Nu mai pot edita precedentul mesaj...
iuli78 a scris:Am facut cateva drumuri pe autostrada pe ruta Constanta -Cernavoda si retur si am observat ca DPF-ului ii convine de minune mersul pe autostrada la o anumita viteza /turatie ,am mers constant cu apoximativ 130 km/ora ,in jur de 2600 ture si crestea gradul de incarcare cu 1% la aproximativ 13-15 km ,asta inseamna ca de la 28 pana la 90% se pot parcurge in jur de 700-800 km .
Vroiam sa insist pe viteza turatie ,pentru ca atunci cand mergeam cu 100-110 km./ora pe autostrada , DPF se umplea de 2 ori mai repede ,inainte cand mai faceam probe nu saream de 110 km pe ora ,si se incarca DPF-ul in 300 si ceva de km .
Din ce vad ,dezavantaul mersului constant cu 130 ar fi consumul de ulei ,legat de ulei ma gandesc ca daca ar fi turbina cu probleme ,ar trebui sa arunce ulei pe admisie ,incusiv in DPF ,asta in caz de nu are si alta varianta sa arunce uleiul care trece prin turbina direct in motor.
Uite si o discuție interesantă:
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2100816
Citește de la pagina 7!