Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ajutati-ma sunt disperat:acum 2 saptamani am cumparat un opel corsa 1.3 CDTI ,fabricatie 2005 din germania .Cand am testat-o am observat ca la turarii mici adica intre 1800 -2400 de ture masina are o vibratie care la trepte superioare de viteza se simte destul de tare.In situatia in care schimbi vitezele dupa 2500 de ture aceasta vibratie aproape dispare.Am crezut ca este o chestie minora (filtru motorina)si am cumparat-o
Dupa schimbarea filtrului nu s-a schimbat nimic.Daca de exemplu sunt in viteza a 4-a si las turatia sa scada sub 2000 de ture cand apas pedala de acceleratie motorul intra intr-o VIBRATIE pana cand turatia ajunge pe la 2200 de ture,dupa care merge frumos si rotund.Aceast fenomen se repeta indiferent de treapta de viteza in care esti pana in momentul in care treci de 2200ture. Daca masina nu este in viteza si apas acceleratia turatia creste fara sa se inregisreze nici o vibratie,deci fenomenul apare numai in SARCINA
Care este cauza acestor vibratii si de ce apar numai intre 1800-2400?
MULTUMESC anticipat
Skip ads

  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu vibreaza la modu' de sa-ti clantane dintii eu unu zic ca e normal, avand in vedere puterea mica a motorului la turatia asta. Mergi subturat si asta va dauna motorului in timp.
  • summer_life

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
poate injectie infundata?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@summer life ce legatura are injectorul cu intervalul de turatii la acre se manifesta? Very Happy
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
al3xz a scris:Daca nu vibreaza la modu' de sa-ti clantane dintii eu unu zic ca e normal, avand in vedere puterea mica a motorului la turatia asta. Mergi subturat si asta va dauna motorului in timp.

vibratia apare numai in intervalul 1800 ture-2100ture ,inainte si dupa aceasta plaja de turatie motorul functioneaza rotund fara sa se balbaie.
deasemenea daca o turez pe loc aceasta vibratie nu apare deci se intampla ceva numai in sarcina si numai intre 1800-2100 ture.Care este explica explicatia? Crying or Very sad
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
summer_life a scris:poate injectie infundata?

cum se manifesta masina cand injectoarele sunt infundate si care este cauza?
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta pare a fi zona in care incepe sa se simta turbina ... poate sa fie de la niste furtune (vacum). Cauta pe forum, iti poti face o idee de la alte motoare.
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dangerous a scris:ajutati-ma sunt disperat:acum 2 saptamani am cumparat un opel corsa 1.3 CDTI ,fabricatie 2005 din germania .Cand am testat-o am observat ca la turarii mici adica intre 1800 -2400 de ture masina are o vibratie care la trepte superioare de viteza se simte destul de tare.In situatia in care schimbi vitezele dupa 2500 de ture aceasta vibratie aproape dispare.Am crezut ca este o chestie minora (filtru motorina)si am cumparat-o
Dupa schimbarea filtrului nu s-a schimbat nimic.Daca de exemplu sunt in viteza a 4-a si las turatia sa scada sub 2000 de ture cand apas pedala de acceleratie motorul intra intr-o VIBRATIE pana cand turatia ajunge pe la 2200 de ture,dupa care merge frumos si rotund.Aceast fenomen se repeta indiferent de treapta de viteza in care esti pana in momentul in care treci de 2200ture. Daca masina nu este in viteza si apas acceleratia turatia creste fara sa se inregisreze nici o vibratie,deci fenomenul apare numai in SARCINA
Care este cauza acestor vibratii si de ce apar numai intre 1800-2400?
MULTUMESC anticipat



in momentul in care apas brusc pedala de acceleratie motorul se "ineaca" ii scade puterea si se aprinde martorul galben cu cheita. Daca accelerez usor ,cum trec de 2000 - 2200 ture motorul functioneaza foarte bine.Problema este ca daca vreau sa intru intr-o depasire sau sunt intr-o situatie critica nu ma pot baza pe masina! unde este defectul?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dangerous, ceri ajutor, solutii, dar ai uitat sa mentionezi la deschiderea subiectului o chestie extrem de importanta: "se aprinde martorul galben cu cheita". Nu fi un asa zis "schimba piese" (nu am inventat termenul Very Happy ), mergi cu masina in service si pune-o pe tester ca sa vezi codurile de eroare stocate. Pot sa ti-o puna pe tester si baietii la intilnirea saptaminala de la Polivalenta. Posteaza codurile de eroare si dupa aia vei primi sfaturi competente de la oameni care chiar stiu ce vorbesc. Asta e cea mai buna solutie si nu schimbatul pieselor dupa ureche, cind poti face mai mult rau masinii.
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:dangerous, ceri ajutor, solutii, dar ai uitat sa mentionezi la deschiderea subiectului o chestie extrem de importanta: "se aprinde martorul galben cu cheita". Nu fi un asa zis "schimba piese" (nu am inventat termenul Very Happy ), mergi cu masina in service si pune-o pe tester ca sa vezi codurile de eroare stocate. Pot sa ti-o puna pe tester si baietii la intilnirea saptaminala de la Polivalenta. Posteaza codurile de eroare si dupa aia vei primi sfaturi competente de la oameni care chiar stiu ce vorbesc. Asta e cea mai buna solutie si nu schimbatul pieselor dupa ureche, cind poti face mai mult rau masinii.


masina a fost pusa pe tester si nu a dat nici un cod de defect,presiunea a pompa buna etcCheita se aprinde atunci cand "bagi piciorul la podea,daca accelerezi treptat si schimbi dupa 2800-3000 de ture totul este OK.Cand treci la o treapta superioara daca schimb viteza pe la 3000 de ture turatia motorului scade pe la 1800-1900 ture.In momentul in care acul turometrului ajunge la 2000 de ture atunci se simte un tremurat al motorului,dupa ce ai depasit acesta zona (2000 ture) totul este OK.deci daca mergi cu ea mai turata (schimbi la 3000 de ture) totul este aproape OK. Ce ma deranjeaza este ca daca merg un pic subturat si vreau brusc sa accelerez atunci masina parca se ineaca ,motorul nu mai trage si se aprinde si "cheita"(trecerea de la treapta I la treapta doua de exemplu.Deci pedala de acceleratie trebuie sa o apas treptat fara miscari bruste,parca n-ar avea timp sa arda toata motorina astae senzatia pe care o am eu!
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dangerous, la cit timp dupa ce ti s-a aprins "masinuta cu cheita" ai pus masina pe tester? Daca de cind s-a aprins martorul ultima oara si pina ai pus-o pe tester ai reusit sa pornesti masina de vreo 20 ori (parca), eroarea este stearsa automat din memorie si testerul nu va vedea nici o eroare. Incearca sa faci sa se aprinda martorul chiar in drum spre tester.
  • dangerous

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2005 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:dangerous, la cit timp dupa ce ti s-a aprins "masinuta cu cheita" ai pus masina pe tester? Daca de cind s-a aprins martorul ultima oara si pina ai pus-o pe tester ai reusit sa pornesti masina de vreo 20 ori (parca), eroarea este stearsa automat din memorie si testerul nu va vedea nici o eroare. Incearca sa faci sa se aprinda martorul chiar in drum spre tester.


am inteles! multumesc mult pentru sugestii!
zici ca joia este o intalnire ,are cineva un tester acolo? de mecanici parati sunt destul de satul.
Am mai depistat pe cineva cu un Corsar 1.3 CDTI cred eu cu aceeasi problema cateva topicuri mai jos de mine.
Practic Combo este o Corsa in varianta marfar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR