dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dupa schimbarea filtrului nu s-a schimbat nimic.Daca de exemplu sunt in viteza a 4-a si las turatia sa scada sub 2000 de ture cand apas pedala de acceleratie motorul intra intr-o VIBRATIE pana cand turatia ajunge pe la 2200 de ture,dupa care merge frumos si rotund.Aceast fenomen se repeta indiferent de treapta de viteza in care esti pana in momentul in care treci de 2200ture. Daca masina nu este in viteza si apas acceleratia turatia creste fara sa se inregisreze nici o vibratie,deci fenomenul apare numai in SARCINA
Care este cauza acestor vibratii si de ce apar numai intre 1800-2400?
MULTUMESC anticipat
- al3xz
- **
- 326 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 326
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- summer_life
- *
- 29 mesaje
- din 21 Jul 2007
- Dambovita
summer_life
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
vibratia apare numai in intervalul 1800 ture-2100ture ,inainte si dupa aceasta plaja de turatie motorul functioneaza rotund fara sa se balbaie.
deasemenea daca o turez pe loc aceasta vibratie nu apare deci se intampla ceva numai in sarcina si numai intre 1800-2100 ture.Care este explica explicatia? 😭
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- al3xz
- **
- 326 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 326
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dupa schimbarea filtrului nu s-a schimbat nimic.Daca de exemplu sunt in viteza a 4-a si las turatia sa scada sub 2000 de ture cand apas pedala de acceleratie motorul intra intr-o VIBRATIE pana cand turatia ajunge pe la 2200 de ture,dupa care merge frumos si rotund.Aceast fenomen se repeta indiferent de treapta de viteza in care esti pana in momentul in care treci de 2200ture. Daca masina nu este in viteza si apas acceleratia turatia creste fara sa se inregisreze nici o vibratie,deci fenomenul apare numai in SARCINA
Care este cauza acestor vibratii si de ce apar numai intre 1800-2400?
MULTUMESC anticipat
in momentul in care apas brusc pedala de acceleratie motorul se "ineaca" ii scade puterea si se aprinde martorul galben cu cheita. Daca accelerez usor ,cum trec de 2000 - 2200 ture motorul functioneaza foarte bine.Problema este ca daca vreau sa intru intr-o depasire sau sunt intr-o situatie critica nu ma pot baza pe masina! unde este defectul?
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
masina a fost pusa pe tester si nu a dat nici un cod de defect,presiunea a pompa buna etcCheita se aprinde atunci cand "bagi piciorul la podea,daca accelerezi treptat si schimbi dupa 2800-3000 de ture totul este OK.Cand treci la o treapta superioara daca schimb viteza pe la 3000 de ture turatia motorului scade pe la 1800-1900 ture.In momentul in care acul turometrului ajunge la 2000 de ture atunci se simte un tremurat al motorului,dupa ce ai depasit acesta zona (2000 ture) totul este OK.deci daca mergi cu ea mai turata (schimbi la 3000 de ture) totul este aproape OK. Ce ma deranjeaza este ca daca merg un pic subturat si vreau brusc sa accelerez atunci masina parca se ineaca ,motorul nu mai trage si se aprinde si "cheita"(trecerea de la treapta I la treapta doua de exemplu.Deci pedala de acceleratie trebuie sa o apas treptat fara miscari bruste,parca n-ar avea timp sa arda toata motorina astae senzatia pe care o am eu!
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
dangerous
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2005 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
am inteles! multumesc mult pentru sugestii!
zici ca joia este o intalnire ,are cineva un tester acolo? de mecanici parati sunt destul de satul.
Am mai depistat pe cineva cu un Corsar 1.3 CDTI cred eu cu aceeasi problema cateva topicuri mai jos de mine.
Practic Combo este o Corsa in varianta marfar.