sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Pune-i benzina de 98 si se mareste singur...altceva n-ai ce sa-i faci pt. ca e "ECU controlled"-si oricum nimic bun n-ar rezulta din asta (de altfel motorul de 1,6 de pe Tigra e cel mai "impins" din generatia lui, in configuratia stock-ma refer la hardware-nu prea ai ce sa mai scoti din el).
Ma scuzati ..ca dupa atata vreme ma bag in discutie...o fac doar poate cei ce vor citi in viitor vor avea ceva de invatat.
Motorul de 1.6 16 v a fost primul motor sub supravegherea General Motors....si desii are 106 cp.... de fapt a fost ECU controlled ...sa aiba 106 C.p. pt ca... s`a dorit mentinerea consumului Tigrei in limitele CLASEI. Adica...nu puteau face un motor de 1.6. ...care sa consume dublu fata de 1.4 care de altfel a fost un motor reusit in felul lui.
Diferenta intre 1,4 si 1,6 dpdv constructiv e clara...caii putere mai multi, cuplu mai bun la cel de 1.6 ...si in general raspunsul masinii mai bun.
Diferenta utilizatorului .....1.6 e putinel mai zgomotos fara de 1,4 si de asemeni o sa observati ca raspunde altfel la treptele de viteza nu neaparat mai bine sau mai rau ..ci doar altfel.
Se poate scoate 150cp fara modificari majore din motorul de 1.6 ...*( nu vb de turbo,etc...)
Am colegi care au rescris ecu ...si de 2 ani merge foarte bine masina...cu un consum de maxim + 1 l la 100 .....nu zic ca nu or fi si remapari de ecu ..facute alandala si omori motorul...dar in general sunt legende urbane.
Senna
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
De ce ai vrea sa-i maresti avansul? Mi se pare neindicat intrucat raportul de compresie este ridicat si anume 10.5:1 iar benzina din RO are oricum cifra octanica mai mica decat ar trebui, in sensul ca 98 de aici e ca 95 in tarile europene cu apa calda Plus ca motorul oricum are knock-senzor si lucreaza cu avans mare la limita detonatiei!
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
Senna a scris:De ce ai vrea sa-i maresti avansul? Mi se pare neindicat intrucat raportul de compresie este ridicat si anume 10.5:1 iar benzina din RO are oricum cifra octanica mai mica decat ar trebui, in sensul ca 98 de aici e ca 95 in tarile europene cu apa calda Plus ca motorul oricum are knock-senzor si lucreaza cu avans mare la limita detonatiei!
Sa ma scuzi ce e ala knock senzor ...ce anume masoara senzorul....
Senna
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
Senna
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat