Probabil unii dintre voi ati mai vazut-o pana acum (b_andrei sigur). Masina se afla in clipa de fata la tinichigiu (dusa de fostul proprietar), asa ca nu va pot delecta (sau oripila) privirile decat cu niste poze mai vechi.
Masina are in acte un motor 1,7S insa in realitate are un 2.0 vai mama lui de pe un rekord E; trebuie sa procur un motor in stare cat mai buna ce a fost montat pe aceasta serie de rekorduri ca sa il pot trece in acte si omologa cand voi merge la identificare fara a umple prea mult buzunarele politiei (n-am ajuns si acolo...sigur ma lasau fara talon la starea in care se afla masina; spre surprinderea multora de aici..masina are itp valabil facut recent 😊 )
Continuand "lista" cu probleme majore, va trebui sa ma ocup de tinichigerie si vopsitorie calumea, nu am incredere prea mare in ce va face tinichigiul, plus ca vopsitul/datul cu grund nu intra in atributiile lui (cica). Usa gaurita de rugina din poze este schimbata...va trebui adusa la culoarea masinii...odata cu tot restul acesteia 👽
O alta chestiune de remediat este schimbarea interiorului (deoarece actualul este oribil si pute mai rau ca un 1300 cu interiorul original - no offence 😂 )
Cam atat din lista de lucrari urgente, cu siguranta voi descoperi mai multe dupa ce aduc bestia in batatura si incep s-o invat sa traiasca fara carje. Pozne vechi pana una-alta:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)