Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu de mult am cumparat o calibra care aceasta are...2000cmc 115cp(85kw)...singurul lucru care ma-r interesa este: pot ajunge la o putere de 130_150cp? cum? ce fel? si cam cat ar costa ?(pret aproximativ) va multumesc..... ma macina gandul asta de a o face un pic mai puternica o seara faina va doresc
Skip ads

  • Rares

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Marinica bine ai venit pe ClubOpel.com.

Data viitoare pune mesajul tau la rubrica corecta si vei primi un raspuns mai rapid.

Nu pune mesajele aiurea pentru ca vor fi sterse.

Ti-am mutat mesajul la 'Opel Calibra' pentru ca aici ii este locul.
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
marinica a scris:nu de mult am cumparat o calibra care aceasta are...2000cmc 115cp(85kw)...singurul lucru care ma-r interesa este: pot ajunge la o putere de 130_150cp? cum? ce fel? si cam cat ar costa ?(pret aproximativ) va multumesc..... ma macina gandul asta de a o face un pic mai puternica o seara faina va doresc

salut, si eu ma gandeam sa o fac mai puternica pe a mea (am acelasi motor k al tau) si ma gandisem la came sport, vazusem pe 4tuning k vindea cineva erau 200 Euro si cu ajutorul acelui ax cu came sport ai castiga 22 de cai (zicea cel kre vindea), ai putea sa incerci asa sau cu o injectie Lexmaul dak gasesti, dar mie mi se par cam scumpe... Rolling Eyes
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
chiar nu este nimeni in stare sa imi poata da o explicatie sau macar o idee cum as putea sa ajung cu o calibra de la 115cp la 130_150?eu totusi mai astept ideeile voastre ....o zi faina va doresc
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
lasa ne-ul ala asa ca e numai bun.

tot ce tunezi la el o sa ii mareasca puterea la turatie mare si ne-ul e facut sa aiba brand pe la 2600 tr/mn(acolo e cuplul maxim)

altfel:
poti sa pui cred axa cu came de c20seh si alte chestii de pe el , nu stiu exact.

mai bine iei un xe daca vrei cai mai multi
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:lasa ne-ul ala asa ca e numai bun.

tot ce tunezi la el o sa ii mareasca puterea la turatie mare si ne-ul e facut sa aiba brand pe la 2600 tr/mn(acolo e cuplul maxim)

altfel:
poti sa pui cred axa cu came de c20seh si alte chestii de pe el , nu stiu exact.

mai bine iei un xe daca vrei cai mai multi
???ma voi interesa si de ce zici tu...oricum mersi chiar mi_ai fost de ajutor
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
marinica a scris:chiar nu este nimeni in stare sa imi poata da o explicatie sau macar o idee cum as putea sa ajung cu o calibra de la 115cp la 130_150?eu totusi mai astept ideeile voastre ....o zi faina va doresc

pai ce ti-am zis eu ce dracu e?
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
va puteti imagina ca un motor de 2000cmc sa poata biciui cei 115 caluti in asa fel sa injoseasca un golf IV(130cp) cu doar 78000km la bord de 3 ori la rand.....e o rusine din partea celor de golf...viva batrana calibra cine imi poate explica acest superb fenomem din partea calibrei?oare e posibil?
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Very Happy ...citeste si tu daca nu pe forumul asta pe zeci altele din Romania si sute din lumea asta cum sta treaba cu masinile astea....vezi despre raportul putere -greutate,vezi despre raportul de transmisie aferent fiecarei trepte dimensiuni anvelope ,desen anvelope etc etc .
Scuza-ma dar intrebarea ta este un pic inocenta...nu ajunge sa spui numarul 'calutilor' ca sa insemne ca vei 'bate' alta masina cu mai putini.
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:Very Happy ...citeste si tu daca nu pe forumul asta pe zeci altele din Romania si sute din lumea asta cum sta treaba cu masinile astea....vezi despre raportul putere -greutate,vezi despre raportul de transmisie aferent fiecarei trepte dimensiuni anvelope ,desen anvelope etc etc .
Scuza-ma dar intrebarea ta este un pic inocenta...nu ajunge sa spui numarul 'calutilor' ca sa insemne ca vei 'bate' alta masina cu mai putini.
.......... nu stiu la ce vrei sa ajungi dar mie mi sa parut ceva fantastic....golful=mai puternic mai usor mai nou ce altceva mai vrei?
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
...la intrecerile pe distantza scurta gen 'liniutze' diferentele inseamna unitati foarte mici de timp,iar 15 cai pe care-i mentionezi tu acolo si care ti se par o extraordinar de mare diferentza(dupa felul in care te miri) s-ar putea sa nu conteze in foarte multe situatii(normal ca la intrecerea dintre doi profesionisti aceasta diferentza ar fi ENORMA).Inclusiv soferul prin stilul de condus poate face greseli care sa-l 'coste' chiar secunde intregi....se spune ca doar prin intrecerea efectiva se poate spune despre doua modele care este mai bun sau mai putin performant-statisticile nu ajung.In cazul exemplificat de tine nu mi se pare foarte interesant nici daca 'bate' Calibra nici invers!
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:...la intrecerile pe distantza scurta gen 'liniutze' diferentele inseamna unitati foarte mici de timp,iar 15 cai pe care-i mentionezi tu acolo si care ti se par o extraordinar de mare diferentza(dupa felul in care te miri) s-ar putea sa nu conteze in foarte multe situatii(normal ca la intrecerea dintre doi profesionisti aceasta diferentza ar fi ENORMA).Inclusiv soferul prin stilul de condus poate face greseli care sa-l 'coste' chiar secunde intregi....se spune ca doar prin intrecerea efectiva se poate spune despre doua modele care este mai bun sau mai putin performant-statisticile nu ajung.In cazul exemplificat de tine nu mi se pare foarte interesant nici daca 'bate' Calibra nici invers!
nu sunt genul de om care sa ma contrazic cu cineva sau sa tin apararea calibrei(si eu sunt detinatorul unei calibra) dar ...amandoi erau la treapta nr 2 de viteza cu o viteza de aprox 25-30 km/h si ca sa ajungi pana in a-3-a la 6000r/m e clar ca asta nu se mai numeste LINIUTA...esti de acord cu mine?si inca ceva 15cp in plus CONTEAZA asa cred eu si nu in ulytimul rand vechimea motorului pt k golf=78000km si calibra=231000km ....in plus nu era pe o portiune dreapta era undeva pe o sosea cu o inclinatie mare ....si cred ca o calibra e mult mai grea decat un golf si din cate stiu eu pleaca mai greoi la deal...multumesc pt timpul acordat...daca stii mai multe invata-ma si pe mine pt k imi place sa vb despre asa ceva cu toate ca nu prea sunt stiutor de asa ceva bye
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Smile bine.Fie cum zici tu!


Ultima modificare făcută de parasutistul la Dum 19 Aug, 2007 9:03 pm
  • marinica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:Smile bine.Fie cum zici tu!
.....nu e cum zic eu, realitatea asta e....hm:)...deci te-ai cam contrazis cu mine la fel ca motorul golf-ului in fata calibrei.tot timpul trebe sa existe un invingator distractie placuta in continuare
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
BUBU87CALIBRA, incearca sa nu mai scrii cu k-uri unde nu e nevoie...
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mr.Opel a scris:BUBU87CALIBRA, incearca sa nu mai scrii cu k-uri unde nu e nevoie...

... scuze, nu o sa mai scriu
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
marinica a scris: ...amandoi erau la treapta nr 2 de viteza cu o viteza de aprox 25-30 km/h si ca sa ajungi pana in a-3-a la 6000r/m e clar ca asta nu se mai numeste LINIUTA...

...am fost plecat o perioada si nu am mai vazut mail-ul...si ma simt dator cu o explicatie Very Happy vad ca nu ai inteles ce inseamna raport de transmisie...-de exemplu la Calibra pe care o aveam eu la 6000 de rotatii in treapta trei avea undeva pe la 165 de km/h(la 6400 avea 180) iar la unele cutii la viteza in acelasi regim,viteza poate fi mai mica sau mai mare deci la o intrecere unul va trebui sa schimbe treapta ca sa continue accelerarea -in concluzie unul va ajunge mai repede celalalt mai tarziu la aceeasi viteza(in km/h) k?
  • jacsongt

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1996 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am auzit k sunt doua tipuri de cutii F16..cutie care se afla pe NE ...f16 lung si f16 scurt . Nu stiu exact pe ce modele sau in ce ani s-au folosit cele doua...dar cutia face diferenta...iar...pt a-ti atinge scopul ar fi de preferat sa ai o cutie de viteze cat mai scurta . Cat despre motor..cam toata lumea spune ca din NE nu prea ai ce sa mai scoti sau ca e dificil si costisitor . Eu zic sa te orientezi spre chestii mai simple gen filtru de aer,admisie directa,evacuare,poate chiar un mic chip Very Happy. In lista de modificari as mai putea sa adaug un compresor ..dar aceasta varianta are si unele dezavantaje in afara de costuri. Pe langa faptul ca ar scurta viata pistoanelor si implicit a motorului..compresorul...inainte de a furniza un surplus de putere...acesta "fura" mai intai cativa cai din cei initiali...intrucat el este actionat de motor(cureaua de la alternator,servo,AC)...."la Mercedes SLR McLaren, este nevoie de "doar" 120 de cp pentru a actiona compresorul ce duce motorul in 626 de cp"http://4tuning.ro/Revista-4TuningRO-Nr1-tuning/Turbo-sau-Compresor-tuning/Turbo-sau-Compresor-tuning.asp
Sugestia mea este un transplant cu c20xe...parerea mea cea mai simpla modalitate...pe care am urmat-o si eu...dar la urma urmei este o chestie de preferinte...poate tu esti si vrei sa fii fidel NE-ului sau pur si simplu ti s-a pus pata pe el si vrei sa face ce nu a mai facut nimeni(tot respectul in cazul asta) Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR