DOINESCU
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
am observat ca de vreo 2-3 zile masina mea,la pornire,dupa ce porneste practic motorul,se sugruma,aproape se opreste,apoi isi revine,si mai se inneaca iar,si apoi isi revine...se mai tureaza putin peste relanty,si apoi e ok...totul dureaza cam 5 secunde.Apoi,primele semafoare,problema se repeta,din momentul in care incep franarea,pana cand ii dau 2-3 pedale in gol,ca la dacie .Mentionez ca la pornire,rotesc de cheie pana se apride bordul,astept 3-5 sec. si apoi ii dau la automat.MAsina porneste bine,relativ repede,nu se shinuie deloc,dar apoi apar problemele de mai sus...(treaba asta am invatat-o tot de aici,de pe forum.Am inteles ca am pompa electrica,si trebuie sa astept putin sa bage benzina doamna pompa si apoi sa-i dau cheie).
benzina am in rezervor peste 1/2,bujiile schimbate acum 3,000 km,ulei schimbat acum 2,000km,filtru aer schimbat acum 2 saptamani.Masina a fost spalata acum 3 zile.Tind sa cred ca de aici se trage... .
CApac delco nou,+2fise schimbate odaa cu bujiile.Acum vreo 800km,am pus un aditiv in benzina,pentru curatarea injectoarelor...dupa vreo 200 km,masina a facuta celasi lucru,nu mai avea forta,era subturata,am mers asa vreo 50-100metrii,si am intrat in prima benzinarie unde am facut plinul.(adica am mers 1/2 din rezervor cu acel aditiv-care scria un flacon la 50litrii).apoi,am plecat de la benzinarie oarecum in forta,si am simtit ca un dop,care elibereaza tot circuitul,si de atunci masina a mers perfect,chiar mai nervoasa ca pana atunci....
temeonline este messengerul meu,daca nu aveti rabdare sa-mi scrieti aici parerea voastra.....am mai cautat aceeasi problema la alt membru,dar dupa o ora de cautari (si am invatat muulte din discutiile urmarite) am ajuns la concluzia ca mai bine deschid eu discutia.....multumesc de pe acum celor care imi vor scrie vreo parere,si sper sa-mi ajute si mie si altora care mai au aceeasi problema...
Am opel astra F,motor 1,4 benzina E2,an 1993.Albastru.
benzina am in rezervor peste 1/2,bujiile schimbate acum 3,000 km,ulei schimbat acum 2,000km,filtru aer schimbat acum 2 saptamani.Masina a fost spalata acum 3 zile.Tind sa cred ca de aici se trage... .
CApac delco nou,+2fise schimbate odaa cu bujiile.Acum vreo 800km,am pus un aditiv in benzina,pentru curatarea injectoarelor...dupa vreo 200 km,masina a facuta celasi lucru,nu mai avea forta,era subturata,am mers asa vreo 50-100metrii,si am intrat in prima benzinarie unde am facut plinul.(adica am mers 1/2 din rezervor cu acel aditiv-care scria un flacon la 50litrii).apoi,am plecat de la benzinarie oarecum in forta,si am simtit ca un dop,care elibereaza tot circuitul,si de atunci masina a mers perfect,chiar mai nervoasa ca pana atunci....
temeonline este messengerul meu,daca nu aveti rabdare sa-mi scrieti aici parerea voastra.....am mai cautat aceeasi problema la alt membru,dar dupa o ora de cautari (si am invatat muulte din discutiile urmarite) am ajuns la concluzia ca mai bine deschid eu discutia.....multumesc de pe acum celor care imi vor scrie vreo parere,si sper sa-mi ajute si mie si altora care mai au aceeasi problema...
Am opel astra F,motor 1,4 benzina E2,an 1993.Albastru.
coldream- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut, din pacate nu am un raspuns, am aceeasi problema. Masina se "scutura" in mers in vitezele inferioare(1,2,3) cam din momentul in care las ambreiajul. Parca ramane fara benzina. Problema tinde sa dispara cand accelerez puternic. Nu cobor niciodata sub 1/2 rezervor si alimentez doar la Mol. Nu am spalat motorul, in schimb am o noua toba finala. La montare a fost silentioasa dar a doua zi am parcurs distanta Arad-Bucuresti si parca a ragusit ca cea veche. De atunci pare sa fi venit si problema.
Am uitat sa mentionez ca mi s-a oprit motorul de cateva ori in mers, in momentul franarii la semafor.
Multumesc anticipat.
Am uitat sa mentionez ca mi s-a oprit motorul de cateva ori in mers, in momentul franarii la semafor.
Multumesc anticipat.
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
Tavi-BR
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2005
- Mesaj Privat
Salut! Ma lupt cu aceeasi problema de cand am luat masina (vreo 3 ani). In acest interval a fost curatat/schimbat cam tot ce se putea prin motor (X16XEL): senzori, bloc de aprindere, IAC, EGR, bujii, fise, role, curea distributie,etc.. Pe langa astea, am schimbat puntea redresoare si regulatorul de tensiune din alternator. Compresia e OK si egala pe tori cilindrii. Rezultatul - aproape nici o diferenta! Din cand in cand, la semafor sau cand la pe liber, turatia cade la 500 rpm dupa care fie isi revine singura la 900rpm fie se opreste.
La mine problema se agraveaza cand merg cu proiectoarele (originale, becuri de 50W) aprinse (se opreste la FIECARE semafor). Tensiunea pe baterie sta fix pe 14 volti. Singurul "remediu" gasit pana acum este ca la fiecare 150-200 KM facuti in oras sa ies vreo 10 KM in afara localitatii si sa merg la peste 4000 rpm. Dupa asta isi revine o perioada. In rest ... fuge cu peste 180, consumul e in parametri, nu da nici un alt semnal care sa ajute la localizarea problemei.
La mine problema se agraveaza cand merg cu proiectoarele (originale, becuri de 50W) aprinse (se opreste la FIECARE semafor). Tensiunea pe baterie sta fix pe 14 volti. Singurul "remediu" gasit pana acum este ca la fiecare 150-200 KM facuti in oras sa ies vreo 10 KM in afara localitatii si sa merg la peste 4000 rpm. Dupa asta isi revine o perioada. In rest ... fuge cu peste 180, consumul e in parametri, nu da nici un alt semnal care sa ajute la localizarea problemei.
- balboa4you
- *
- 25 mesaje
- din 16 Mai 2007
- Astra 1992 c16nz
balboa4you
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2007
- Mesaj Privat
- SAW
- **
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Alexandru Vlad
- **
- 329 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1996 X16SZR
- Arad
Alexandru Vlad
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
In legatura cu VSS-ul. Si eu am crezut k este VSS-ul problema, l-am schimbat si tot aceiasi problema.
Cand fac frana de motor si apoi accelerez se aprinde check engine si la relanti sta la 400-500 RPM. Dak opresc motorul si il pornesc isi revine.
Nu stiu ce sa-i mai fac. Am schimbat si sonda lamda si tot aceiasi problema.
Poate fi de la benzina sau filtru de benzina!
Care ma poate ajuta va rog PM.!
Pentru info despre schimbare VSS dati un PM sau va dau ID de messenger: diabolik_bubu
Cand fac frana de motor si apoi accelerez se aprinde check engine si la relanti sta la 400-500 RPM. Dak opresc motorul si il pornesc isi revine.
Nu stiu ce sa-i mai fac. Am schimbat si sonda lamda si tot aceiasi problema.
Poate fi de la benzina sau filtru de benzina!
Care ma poate ajuta va rog PM.!
Pentru info despre schimbare VSS dati un PM sau va dau ID de messenger: diabolik_bubu
- alygator2000
- **
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
...si la mine a facut cateva figuri de astea (c20xe) si...dupa ce am curatat regulatorul de relanti...nu s'a mai oprit,dar tot mai are tendinte (ma apropii de semafor ,scot din vit.si..da sa cada pe undeva la 500 rpm,si se redreseaza rapid...nu stiu exact de la ce ar putea sa fie aceata problema.astept un "doctor" sa rezolve aceata problema..pana atunci mergem asa
- balboa4you
- *
- 25 mesaje
- din 16 Mai 2007
- Astra 1992 c16nz
balboa4you
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2007
- Mesaj Privat
eu am avut problema asta si am rezolvat cu schimbarea vss-ului,acum am schimbat bordul si am iar aceeasi problema si e clar de la vss,,daca pun bordul cel vechi fara turometru imi merge bine ,,daca il pun pe cel nou cu turometru merge exact asa cum ai explicat tu,acum ma gandesc sa schimb vss de pe cel vechi sa il pun pe cel nou
- mircea hau
- **
- 60 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2004
- Dambovita
mircea hau
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
- balboa4you
- *
- 25 mesaje
- din 16 Mai 2007
- Astra 1992 c16nz
balboa4you
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2007
- Mesaj Privat
Victor44
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alygator2000
- **
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
Victor44 a scris:Aceeasi problema la X12XE. Am dus masina la tester si singurul cod de eroare a fost de la senzorul arborelui cotit (crankshaft sensor). Senzorul e 70 RON si o sa-l schimb saptamana asta. Sper sa se rezolve...
..nu il schimba degeaba,pt k nu e o eroare,apare ca fiind eroare,deoarece nu e motorul pornit cand se face testarea si deci nu primeste info.de la senzor,incearca sa faci acelasi test cu motorul pornit.
Victor44
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Victor44 senzorul cranckshaft e pe duca la tine ! Schimba-l cit mai repede ca o sa ramii cu masina in drum. Ai aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586 Motoarele X10XE,X12XE seamana bine cu Z10XE,Z12XE, senzorul stiam ca are acelasi cod.
alygator2000 la tine se citeste cu agrafa pe cind la Victor44 cu tester/interfata, el avind OBDII.
Daca tacanitul metalic nu dispare dupa inlocuire senzor cranckshaft (eu asa cred ca o sa fie) sa te gindesti la o distributie noua : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
DOINESCU curata IAC. Puteai sa schimbi toate fisele, acum macar masoara-le comparativ si vezi cit curenteaza.
alygator2000 la tine se citeste cu agrafa pe cind la Victor44 cu tester/interfata, el avind OBDII.
Daca tacanitul metalic nu dispare dupa inlocuire senzor cranckshaft (eu asa cred ca o sa fie) sa te gindesti la o distributie noua : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
DOINESCU curata IAC. Puteai sa schimbi toate fisele, acum macar masoara-le comparativ si vezi cit curenteaza.
Victor44
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat