- mind_hunter
- OP
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alinnicola
- **
- 78 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Ascona 1988 E18NV
- Salaj
alinnicola
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Salaj
- Masina: Ascona 1988 E18NV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- OP
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- OP
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
am gasit in sfarsit... aici aveti totul pentru pierburg 1b1 si 1b3
fotografii http://www.gaznik.pl/gaznik...cia/pierburg_1b1/
1b3 http://www.ruddies.business...line.de/ti180.htm
1b1 http://www.ruddies.business...line.de/ti179.htm
va multumesc
fotografii http://www.gaznik.pl/gaznik...cia/pierburg_1b1/
1b3 http://www.ruddies.business...line.de/ti180.htm
1b1 http://www.ruddies.business...line.de/ti179.htm
va multumesc
cosmindnb
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
nu de mult mi-am schimbat carburatorul ca am avut de dacie o perioada si am pus pierburg 1b de care ii trebuie masinii.
nu stiu mecanicii astia cat se pricep la reglat..pentru a avea un consum minim sa zicem dar mie imi ia cam mult..acum iarna ajung undeva intre 10 si 13 l la suta cred in oras schimband intre 2500 si 3000 rpm.
ce vad la carburator sunt doua suruburi unul mare in stanga si unul mic bagat intr-o teava in dreapta.
relantiul e cam slabut sta cam la 800- 850 dupa ce se incalzeste motorul iar intr-o zi am umblat la surubul cel mare crezand ca e reglajul de relanti dar nu a vea nici un efect..si ma tem ca i-am dereglat cumva consumul de aia imi ia asa mult (si motorul e mic 1.3 pe benzina).
daca stiti cum se regleaza acest tip de carburator astept cu placere sfaturile voastre
si inca ceva..e normal ca relantiul sa tina abia dupa ce ii dau f multe pedale si mergand cam 5-10 min? chiar daca trag socul cand pornesc motorul relantiul nu tine niciodata..o tin numai din pedala. oare e de vina carburatorul sau altceva?
nu stiu mecanicii astia cat se pricep la reglat..pentru a avea un consum minim sa zicem dar mie imi ia cam mult..acum iarna ajung undeva intre 10 si 13 l la suta cred in oras schimband intre 2500 si 3000 rpm.
ce vad la carburator sunt doua suruburi unul mare in stanga si unul mic bagat intr-o teava in dreapta.
relantiul e cam slabut sta cam la 800- 850 dupa ce se incalzeste motorul iar intr-o zi am umblat la surubul cel mare crezand ca e reglajul de relanti dar nu a vea nici un efect..si ma tem ca i-am dereglat cumva consumul de aia imi ia asa mult (si motorul e mic 1.3 pe benzina).
daca stiti cum se regleaza acest tip de carburator astept cu placere sfaturile voastre
si inca ceva..e normal ca relantiul sa tina abia dupa ce ii dau f multe pedale si mergand cam 5-10 min? chiar daca trag socul cand pornesc motorul relantiul nu tine niciodata..o tin numai din pedala. oare e de vina carburatorul sau altceva?