- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salut. Azi dimineata cand am plecat cu masina am observat ca nu se mai ridica indicatorul de temperatura motor (ala de langa indicatorul de benzina Vectra A 2.0i motor c20ne). M-am uitat pe la motor sa vad daca nu e sarit vreun fir dar nu am observat nimic. Apa din radiator si de pe circuitul de apa era fierbinet (am pus mana pe mai toate furtunurile ce le-am vazut). Banuiesc ca senzorul de temp este bulit. Pe unde este senzorul asta si cum se poate verifica? Merci.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
La motorul tau senzorul de temperatura pentru indicatorul din bord este montat pe corpul de la termostat. Cum te uti la motor pozitionat in fata masinii catre spatele acesteia urmaresti furtunul gros care "pleaca" din partea stanga superioara a radiatorului de racire catre motor, iar la capatul furtunului situat catre motor se afla corpul termostatului(aluminiu) si respectiva sonda (este cu un singur fir).
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sonda cu doua fire nu este folosita de bord ci de ECU, sonda indicatorului de la bord este conctata la un singur fir, iar culoarea acestuia este albastra. Daca il "reperezi" care este acel fir fa o proba sa vezi daca sonda este de vina, conecteaza firul respectiv la masa masinii masinii, dupa care atunci, pui contactul si pe bord trebuie sa indice temp. maxima.
P.S. am mai auzit sa se desprinda papucul de pe sonda dar nu sa se strice sonda
P.S. am mai auzit sa se desprinda papucul de pe sonda dar nu sa se strice sonda
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu am gasit firul albastru. Pe corpul acela de aluminiu se afla o sonda dar care are 2 fire (maro cu dunga subtire albastra si maro-verde) dar nu am gasit nimic cu un singur fir (si albastru). Sonda aia spuneti ca e folosita de ECU, dar atunci care e folosita de indicator?? (sau indicatorul primeste informatii de la ECU...?? - asa mi s-ar parea normal). Astept raspuns. Merci.
P.S. Am dat si cu sprei de contact - dar tot nimic. Am masurat rezistenta la sonda cat era motorul cald si avea cam 510ohm. Am masurat deasemenea si rezistenta intre firele alea 2 de la sonda (sa vad daca nu sunt cumva intrerupte) si avea si acolo 1 kohm si ceva (oricum avea ceva - daca ar fi fost intrerupte ar trebui sa imi fi indicat rezistenta infinita....)
P.S. Am dat si cu sprei de contact - dar tot nimic. Am masurat rezistenta la sonda cat era motorul cald si avea cam 510ohm. Am masurat deasemenea si rezistenta intre firele alea 2 de la sonda (sa vad daca nu sunt cumva intrerupte) si avea si acolo 1 kohm si ceva (oricum avea ceva - daca ar fi fost intrerupte ar trebui sa imi fi indicat rezistenta infinita....)
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat