt mecanic mi-a spus ca e de la distributie, desi se aude in partea opusa distributiei, am fost si la fostul meu mecanic de pe vremea daciei, a ascultat sunetul si mi-a spus ca e de la electromotor, ca ramane nu stiu ce cuplat mai mult timp dupa pornire. Eu as tinde sa ii dau dreptate fostului mecanic ca in ultimele zile am avut si probleme cu pornirea (cateodata porneste normal, cateodata trebuie sa tin contactul cateva secunde bune). Intrebarea mea este: Unde este electromotorul la masina din semnatura, si in cazul in care nu se aude de la electromor ce anume ar putea genera respectivul sunet?
Skip ads

  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema mai exact dimineata cand motorul este rece.
Se aude ca si cum o fulie ar freca pt. 1-2 secunde.Daca opresc si repornesc nu mai face acel zgomot.
Am inteles ca electromotorul ar fi de vina si ca-i destul de complicat de desfacut.
De la distributie nu este ca am schimbat-o si tot asa face.
Sper sa nu fie ceva grav...
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
este undeva in spatele motorului sub filtrul de motorina,putin spre dreapta cand te uiti la el
si eu am avut asemenea probleme ,pornea mai greu ,pana nu a mai pornit deloc,a trebuit sa schimb rotorul si puntea de carbuni
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri, daca mai are cineva sfaturi sau idei sunt bine venite. Cand o sa ma duc pentru revizie in service, o sa pun mecanicul sa dea jos si electromotorul sa vada ce se intampla. Sper sa scap numai cu un schimb de carbuni, ca ma enerveaza cand nu functioneaza cum trebuie masina.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
salut
ai rezolvat ceva? ai ajuns la service?
si la mine face acelasi zgomot la pornire dimineata cand e f rece
  • randomm

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am fost si am schimbat carbunii la electromotor. Eu mai aveam si 3 bujii duse, am vrut sa le schimb pe toate 4, dar una era rupta in chiulasa si a ramas acolo, pana la urmatoarea schimbare de distributie, cand voi da si chiulasa jos sa o scot. Zgomotul se aude in continuare, numai cand e motorul rece, fix in dreptul bujiei 3 care e rupta, numai ca acum se aude foarte putin si masina porneste foarte usor (cand porneam intr-o singura bujie era jale). Am discutat cu dancuciureanu si a spus ca e posibil sa se auda asa deoarece pe o camera de ardere nu functioneaza bujia si porneste pe compresie. Eu inca mai studiez problema, poate descopar singur de la ce se aude, ma bucur ca deocamdata porneste masina usor.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu sa mai scris de mult aici si revin eu cu o problema tot la electromotor
la pornire si cand e rece si cand e cald se aude un carait ciudat de la electromotor ,masina porneste dar dupa ce a pornit se aude acel carat

am fost la un electrician am dat jos electromotorul si am schimbat bucsile de bronz(asta era una din cauze)
in momentul desfaceri lipsea o siguranta din capul rotorului, care dupa cercetari s-a ajuns la concluzia ca din cauza uzuri mari de la bucsi sar fi tocit de tot(cert e ca am gasit multa pilitura in elctromotor)
a fost montat electromotorul fara acea siguranta pana la gasirea ei pe piatza dar din pacate sorti nu au fost de partea mea (nu am gasit-o)

ce rugaminte au la voi a mai patit cineva asa ceva
are cineva pe acasa asa aceva de la un electromotor care nu merge
am cautat si pe la electricieni din cta si nimeni nu are asa ceva
in cel mai rau caz tot electromotorul (dar dece sa dau intre 350lei pe unu sh si 800 lei pe unu after market)daca mie imi trebuie decat o simpla sigurantza
astept indrumari de la electricieni de pe forum
multmesc
  • astragt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sal tare cat costa un set de carbuni la un electromotor.as vrea s merg zilele astea sa i fac o verificare si vreau sa mi fac o parere.si p langa carbuni km ce ar mai trebui schimbat.mentionez k am un astra g 1.7diesel
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca vrei poti lua coronita cu carbuni de la dacia diesel 1.9 se potriveste perfect la electromotorul de 1.7 tdi. eu am schimbat si am un an . nu stiu cat ma va tine dar pt 40 ron e ok
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si pt astra la electromotor de hitachi e 50 ron
ii mai poti schimba bucsile daca vrei ,asta daca sunt uzate (5 ron - 3bucsi)
mai poti schimba rotor daca e stricat 130-180 ron(intre valorile astea ar fi pretul)
bendix-80 ron
sau il poti schimba de tot la preturi intre 800-1200(after market sau 2200 ron la reprezentanta sau 350 ron la dezmembrari

astea ar fi preturi informative pe care leam gasit eu la diferite magazine ,pentru ca si eu am fost interesat sa le caut din cauza micilor probleme aparute

sa nu se inteleaga gresit nu ma acup cu cautarea pieselor mai ieftine doar am fost si m-am interesat
  • badeaalexx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am tot vazut ca spuneti ca nu gasiti electromotor decat la 350lei,eu am vazut chiar aici pe forum la bani mai putini
  • simy85

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sal, aveti idee cum se da electromotorul jos?
ca dupa ce am vazut eu azi p-acolo e "un pic" cam inghesuit
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, aveti idee daca un electromotor de Astra G 2.0 diesel se potriveste la un Astra G 1.7 DTI (masina mea) si daca la aceasta masina se poate scoate electromotorul prin partea de sus?
  • daniel 5ck

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu ceva probleme la Astra g 1.4 benzina cu electromotorul,uneori nu cupleaza,sare peste ca sa zic asa,a inceput mai des,dau de 3-4 ori la automat ca "sa prinda",sa cupleze,care ar fi solutia? Daca as cauta pe dezmembrari de care ar trebui sa cer,sunt diferente in functie de motorizari,1.4 sau 1.6 benzina,sau intre benzina si diesel? Sau poate trebuie desfacut si schimbat ceva in interiorul lui,vreo parte componenta? Astept pareri si sfaturi,multumesc anticipat!
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, eu am avut mari probleme cu electromotorul anul asta, am schimbat 3- problema era de la contact, si cautand sa cumpar altul am observat ca sunt diferite in functie de capacitatea cilindrica, implicit benzina/motorina. De exemplu pentru modelul meu de motor, 1.7DTI, electromotorul este compatibil si cu:
    OPEL Astra G 1.7 CDTI AC 03-04
    OPEL Astra G 1.7 DTI 00-04
    OPEL Astra G 1.7 DTI AC 00-04
    OPEL Astra H 1.7 CDTI 04-
    OPEL Astra H 1.7 CDTI 04-
    OPEL Astra H 1.7 CDTI 07-
    OPEL Astra H 1.7 CDTI 07-
    OPEL Astra H 1.7 CDTI AC 07-
    OPEL Astra H 1.7 CDTI AC 07-
    OPEL Astra J 1.7 CDTI 09-
    OPEL Astravan H 1.7 CDTI 05-06
    OPEL Combo 1.7 CDTI 04-
    OPEL Combo 1.7 CDTI 04-
    OPEL Combo 1.7 DTI 01-04
    OPEL Corsa C 1.7 CDTI 03-
    OPEL Corsa C 1.7 DTI 00-03
    OPEL Corsa C 1.7 DTI AC 00-03
    OPEL Corsa D 1.7 CDTI 06-
    OPEL Corsa D 1.7 CDTI 06-
    OPEL Corsa D 1.7 CDTI AC 06-
    OPEL Meriva 1.7 CDTI 06-
    OPEL Meriva A 1.7 CDTI 03-09


Asa ca singurul numitor comun pare sa fie capacitatea cilindrica, incearca sa mergi la un electrician auto si sa aflie exact.
Cat despre problema cuplarii, e posibil sa fie de la bendix, in cazul in care e uzat nu mai invarte bine volanta.
Bafta
  • daniel 5ck

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturi;bendixul se poate cumpara separat,nu?
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut, se poate cumpara separat, oricum trebuie sa-l dai jos ca sa poti vedea exact care e problema. Daca ai niste scule, un cric bun si o capra pe care sa sustii masina poti sa faci operatiunea si acasa, nu-i mare filozofie, cu masina pe rampa termini si mai repede, trebui sa desfaci 3 suruburi si mufele de alimentare (evident ca deconectezi bateria, posibil sa fie nevoie sa dai jos si suportul ca sa ai acces la un surub). Dupa ce l-ai dat jos de pe masina, e destul de simplu sa descompui electromotorul, 2 suruburi la starter si inca vreo 3 pentru restul. Verifici dintii de la bendix si daca sunt uzati atunci cel mai probabil ei sunt de vina, e normal sa se uzeze in timp.
Spor, numai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR