- virgil
- OP
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
salut,
vreau sa schimb distributia (Astra 1.7 dti) si am aflat urmatoarele preturi :
auto karma : curea Conti 1800 k, role Luk 1850+1720k
inedit : curea Conti 1965 k, role Ina(???) 1965+1700k,
Lewis : curea Gates 1200 k, role Ina 1360+1250k,
Benett : curea Conti 1570 k, role Febi 1600+1500k
eu de care sa-mi iau????
ce parere aveti?
vreau sa schimb distributia (Astra 1.7 dti) si am aflat urmatoarele preturi :
auto karma : curea Conti 1800 k, role Luk 1850+1720k
inedit : curea Conti 1965 k, role Ina(???) 1965+1700k,
Lewis : curea Gates 1200 k, role Ina 1360+1250k,
Benett : curea Conti 1570 k, role Febi 1600+1500k
eu de care sa-mi iau????
ce parere aveti?
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Set Contitech (curea si role) 2.7 mil lei daca te cunosti cu cine trebuie...
Rolele INA,SKF,LUK,CONTITECH s.a sunt toate la fel(am verificat eu prin cutii la magazin),deci nu trebuie sa crezi ce scrie pe cutie.In general rulmentii (ca doar asta este important la o rola) sunt NTN toti,dar totusi nu am avut curajul sa-mi rezolv rolele cu rulmenti cumparati separat:?
Bafta!
Rolele INA,SKF,LUK,CONTITECH s.a sunt toate la fel(am verificat eu prin cutii la magazin),deci nu trebuie sa crezi ce scrie pe cutie.In general rulmentii (ca doar asta este important la o rola) sunt NTN toti,dar totusi nu am avut curajul sa-mi rezolv rolele cu rulmenti cumparati separat:?
Bafta!
Laurrr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2005
- Mesaj Privat
Laurrr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- OP
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Salut .
Intervalele de distributie la diesel , teoretic , sunt mai mari . De schimbare a distributiei .
Insa e recomandat ca tot la 60.000 sa le schimbati .
Rolele se schimba o data la 2 curele . Deci nu la 60 ci la 120
Nu folositi altceva decat piese originale si schimbate la reprezentanta . S-ar putea sa aveti surpriza cu piesele noi , inclusiv cu cele de la reprezentanta , insa macar acolo ai garantie
Cureaua , din nou teoretic , se poate verifica prin demontatul capacului de la distributie . Se observa daca portiunea dintre zimtii curelei si curea e degradata , insa nici un service nu-ti face treaba asta din cauza de lene mare .
Intervalele de distributie la diesel , teoretic , sunt mai mari . De schimbare a distributiei .
Insa e recomandat ca tot la 60.000 sa le schimbati .
Rolele se schimba o data la 2 curele . Deci nu la 60 ci la 120
Nu folositi altceva decat piese originale si schimbate la reprezentanta . S-ar putea sa aveti surpriza cu piesele noi , inclusiv cu cele de la reprezentanta , insa macar acolo ai garantie
Cureaua , din nou teoretic , se poate verifica prin demontatul capacului de la distributie . Se observa daca portiunea dintre zimtii curelei si curea e degradata , insa nici un service nu-ti face treaba asta din cauza de lene mare .
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
In legatura cu garantia oferita de reprezentante....NU EXISTA!
Daca se intampla sa ai probleme in zona in care au lucrat cei de la service, trebuie facuta o analiza cu privire la cele intamplate si de cele mai multe ori utilizatorul este vinovat.(lasam la o parte faptul ca dureaza f. mult)
Piesele "originale" de la reprezentanta nu difera prea mult de cele de calitate care pot fi achizitionate de la magazinele de piese auto(ce poate fi mai bun la o rola decat un rulment tot NTN la fel ca si la rola originala?)
Verificarea curelei este o treaba teoretica sau mai bine spus,nimeni nu-ti poate garanta ca o mai duci inca 20000km cu ce ai pe masina (cum sa-ti dai seama "la ochi" cand este imbatranit cauciucul curelei?)aaaa,daca sunt ceva dinti uzati sau deteriorati,sau cum am descoperit eu ca am transversal o ruptura de aproximativ 4mm pe curea ,dar asta se intampla rar, de regula este prea tarziu
Nu vreau sa pledez pentru schimbul curelei "in fata blocului",poate unii dintre noi nu au aptitudinile necesare,altii nu au timp sau nu vor sa se murdareasca,dar consider ca banii dati pe manopera "la reprezentanta"nu sunt intotdeauna justificativ investiti.Cred ca stiti prea bine ca ai toate sansele ca "la reprezentanta" masina ta sa fie "rezolvata" de un individ cu pregatire f. slaba in domeniul mecanic...
Daca se intampla sa ai probleme in zona in care au lucrat cei de la service, trebuie facuta o analiza cu privire la cele intamplate si de cele mai multe ori utilizatorul este vinovat.(lasam la o parte faptul ca dureaza f. mult)
Piesele "originale" de la reprezentanta nu difera prea mult de cele de calitate care pot fi achizitionate de la magazinele de piese auto(ce poate fi mai bun la o rola decat un rulment tot NTN la fel ca si la rola originala?)
Verificarea curelei este o treaba teoretica sau mai bine spus,nimeni nu-ti poate garanta ca o mai duci inca 20000km cu ce ai pe masina (cum sa-ti dai seama "la ochi" cand este imbatranit cauciucul curelei?)aaaa,daca sunt ceva dinti uzati sau deteriorati,sau cum am descoperit eu ca am transversal o ruptura de aproximativ 4mm pe curea ,dar asta se intampla rar, de regula este prea tarziu
Nu vreau sa pledez pentru schimbul curelei "in fata blocului",poate unii dintre noi nu au aptitudinile necesare,altii nu au timp sau nu vor sa se murdareasca,dar consider ca banii dati pe manopera "la reprezentanta"nu sunt intotdeauna justificativ investiti.Cred ca stiti prea bine ca ai toate sansele ca "la reprezentanta" masina ta sa fie "rezolvata" de un individ cu pregatire f. slaba in domeniul mecanic...
Mishu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2004
- Mesaj Privat
senator1
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2004
- Mesaj Privat
Hai sã mã bag ºi eu pe aici. Când am cumpãrat maºina am schimbat distribuþia. Am cumpãrat curea ContiTech de la Benett ºi rolele originale de la Augsburg. Cum atunci 1€=41930, am dat 1.200.000 pe curea ºi 3.700.000 pe role. Cel care le monteazã are posibilitatea sã vadã gradul de uzurã dar, dacã aº fi în locul tãu, nu aº mai ezita ºi le-aº schimba. Prefer sã merg la sigur. Dacã vrei ºi un mecanic ... se rezolvã ºi asta.
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Eu va sfatuiesc sa folositi totusi Gates pe partea de curele si nu Conti.Eu am auzit niste birfe cum ca Conti ar fi facute in Ro. Eu de 6 ani folosesc numai Gates atat la curele cat si la furtune si sunt super-multumit.
Cat despre piesele de la reprezentante si in proportie de 90% aceleasi ca la magazinele auto.Trebuie sa ceri piese originale ca sa le si puna.
Am fost la GTT si am cerut pt Kad-ul meu set de fise si mi-au oferit Champion care se gasesc pe toate drumurile.Cele originale nici nu puteau sa le aduca.
Cat despre piesele de la reprezentante si in proportie de 90% aceleasi ca la magazinele auto.Trebuie sa ceri piese originale ca sa le si puna.
Am fost la GTT si am cerut pt Kad-ul meu set de fise si mi-au oferit Champion care se gasesc pe toate drumurile.Cele originale nici nu puteau sa le aduca.
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
@Mishu
Pentru a verifica rulmentul trebuie sa demontezi rola respectiva si sa-l "asculti",adica vezi cum "zornaie" rolele cand trec peste "craterele" de pe caile de rulare.In rulmenti trebuie sa fie permanent vaselina,dar incet, incet, ea trece pe langa etansari si iese afara,deci daca rulmentul se roteste f.usor, poti sa-i mai gresezi,indepartand unul din inelele de etansare...treaba nu e complicata deloc, dar necesita rabdare si precizie.
Bineinteles ca ai nevoie de vaselina pentru rulmenti si nu o "grasime" care se vinde la magazinele de piese auto.
@Vladonero
Ai mare dreptate,Gates sunt f. buni la curele,am constatat asta pe proprie piele (cureaua cu inceput de ruptura era Gates) Singura problema este pretul....de 2-3 ori fata de Conti,dar la masinile unde ruperea curelei inseamna "dezastru" cred ca merita(eu totusi folosesc atat la Porsche cat si la Astra, Contitech - sincer nu stiu de ce...)
Pentru a verifica rulmentul trebuie sa demontezi rola respectiva si sa-l "asculti",adica vezi cum "zornaie" rolele cand trec peste "craterele" de pe caile de rulare.In rulmenti trebuie sa fie permanent vaselina,dar incet, incet, ea trece pe langa etansari si iese afara,deci daca rulmentul se roteste f.usor, poti sa-i mai gresezi,indepartand unul din inelele de etansare...treaba nu e complicata deloc, dar necesita rabdare si precizie.
Bineinteles ca ai nevoie de vaselina pentru rulmenti si nu o "grasime" care se vinde la magazinele de piese auto.
@Vladonero
Ai mare dreptate,Gates sunt f. buni la curele,am constatat asta pe proprie piele (cureaua cu inceput de ruptura era Gates) Singura problema este pretul....de 2-3 ori fata de Conti,dar la masinile unde ruperea curelei inseamna "dezastru" cred ca merita(eu totusi folosesc atat la Porsche cat si la Astra, Contitech - sincer nu stiu de ce...)
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
- contulmeu31
- *
- 1 mesaje
- din 21 Jul 2005
contulmeu31
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Mishu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2004
- Mesaj Privat
Multumesc la amandoi.Vreau sa-mi skimb toata distributia.La role am inteles pana la urma ca daca cumperi de la noi toate au rulmenti NTN,dar la curele totusi ce ar trebui sa aleg?Care sunt cele mai bune (mai rezistente)?Ce mi-ati recomanda?Avand in vedere ca eu cam frec masina.....adik motorul vede 6000 ture zilnic.
andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mishu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2004
- Mesaj Privat
andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mishu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2004
- Mesaj Privat
Pai daca esti din Iasi.....vezi ca este un magazin cu piese Opel exact la bariera cum mergi spre Canta.Deci de la gara cum mergi spre canta,ajungi la prima bariera unde este si statia de tramvai si ai aoclo pe dreapta scris mare: PIESE OPEL.Da maia re si pentru Daewoo.Eu de acolo mi-am cumaprat pana acuma spoileru de fata(ca am busit oleaka maisna prin ianuarie ),kit rulmenti roata spate,si acvuma kitul de distributie,si faza care mi-a placut ca toate piesele,inclusiv spoileru era Made in Germany kiar daca nue ra piesa originala.Am fost azi si pe la Augsburg si un set de distributie ContiTech ma costa 5.3 mil,la Autocenter 5.45 mil ( ). Mi-a placut ca macar la Augsburg mi-au cautat piesele dupa numarul de sasiu,adik foarte exact.La autocenter,ca de obicei...marfa de bazar si preturi de..."AUGSBURG"