Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
salut,
vreau sa schimb distributia (Astra 1.7 dti) si am aflat urmatoarele preturi :

auto karma : curea Conti 1800 k, role Luk 1850+1720k
inedit : curea Conti 1965 k, role Ina(???) 1965+1700k,
Lewis : curea Gates 1200 k, role Ina 1360+1250k,
Benett : curea Conti 1570 k, role Febi 1600+1500k

eu de care sa-mi iau???? Very Happy
ce parere aveti?
Skip ads

  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Curea conti este ok...cat despre role..daca ai pe cineva in germania recomand sa le aduci de acolo originale pentru ca nu costa mai mult decat astea facute prin turcia sau watheter

b90nos
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Set Contitech (curea si role) 2.7 mil lei Laughing Laughing daca te cunosti cu cine trebuie...
Rolele INA,SKF,LUK,CONTITECH s.a sunt toate la fel(am verificat eu prin cutii la magazin),deci nu trebuie sa crezi ce scrie pe cutie.In general rulmentii (ca doar asta este important la o rola) sunt NTN toti,dar totusi nu am avut curajul sa-mi rezolv rolele cu rulmenti cumparati separat:?
Bafta!
  • Laurrr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut,
Pentru o Astra 1.7 dti (2002)cand trebuie schimbata distributia? Am inteles ca pe la 120.000. Masina mea are 112.000; ce ziceti mai pot sa merg cu ea fara sa-i schimb distributia?
Multumesc fain
  • Laurrr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut,
Se poate face cumva o verifcare a distributiei sa stiu daca trebuie schimbata?Trebuie schimbate si rolele sau se poate schimba doar cureaua?
Multam fain
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
vezi ca sunt multe discutii pe tema asta...
in carte scrie la 150 de mii, dar se recomanda sa nu ajungi pana acolo (mai ales daca ai luat masina SH si nu esti sigur de km)... si sa schimbi tot setul (curea + role)
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut .
Intervalele de distributie la diesel , teoretic , sunt mai mari . De schimbare a distributiei .
Insa e recomandat ca tot la 60.000 sa le schimbati .
Rolele se schimba o data la 2 curele . Deci nu la 60 ci la 120
Nu folositi altceva decat piese originale si schimbate la reprezentanta . S-ar putea sa aveti surpriza cu piesele noi , inclusiv cu cele de la reprezentanta , insa macar acolo ai garantie
Cureaua , din nou teoretic , se poate verifica prin demontatul capacului de la distributie . Se observa daca portiunea dintre zimtii curelei si curea e degradata , insa nici un service nu-ti face treaba asta din cauza de lene mare .
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In legatura cu garantia oferita de reprezentante....NU EXISTA!
Daca se intampla sa ai probleme in zona in care au lucrat cei de la service, trebuie facuta o analiza cu privire la cele intamplate si de cele mai multe ori utilizatorul este vinovat.(lasam la o parte faptul ca dureaza f. mult)
Piesele "originale" de la reprezentanta nu difera prea mult de cele de calitate care pot fi achizitionate de la magazinele de piese auto(ce poate fi mai bun la o rola decat un rulment tot NTN la fel ca si la rola originala?)
Verificarea curelei este o treaba teoretica sau mai bine spus,nimeni nu-ti poate garanta ca o mai duci inca 20000km cu ce ai pe masina (cum sa-ti dai seama "la ochi" cand este imbatranit cauciucul curelei?)aaaa,daca sunt ceva dinti uzati sau deteriorati,sau cum am descoperit eu ca am transversal o ruptura de aproximativ 4mm pe curea Shocked ,dar asta se intampla rar, de regula este prea tarziu Confused
Nu vreau sa pledez pentru schimbul curelei "in fata blocului",poate unii dintre noi nu au aptitudinile necesare,altii nu au timp sau nu vor sa se murdareasca,dar consider ca banii dati pe manopera "la reprezentanta"nu sunt intotdeauna justificativ investiti.Cred ca stiti prea bine ca ai toate sansele ca "la reprezentanta" masina ta sa fie "rezolvata" de un individ cu pregatire f. slaba in domeniul mecanic...
  • Mishu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cum verifici daca rulmentii la role sunt buni?
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Hai sã mã bag ºi eu pe aici. Când am cumpãrat maºina am schimbat distribuþia. Am cumpãrat curea ContiTech de la Benett ºi rolele originale de la Augsburg. Cum atunci 1€=41930, am dat 1.200.000 pe curea ºi 3.700.000 pe role. Cel care le monteazã are posibilitatea sã vadã gradul de uzurã dar, dacã aº fi în locul tãu, nu aº mai ezita ºi le-aº schimba. Prefer sã merg la sigur. Dacã vrei ºi un mecanic ... se rezolvã ºi asta.
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu va sfatuiesc sa folositi totusi Gates pe partea de curele si nu Conti.Eu am auzit niste birfe cum ca Conti ar fi facute in Ro. Eu de 6 ani folosesc numai Gates atat la curele cat si la furtune si sunt super-multumit.
Cat despre piesele de la reprezentante si in proportie de 90% aceleasi ca la magazinele auto.Trebuie sa ceri piese originale ca sa le si puna.
Am fost la GTT si am cerut pt Kad-ul meu set de fise si mi-au oferit Champion care se gasesc pe toate drumurile.Cele originale nici nu puteau sa le aduca.
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Mishu
Pentru a verifica rulmentul trebuie sa demontezi rola respectiva si sa-l "asculti",adica vezi cum "zornaie" rolele cand trec peste "craterele" de pe caile de rulare.In rulmenti trebuie sa fie permanent vaselina,dar incet, incet, ea trece pe langa etansari si iese afara,deci daca rulmentul se roteste f.usor, poti sa-i mai gresezi,indepartand unul din inelele de etansare...treaba nu e complicata deloc, dar necesita rabdare si precizie.
Bineinteles ca ai nevoie de vaselina pentru rulmenti si nu o "grasime" care se vinde la magazinele de piese auto. Laughing
@Vladonero
Ai mare dreptate,Gates sunt f. buni la curele,am constatat asta pe proprie piele Laughing(cureaua cu inceput de ruptura era Gates) Singura problema este pretul....de 2-3 ori fata de Conti,dar la masinile unde ruperea curelei inseamna "dezastru" cred ca merita(eu totusi folosesc atat la Porsche cat si la Astra, Contitech - sincer nu stiu de ce...)
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
vladonero a scris:.Eu am auzit niste birfe cum ca Conti ar fi facute in Ro.


Nu sunt birfe, Conti are o diviizie in Timisoara (ConiTec) si intradevar fac curele de distributie.
  • contulmeu31

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Contitech face doar 5 coduri de curele in Romania . Si din ce am vazut io mai mult curele de transmisie . Unul dintre coduri fiind cureaua de Passat 5pk1453 (creca asta e ca e dimineatza si sunt somnoros Razz) . De apreciat ca pe curea apare precizarea : Made in Romania
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mishu a scris:Cum verifici daca rulmentii la role sunt buni?

*
Ca la orice alt rulment, il iei in mana,il invarti, cauti jocul, asculti sunetul, cauti scurgeri de vazelina, etc, e greu de explicat daca nu esti "initiat" Wink
  • Mishu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc la amandoi.Vreau sa-mi skimb toata distributia.La role am inteles pana la urma ca daca cumperi de la noi toate au rulmenti NTN,dar la curele totusi ce ar trebui sa aleg?Care sunt cele mai bune (mai rezistente)?Ce mi-ati recomanda?Avand in vedere ca eu cam frec masina.....adik motorul vede 6000 ture zilnic.
  • andyrro

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2005

  • Mesaj Privat
vreau si eu sa-mi schimb setul de distributie... dar eu nu stiu unde sunt magazinele cu piese opel... prin urmare, ati putea sa-mi dati si mie adresele magazinelor auto karma, benett, si care mai sunt prin bucuresti... merci mult
  • Mishu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Gata....am facut comanda azi de curea Gates si role INA.Maine ma duc sa iau kitul si cu maisna direct la mecanic.In total piesele m-au costat 4.280.000 Lei vechi:) Schimbatu mi s-a spus ca m-ar ajunge de la 1 mil in sus(manopera).
  • andyrro

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mishu, de unde ti-ai cumparat setul de distributie? poti sa-mi dai si adresa?
  • Mishu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pai daca esti din Iasi.....vezi ca este un magazin cu piese Opel exact la bariera cum mergi spre Canta.Deci de la gara cum mergi spre canta,ajungi la prima bariera unde este si statia de tramvai si ai aoclo pe dreapta scris mare: PIESE OPEL.Da maia re si pentru Daewoo.Eu de acolo mi-am cumaprat pana acuma spoileru de fata(ca am busit oleaka maisna prin ianuarie Embarassed ),kit rulmenti roata spate,si acvuma kitul de distributie,si faza care mi-a placut ca toate piesele,inclusiv spoileru era Made in Germany kiar daca nue ra piesa originala.Am fost azi si pe la Augsburg si un set de distributie ContiTech ma costa 5.3 mil,la Autocenter 5.45 mil ( Evil or Very Mad ). Mi-a placut ca macar la Augsburg mi-au cautat piesele dupa numarul de sasiu,adik foarte exact.La autocenter,ca de obicei...marfa de bazar si preturi de..."AUGSBURG" Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR