blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
A venit si randul meu sa-mi procur si sa va prezint...bestia in carje din dotare: un opel rekord C din 1971.
Probabil unii dintre voi ati mai vazut-o pana acum (b_andrei sigur). Masina se afla in clipa de fata la tinichigiu (dusa de fostul proprietar), asa ca nu va pot delecta (sau oripila) privirile decat cu niste poze mai vechi.
Masina are in acte un motor 1,7S insa in realitate are un 2.0 vai mama lui de pe un rekord E; trebuie sa procur un motor in stare cat mai buna ce a fost montat pe aceasta serie de rekorduri ca sa il pot trece in acte si omologa cand voi merge la identificare fara a umple prea mult buzunarele politiei (n-am ajuns si acolo...sigur ma lasau fara talon la starea in care se afla masina; spre surprinderea multora de aici..masina are itp valabil facut recent )
Continuand "lista" cu probleme majore, va trebui sa ma ocup de tinichigerie si vopsitorie calumea, nu am incredere prea mare in ce va face tinichigiul, plus ca vopsitul/datul cu grund nu intra in atributiile lui (cica). Usa gaurita de rugina din poze este schimbata...va trebui adusa la culoarea masinii...odata cu tot restul acesteia
O alta chestiune de remediat este schimbarea interiorului (deoarece actualul este oribil si pute mai rau ca un 1300 cu interiorul original - no offence )
Cam atat din lista de lucrari urgente, cu siguranta voi descoperi mai multe dupa ce aduc bestia in batatura si incep s-o invat sa traiasca fara carje. Pozne vechi pana una-alta:
Probabil unii dintre voi ati mai vazut-o pana acum (b_andrei sigur). Masina se afla in clipa de fata la tinichigiu (dusa de fostul proprietar), asa ca nu va pot delecta (sau oripila) privirile decat cu niste poze mai vechi.
Masina are in acte un motor 1,7S insa in realitate are un 2.0 vai mama lui de pe un rekord E; trebuie sa procur un motor in stare cat mai buna ce a fost montat pe aceasta serie de rekorduri ca sa il pot trece in acte si omologa cand voi merge la identificare fara a umple prea mult buzunarele politiei (n-am ajuns si acolo...sigur ma lasau fara talon la starea in care se afla masina; spre surprinderea multora de aici..masina are itp valabil facut recent )
Continuand "lista" cu probleme majore, va trebui sa ma ocup de tinichigerie si vopsitorie calumea, nu am incredere prea mare in ce va face tinichigiul, plus ca vopsitul/datul cu grund nu intra in atributiile lui (cica). Usa gaurita de rugina din poze este schimbata...va trebui adusa la culoarea masinii...odata cu tot restul acesteia
O alta chestiune de remediat este schimbarea interiorului (deoarece actualul este oribil si pute mai rau ca un 1300 cu interiorul original - no offence )
Cam atat din lista de lucrari urgente, cu siguranta voi descoperi mai multe dupa ce aduc bestia in batatura si incep s-o invat sa traiasca fara carje. Pozne vechi pana una-alta:
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
aaaaaaaaaaa, pai arata bine omule.... si daca a trecut itp, e o dovada in plus.....ai mare grija cu tinichigeria, nimeni nu mai vrea sa faca suduri cu acetilena, deoarece costa mult timp si nu iti poate lua multi bani asa ca or sa te evie.... apoi lucrarea nu are cum sa dureze mult timp fara probleme, 2 maxim 5 ani..... verifica exact ce e oxidat si incearca sa schimbi subansamblul cu totul ( am adrese de unde se pot cumpara). iti spun asta din proprie experienta..e adevarat ca e mult mai scump asa, dar in timp e acelasi lucru. Cu antifonarea,. Antifonul care se da cu pistolul , e foarte bun , dar crede-ma ca intra cel putin 6-8 cutii ca sa se cunoasca ceva, si ieftin nu e.
Parerea mea e sa o faci intai sa functioneze si sa mearga impecabil si abia apoi sa te ocupi de tinichigerie- vopasitorie
Si, intr-un final ce plan ai cu ea? ... restauratie?, hot rod?, personalizare in stil propriu?.... vrei sa mergi cu ea la reuniuni retro? sa iesi cu ea duminica? sau sa mergi cu ea zi de zi?
Parerea mea e sa o faci intai sa functioneze si sa mearga impecabil si abia apoi sa te ocupi de tinichigerie- vopasitorie
Si, intr-un final ce plan ai cu ea? ... restauratie?, hot rod?, personalizare in stil propriu?.... vrei sa mergi cu ea la reuniuni retro? sa iesi cu ea duminica? sau sa mergi cu ea zi de zi?
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
apropo de motor, cel de pe masina ce cusur are? SI CUM A TRECUT ITP CU ALT MOTOR?
dai un mesaj privat luI bANDREI. stiu ca parca taiase un C, poate mai are motorul ,
daca gasesti un motor care trebuie refacut merita sa intrebi intai cat costa omologarea celui pe care il ai acum pe masina , sar putea sa iesi mai ieftin, si itreaba-l pe walker daca poti ramane la retro cu motorul pe care il ai acum asta in cazul in care te intereseaza asta.
dai un mesaj privat luI bANDREI. stiu ca parca taiase un C, poate mai are motorul ,
daca gasesti un motor care trebuie refacut merita sa intrebi intai cat costa omologarea celui pe care il ai acum pe masina , sar putea sa iesi mai ieftin, si itreaba-l pe walker daca poti ramane la retro cu motorul pe care il ai acum asta in cazul in care te intereseaza asta.
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Astea sunt niste poze mai vechi cu ea, dupa ce o voi lua de la tinichigerie voi pune si niste poze actuale.
Masina la exterior va arata asa cum a iesit de la mama ei, interiorul (care este un mare jeg momentan) va fi schimbat cu unul original daca este posibil daca nu...vad ce voi putea face, scaunele le voi face cu spuma, imi par lipsite de confort cele actuale, cu arcuri (pe bancheta din spate cel putin zici ca inoti)
Intentionez sa ii pun jante cat mai late posibil, pentru spor de stabilitate.
Motorul...voi cauta unul original de 1,7 sau 1,9 in stare cat mai buna (si-asa am probleme in gasirea unuia in stare acceptabil spre buna asa ca nu imi fac iluzii cum ca voi gasi un L6 de 2,2 sau 2,5). Momentan are un motor de 2.0 de pe un rekord E cu pistoanele putin ovalizate, din nefericire motorul original nu mai exista (chestie care pe mine ma baga la cheltuieli in plus pentru omologare+achizitie motor. Inclin spre carburatie, doua carburi sincronizate (daca gasesc si dublu corp), eventual un supercharger cu posibilitate de deconectare, insa pana la carburi si supercharger mai e muult de lucru.
La reuniunile retro nu cred ca voi putea participa, decat sa merg si sa ma holbez, pentru ca motorul nu mai este cel original. Pentru moment intentionez sa o folosesc pe post de masina de duminica pana voi remedia toate problemele cu motorul (nu imi permit sa raman cu masina in trafic sau sa nu o pot porni, activitatea pe care o am nu imi permite astfel de "intamplari")
Deasemenea va trebui sa reconditionez sistemul de franare, cu toate ca vechiul proprietar spune ca nu are probleme, pana nu vad eu cu ochii mei si nu imi bag ghearele nu ma simt bine
PS: ITP e facut pe nashpa de vechiul proprietar
Masina la exterior va arata asa cum a iesit de la mama ei, interiorul (care este un mare jeg momentan) va fi schimbat cu unul original daca este posibil daca nu...vad ce voi putea face, scaunele le voi face cu spuma, imi par lipsite de confort cele actuale, cu arcuri (pe bancheta din spate cel putin zici ca inoti)
Intentionez sa ii pun jante cat mai late posibil, pentru spor de stabilitate.
Motorul...voi cauta unul original de 1,7 sau 1,9 in stare cat mai buna (si-asa am probleme in gasirea unuia in stare acceptabil spre buna asa ca nu imi fac iluzii cum ca voi gasi un L6 de 2,2 sau 2,5). Momentan are un motor de 2.0 de pe un rekord E cu pistoanele putin ovalizate, din nefericire motorul original nu mai exista (chestie care pe mine ma baga la cheltuieli in plus pentru omologare+achizitie motor. Inclin spre carburatie, doua carburi sincronizate (daca gasesc si dublu corp), eventual un supercharger cu posibilitate de deconectare, insa pana la carburi si supercharger mai e muult de lucru.
La reuniunile retro nu cred ca voi putea participa, decat sa merg si sa ma holbez, pentru ca motorul nu mai este cel original. Pentru moment intentionez sa o folosesc pe post de masina de duminica pana voi remedia toate problemele cu motorul (nu imi permit sa raman cu masina in trafic sau sa nu o pot porni, activitatea pe care o am nu imi permite astfel de "intamplari")
Deasemenea va trebui sa reconditionez sistemul de franare, cu toate ca vechiul proprietar spune ca nu are probleme, pana nu vad eu cu ochii mei si nu imi bag ghearele nu ma simt bine
PS: ITP e facut pe nashpa de vechiul proprietar
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
APROPO DE Lasat FARA TALON PENTRU ASPECTUL MASINI. Unde locuiesc aici, masina poate sa arate intr-un hal fara de hal, dar daca ii functioneaza luminile, se deschid usile, nu are probleme la directie si la frane, nu da noxe, nu are geamuri crapate sau sparte si nu crge nimic din ea .... e perfecta pentru a circula pe drumurile publice....
Si inca doua .....1) in actele masinii nu e trecuta culoarea......o poti face cum vrei tu inclusiv fiecare element de caroserie in alta culoare
2) nu e trecuta seria de motor, doar cilindrada si puterea
Si inca doua .....1) in actele masinii nu e trecuta culoarea......o poti face cum vrei tu inclusiv fiecare element de caroserie in alta culoare
2) nu e trecuta seria de motor, doar cilindrada si puterea
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Marfa...mult mai putine batai de cap.
Dupa ce iau salariul o sa vorbesc si cu ei, sa vad daca au ceva "pe teava". Am si eu o oferta, sa vad ce si cum. Momentan fac cum pot si mut masina de la tinichigiu la mine in spatele blocului iar piesele cu care mai vine le duc la tara. Astazi am facut asigurarea pentru rekord, ca sa il pot tracta prin oras fara sa am probleme in caz de ceva.
Dupa ce iau salariul o sa vorbesc si cu ei, sa vad daca au ceva "pe teava". Am si eu o oferta, sa vad ce si cum. Momentan fac cum pot si mut masina de la tinichigiu la mine in spatele blocului iar piesele cu care mai vine le duc la tara. Astazi am facut asigurarea pentru rekord, ca sa il pot tracta prin oras fara sa am probleme in caz de ceva.
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Dupa cum vezi sunt cazul cu carburatoare, walker la fel......
Cateva idei ca sa iti poti face idee in ce te bagi
poti monta , vorbind de orizontale, atat 40 cat si 45 dcoe, dar fiecare cu diferite setari de jiglere si difuzoare, 40 , mai gatuit iti va da un demaraj criminal dar la turatie mare, nu e mare show, pe cand 45 cu niste jiglere si difuzoare gandite pentru cilindrada ta, va fii crima de la 4500 de ture dar demaraj ....mai subtire, ti-l recomand pentru mers la circuit, unde nu prea ai nevoie de medii si joase
la carburatie spre deosebire de injectie pentru fiecare cilindrada exista o setare cat de cat a jiglerelor din interiorul carburatorului, astfel ca tu trebuie sa alegi setarea in functie de ce motor ai tu , cu alte cuvinte daca ai cumparat 2 weberuri de pe e bay trebuie sa iti spuna combinatia de jiglere si sa verifici DACA SE POTRIVESC PE CILINDREEA TA... ...Daca nu, masina va merge ori inecata ori cu un amestec prea sarac.... pentru a schimba amestecul deci va trebui sa schimbi combinatia de jiglere, adica va trebui sa cumperi altele..... E posibil sa le gasesti luate de pe aceeasi cilindrada, dar daca motorul avea si alte modificari(axa qulasa etc) atunci iar nu se potrivesc, amestecul e prea sarac si nu trage la turatii mari
Apoi, vrei sa traga la numai la turatie mare sau vrei sa traga si de jos? trebuiesc diferite difuzoare pentru ambele setari, la fel si trompetele de pe capul intrarilor.( mai lungi sau mai scurte,).....
A si sa nu uit, iti trebuiesc si galeriile, speciale pentru carburatoare orizontale (sau verticale) cam complicat ce scriu eu aici, de fapt asa si este.
Apoi urmeaza sincronizarea, adica clapetele de acceleratie sa deschida la fel, iar relantiul sa fie egal pe ambele carburatoare, iar pentru asta exista o scula care masoara debitul de aer pe fiecare carburator
Nu iti mai spun ca oricum vei jeta carburatorul (vei alege configuratia de jiglere) intodeuna vei avea undeva amestecul prea bogat, sau prea sarac, il reglezi sa mearga neinecat la relanti, nu e suficienta benzina la turatie mare, si invers
Si asta e doar pe scurt.
injectia e mult mai simpla, poti modifica din resoftare harta de injectie (chip)
iar daca vrei sa mergi la extrem , cu bani multi , injectia throttle body(clapete de motociclete) e vreo 3000 cu tot cu corpuri, galerie, injectoare, rampa, cablaje, calculatorul , softul cu hartile, analizatorul de gaze (sonda lambda) si cablurile de conectare la pc .
Nu te complica cu compresor sau turbo pentru ca in plus vor trebui schimbate pistoanele, iesi mult mai scump.
Ultima modificare făcută de pytagora la Vin 10 Oct, 2008 11:26 am
Cateva idei ca sa iti poti face idee in ce te bagi
poti monta , vorbind de orizontale, atat 40 cat si 45 dcoe, dar fiecare cu diferite setari de jiglere si difuzoare, 40 , mai gatuit iti va da un demaraj criminal dar la turatie mare, nu e mare show, pe cand 45 cu niste jiglere si difuzoare gandite pentru cilindrada ta, va fii crima de la 4500 de ture dar demaraj ....mai subtire, ti-l recomand pentru mers la circuit, unde nu prea ai nevoie de medii si joase
la carburatie spre deosebire de injectie pentru fiecare cilindrada exista o setare cat de cat a jiglerelor din interiorul carburatorului, astfel ca tu trebuie sa alegi setarea in functie de ce motor ai tu , cu alte cuvinte daca ai cumparat 2 weberuri de pe e bay trebuie sa iti spuna combinatia de jiglere si sa verifici DACA SE POTRIVESC PE CILINDREEA TA... ...Daca nu, masina va merge ori inecata ori cu un amestec prea sarac.... pentru a schimba amestecul deci va trebui sa schimbi combinatia de jiglere, adica va trebui sa cumperi altele..... E posibil sa le gasesti luate de pe aceeasi cilindrada, dar daca motorul avea si alte modificari(axa qulasa etc) atunci iar nu se potrivesc, amestecul e prea sarac si nu trage la turatii mari
Apoi, vrei sa traga la numai la turatie mare sau vrei sa traga si de jos? trebuiesc diferite difuzoare pentru ambele setari, la fel si trompetele de pe capul intrarilor.( mai lungi sau mai scurte,).....
A si sa nu uit, iti trebuiesc si galeriile, speciale pentru carburatoare orizontale (sau verticale) cam complicat ce scriu eu aici, de fapt asa si este.
Apoi urmeaza sincronizarea, adica clapetele de acceleratie sa deschida la fel, iar relantiul sa fie egal pe ambele carburatoare, iar pentru asta exista o scula care masoara debitul de aer pe fiecare carburator
Nu iti mai spun ca oricum vei jeta carburatorul (vei alege configuratia de jiglere) intodeuna vei avea undeva amestecul prea bogat, sau prea sarac, il reglezi sa mearga neinecat la relanti, nu e suficienta benzina la turatie mare, si invers
Si asta e doar pe scurt.
injectia e mult mai simpla, poti modifica din resoftare harta de injectie (chip)
iar daca vrei sa mergi la extrem , cu bani multi , injectia throttle body(clapete de motociclete) e vreo 3000 cu tot cu corpuri, galerie, injectoare, rampa, cablaje, calculatorul , softul cu hartile, analizatorul de gaze (sonda lambda) si cablurile de conectare la pc .
Nu te complica cu compresor sau turbo pentru ca in plus vor trebui schimbate pistoanele, iesi mult mai scump.
Ultima modificare făcută de pytagora la Vin 10 Oct, 2008 11:26 am
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Despre reglajul carburatoarelor am idee, am destula documentatie prin pc si zic ca m-as descurca sa sa fac un reglaj acceptabil (il voi duce dupa aceea pe undeva), insa nu am apucat sa o parcurg decat foarte putin. Multumesc ca-ti dai interesul sa-mi explici sumar ce si cum (daca vrei sa-ti dau ce documentatie am strans pana acum, cand esti in bucuresti ne intalnim si-ti scriu 2 dvd-uri)
Doresc sa am putere atat la turatii mici cat si la turatii mari (nu ma vad cu masina pe circuit prea curand, va fi totusi cel mai mult folosita in oras). Supra-alimentarea intentionez sa o instalez deoarece sunt momente in care ai nevoie de un exces de putere (depasiri f rapide), nu pentru alergat pe strazi zi de zi (am alergat destul pana acum, mi-a trecut boala, insa in caz de nevoie nu strica o rezerva de putere suficienta).
O sa incerc sa studiez sistemul de reglare a amestecului de la masini cu carburator si sonda lambda (spre exemplu tico are asa ceva), ca sa-mi fac idee despre ce modificari as putea face pe viitor.
Am uitat sa mentionez ca doresc sa pun doua tobe in loc de una singura, nu pentru zgomot (care ma deranjaza in oras) ci mai mult pentru aspect (iar un debit de gaze arse mai mic prin toba va duce la o scadere semnificativa a zgomotului; chiar daca in final se sumeaza zgomotul facut de cele doua tobe, preconizez ca va fi mai mic decat cel facut de una singura)
Doresc sa am putere atat la turatii mici cat si la turatii mari (nu ma vad cu masina pe circuit prea curand, va fi totusi cel mai mult folosita in oras). Supra-alimentarea intentionez sa o instalez deoarece sunt momente in care ai nevoie de un exces de putere (depasiri f rapide), nu pentru alergat pe strazi zi de zi (am alergat destul pana acum, mi-a trecut boala, insa in caz de nevoie nu strica o rezerva de putere suficienta).
O sa incerc sa studiez sistemul de reglare a amestecului de la masini cu carburator si sonda lambda (spre exemplu tico are asa ceva), ca sa-mi fac idee despre ce modificari as putea face pe viitor.
Am uitat sa mentionez ca doresc sa pun doua tobe in loc de una singura, nu pentru zgomot (care ma deranjaza in oras) ci mai mult pentru aspect (iar un debit de gaze arse mai mic prin toba va duce la o scadere semnificativa a zgomotului; chiar daca in final se sumeaza zgomotul facut de cele doua tobe, preconizez ca va fi mai mic decat cel facut de una singura)
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
http://www.webcon.co.uk/alpha/index.htm
aici am gasit un sistem complet de 2 weberuri cu aprindere electronica,analizor de gaze si management sistem . silver kit
aici am gasit un sistem complet de 2 weberuri cu aprindere electronica,analizor de gaze si management sistem . silver kit
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu... de moment nu mai iau nimic... am axa cu came KENT CAMS 234 si 2 webere 40dcoe orizontale dar fara gestiune electronica.
incercand sa reglez carburatoarele si sa le sincronizez, a cedat motorul.... a inceput sa bata si avea presiune de ulei 2 in turatie...., mentionez ca motorul era nou... bloc bucsat , pistoane si segmenti noi, axa cu came, tacheti, si arcuri ranforsate toate noi, numai mecanicul a fost un tampit.... ceva a pus gresit la loc.... un cuzinet... cine stie...
incercand sa reglez carburatoarele si sa le sincronizez, a cedat motorul.... a inceput sa bata si avea presiune de ulei 2 in turatie...., mentionez ca motorul era nou... bloc bucsat , pistoane si segmenti noi, axa cu came, tacheti, si arcuri ranforsate toate noi, numai mecanicul a fost un tampit.... ceva a pus gresit la loc.... un cuzinet... cine stie...