Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce mi s-a defectat supapa EGR nu mai reusesc sa trec de 4000 de turatii in sarcina si nci nu mai are putere ca inainte,desi am inlocuit supapa si in urma testelor nu apare nimic in neregula,daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator,mecanicul meu catalogat ca fiind cel mai bun din braila nu stie ce poate avea<am un corsa 1,4 de 90 CP>
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motorul e Z14XE?
Ai pus-o pe tester? Ceva coduri de eroare?
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:Motorul e Z14XE?
Ai pus-o pe tester? Ceva coduri de eroare?

DA,am pus-o pe tester si singura problema era acea supapa EGR pe care am schimbat-o,o sa o duc din nou pe tester,ma gandeam ca poate fi din soft de cand s-a stricat supapa EGR ,ca masura de sigurantza sa nu se tureze mai mult de 4000,am mai testat-o dar nu o mai simt cum era inainte de a avea problema,fugea de rupea si acum ma rog de ea la o mica depasire si mai mult de 125km/h nu am reusit sa prind aseara..in plus la 4000 trepideaza....ce poate fi?
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:Motorul e Z14XE?
Ai pus-o pe tester? Ceva coduri de eroare?
Da,Z14XE este motorul de 90 CP...si se comporta acum mai slab ca motorul de 1l
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca zici ca nu merge ca inainte si nu se aprinde becul de "Check engine" sau celalalt (daca-l ai) cu masinuta cu cheita, atunci poate e de la faptul ca ECU o fi invatat valori eronate de la senzori. S-a mai discutat pe aici, dar nu am gasit un subiect relevant sa-ti dau link-ul. Poate are cineva la indemina vreunul.
Cind ti-au schimbat EGR-ul au deconectat acumulatorul? Daca da, e posibil ca dupa schimbare sa fi pus acumulatorul, sa fi pornit masina si imediat sa fi plecat cu ea de pe loc, caz in care ECU invata valori incorecte de la senzori.
Poti sa incerci sa deconectezi acumulatorul pentru vreo 30 minute (parca se sterg si codurile de eroare stocate asa) si dupa asta lasi masina la relanti 15 minute ca sa-si faca ECU treaba in liniste si sa invete valorile reale.
Nu uita ca ai nevoie de codul cd-player-ului daca e codat si cu fata detasabila. De asemenea nu vor mai cobora/ridica geamurile la o singura apasare de buton. Asta cu geamurie o rezolvi usor. Faci cite o cursa completa sus/jos si mai tii citeva secunde sus si jos.
Sper sa fie asta si nu ceva serios.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca Agila o considerati o masina urita dar :
https://www.clubopel.com/vie...2556&start=40
Sau :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
O citire de parametri da o parere asupra functionarii motorului :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=17481
La Corsa ai cautat ?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:Daca zici ca nu merge ca inainte si nu se aprinde becul de "Check engine" sau celalalt (daca-l ai) cu masinuta cu cheita, atunci poate e de la faptul ca ECU o fi invatat valori eronate de la senzori. S-a mai discutat pe aici, dar nu am gasit un subiect relevant sa-ti dau link-ul. Poate are cineva la indemina vreunul.
Cind ti-au schimbat EGR-ul au deconectat acumulatorul? Daca da, e posibil ca dupa schimbare sa fi pus acumulatorul, sa fi pornit masina si imediat sa fi plecat cu ea de pe loc, caz in care ECU invata valori incorecte de la senzori.
Poti sa incerci sa deconectezi acumulatorul pentru vreo 30 minute (parca se sterg si codurile de eroare stocate asa) si dupa asta lasi masina la relanti 15 minute ca sa-si faca ECU treaba in liniste si sa invete valorile reale.
Nu uita ca ai nevoie de codul cd-player-ului daca e codat si cu fata detasabila. De asemenea nu vor mai cobora/ridica geamurile la o singura apasare de buton. Asta cu geamurie o rezolvi usor. Faci cite o cursa completa sus/jos si mai tii citeva secunde sus si jos.
Sper sa fie asta si nu ceva serios.

O sa incerc asta....multumesc si te tin la curent!
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Apleaca urechea la ce zice dancuciureanu, ca stie ce spune. Plecaciuni, Dane.
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am incercat si varianta de mai sus si ..nimic..aceleasi simptome,in plus am bagat-o pe tester la alt service..si merge f.bine dupa spusele lor exceptand o sonda lambda care cica imi va creea probleme in curand <apare pe tester :sarac>si nu sarac-bogat cum apare la cealalta.....Chiar nu mai stiu ce de facut ..daca ei "mecanicii"nu stiu ce raspuns sa imi dea....Partea dura e ca stiu cum fugea si ma doare acum sa ma misc mai greu decat logan-ul sotiei mele intr-o depasire.....Poate cineva are cunostintza de problema mea totusi....Multumesc anticipat !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca trage mai bine motorul. Scoti mufa cu motor oprit ! La fel si la reconectare.

Daca ai avut EGR blocat posibil sa iti consume ulei. Uleiul ars blocheaza EGR-ul si tot el infunda catalizatorul.
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca trage mai bine motorul. Scoti mufa cu motor oprit ! La fel si la reconectare.

Daca ai avut EGR blocat posibil sa iti consume ulei. Uleiul ars blocheaza EGR-ul si tot el infunda catalizatorul.
O sa incerc si asta ,dar cu un mecanic....ca nici nu stiu unde e debitmetru.........multam fain.
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu e greu greu de gasit ....am si eu aceeasi problama cu masina ...ma scoate din sarite cum ajunge ala la 90grade moare turatia.... am scos eu senzorl de la debitmetru si acceasi simptoma....pana la urma ai dau foc:))) Razz urat e ca pana ajunge apa la 90 g masina merge perfect(vectra 2.0 Dth din 2001)...daca afli care e buba te rog sa mi spui si mie )..
  • musashi01

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca trage mai bine motorul. Scoti mufa cu motor oprit ! La fel si la reconectare.

Daca ai avut EGR blocat posibil sa iti consume ulei. Uleiul ars blocheaza EGR-ul si tot el infunda catalizatorul.

News:Am reusit sa trec de 4000 de turatii,intai la o viteza inferioara si apoi si in a cincea...chestia e ca la 4000 ma zdruncina dar daca trec, merge binisor....Partea buna e ca inainte nu reuseam sa trec de 4000 absolut deloc....Mecanicul meu insista ca de vina ar fi catalizatorul,care acum s-ar fi deblocat...O sa o mai turez sa vedem ce o mai fi.....Va tin la curent.....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu un tester bun si un om competent se poate gasi bubita. Pe loc numai cu contact pus bagi acceleratia in podea si vezi daca throttle se deschide min 90%. Pe urma pedale line si vezi daca agata pe undeva pe la 60%. Sau curata throttle, poate se gripeaza putin in zona respectriva.
Catalizatorul nu se desfunda mergind turat. Daca motorul tau papa ulei atunci sigur il vei ajuta. Consumul de ulei apare tocmai la turatii mari.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR