Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Azi dimineata cand am plecat cu masina am observat ca nu se mai ridica indicatorul de temperatura motor (ala de langa indicatorul de benzina Vectra A 2.0i motor c20ne). M-am uitat pe la motor sa vad daca nu e sarit vreun fir dar nu am observat nimic. Apa din radiator si de pe circuitul de apa era fierbinet (am pus mana pe mai toate furtunurile ce le-am vazut). Banuiesc ca senzorul de temp este bulit. Pe unde este senzorul asta si cum se poate verifica? Merci.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La motorul tau senzorul de temperatura pentru indicatorul din bord este montat pe corpul de la termostat. Cum te uti la motor pozitionat in fata masinii catre spatele acesteia urmaresti furtunul gros care "pleaca" din partea stanga superioara a radiatorului de racire catre motor, iar la capatul furtunului situat catre motor se afla corpul termostatului(aluminiu) si respectiva sonda (este cu un singur fir).
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut chestia aia (cu 2 fire) de pe corpul ala de aluminiu. Se poate scoate fara sa curga nimic, sau ce pot sa fac?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
o sa curga ceva, dar nu mult (daca ai motorul rece - termostatul inchis). Si nici cu el cald / termostat deschis, nu cred ca ai probleme mari ca pus sus.

inainte sa-l desfaci, verifica-l - masoara rezistenta (cred) la cald si rece si vezi daca ai variatii, poate e firul intrerupt.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sonda cu doua fire nu este folosita de bord ci de ECU, sonda indicatorului de la bord este conctata la un singur fir, iar culoarea acestuia este albastra. Daca il "reperezi" care este acel fir fa o proba sa vezi daca sonda este de vina, conecteaza firul respectiv la masa masinii masinii, dupa care atunci, pui contactul si pe bord trebuie sa indice temp. maxima.
P.S. am mai auzit sa se desprinda papucul de pe sonda dar nu sa se strice sonda
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
incarca sa pui firul de la sonda cel albastru la masa si vezi daca se ridica acul din bord pe maxim ca totusi sa fi sigur ca este de acolo, dupa cum a zis si roBERT.

o sonda noua, te costa 200.000 lei... este la fel ca la c20xe
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa ce am bagat o mizerie de solutie gen "engine flush", acum doua veri, nu imi mai functiona indicatorul de temperatura. fiind uichend, pina sa apuc eu sa iau altul (adica o zi) si-a revenit. de atunci merge fara probleme.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
O sa incerc ce mi-ati spus si va anunt. Merci
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am mai avut si eu probleme cu indicatorul de apa de la bord.Nu facea bine contact firul la senzor , am curatat pe acolo cu un spray de contact si acum nu mai am probleme.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu am gasit firul albastru. Pe corpul acela de aluminiu se afla o sonda dar care are 2 fire (maro cu dunga subtire albastra si maro-verde) dar nu am gasit nimic cu un singur fir (si albastru). Sonda aia spuneti ca e folosita de ECU, dar atunci care e folosita de indicator?? (sau indicatorul primeste informatii de la ECU...?? - asa mi s-ar parea normal). Astept raspuns. Merci.
P.S. Am dat si cu sprei de contact - dar tot nimic. Am masurat rezistenta la sonda cat era motorul cald si avea cam 510ohm. Am masurat deasemenea si rezistenta intre firele alea 2 de la sonda (sa vad daca nu sunt cumva intrerupte) si avea si acolo 1 kohm si ceva (oricum avea ceva - daca ar fi fost intrerupte ar trebui sa imi fi indicat rezistenta infinita....)
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat. L-am gasit. Era scos papucul. Merci
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR