musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Ai pus-o pe tester? Ceva coduri de eroare?
DA,am pus-o pe tester si singura problema era acea supapa EGR pe care am schimbat-o,o sa o duc din nou pe tester,ma gandeam ca poate fi din soft de cand s-a stricat supapa EGR ,ca masura de sigurantza sa nu se tureze mai mult de 4000,am mai testat-o dar nu o mai simt cum era inainte de a avea problema,fugea de rupea si acum ma rog de ea la o mica depasire si mai mult de 125km/h nu am reusit sa prind aseara..in plus la 4000 trepideaza....ce poate fi?
musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Cind ti-au schimbat EGR-ul au deconectat acumulatorul? Daca da, e posibil ca dupa schimbare sa fi pus acumulatorul, sa fi pornit masina si imediat sa fi plecat cu ea de pe loc, caz in care ECU invata valori incorecte de la senzori.
Poti sa incerci sa deconectezi acumulatorul pentru vreo 30 minute (parca se sterg si codurile de eroare stocate asa) si dupa asta lasi masina la relanti 15 minute ca sa-si faca ECU treaba in liniste si sa invete valorile reale.
Nu uita ca ai nevoie de codul cd-player-ului daca e codat si cu fata detasabila. De asemenea nu vor mai cobora/ridica geamurile la o singura apasare de buton. Asta cu geamurie o rezolvi usor. Faci cite o cursa completa sus/jos si mai tii citeva secunde sus si jos.
Sper sa fie asta si nu ceva serios.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...2556&start=40
Sau :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
O citire de parametri da o parere asupra functionarii motorului :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=17481
La Corsa ai cautat ?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cind ti-au schimbat EGR-ul au deconectat acumulatorul? Daca da, e posibil ca dupa schimbare sa fi pus acumulatorul, sa fi pornit masina si imediat sa fi plecat cu ea de pe loc, caz in care ECU invata valori incorecte de la senzori.
Poti sa incerci sa deconectezi acumulatorul pentru vreo 30 minute (parca se sterg si codurile de eroare stocate asa) si dupa asta lasi masina la relanti 15 minute ca sa-si faca ECU treaba in liniste si sa invete valorile reale.
Nu uita ca ai nevoie de codul cd-player-ului daca e codat si cu fata detasabila. De asemenea nu vor mai cobora/ridica geamurile la o singura apasare de buton. Asta cu geamurie o rezolvi usor. Faci cite o cursa completa sus/jos si mai tii citeva secunde sus si jos.
Sper sa fie asta si nu ceva serios.
O sa incerc asta....multumesc si te tin la curent!
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Daca ai avut EGR blocat posibil sa iti consume ulei. Uleiul ars blocheaza EGR-ul si tot el infunda catalizatorul.
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
musashi01
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Daca ai avut EGR blocat posibil sa iti consume ulei. Uleiul ars blocheaza EGR-ul si tot el infunda catalizatorul.
News:Am reusit sa trec de 4000 de turatii,intai la o viteza inferioara si apoi si in a cincea...chestia e ca la 4000 ma zdruncina dar daca trec, merge binisor....Partea buna e ca inainte nu reuseam sa trec de 4000 absolut deloc....Mecanicul meu insista ca de vina ar fi catalizatorul,care acum s-ar fi deblocat...O sa o mai turez sa vedem ce o mai fi.....Va tin la curent.....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Catalizatorul nu se desfunda mergind turat. Daca motorul tau papa ulei atunci sigur il vei ajuta. Consumul de ulei apare tocmai la turatii mari.