Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
Soluție
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Salut! Am făcut schimbul de ulei acum 8000km, mașina în prezent având 307.000km, recent am sesizat că alternatorul, sau ma rog, partea de jos a alternatorului se scaldă într-o balta de ulei. De la ce ar putea proveni scurgerea?
Masina are un ulei de motor Texaco Havoline 5w30.
Atasez o poza, poate ma puteți ajuta.

Poza: https://ibb.co/5vf4Z1f

MODEL: Astra H din 2004
MOTOR: 1.7CDTI 100CP

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Problema veche si arhi-cunoscuta pt acest motor, pompa de vaccum este pe acelasi ax cu rotorul alternatorului iar simeringul care etanseaza axul cedeaza in timp. Se rezolva dand jos alternatorul, desfacut si inlocuit, dar e o rezolvare temporara, dupa un timp problema reapare.
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Ce soluție ar fi pe termen lung?
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Problema alternatorului care curge sau, mai rau, cedeaza si te lasa in drum fara incarcare, din pacate e o greseala de proiectare a masinii si nu are rezolvare pe termen lung. Sincer, nu am auzit pe cineva care sa gaseasca o solutie, cea mai sigura, daca poate fi numita asa este un alternator nou, original GM care tine ceva mai mult, dar care costa 20% din valoarea masinii...
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Pe termen lung, însemnând cât?
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cat ai norocul. In primii 50k km ai masinii, cand s-a lansat in 2004 nu au aparut problemele, apoi,mai ales dupa ce masina a iesit din garantie, au inceput sa pice. Acum 2 ani am cautat 2 sapt prin centrele de dezmembrari dupa unul sh pana am gasit, nu era nimic pe stoc, toate erau date. Asta ca sa-ti faci o idee de cat de des pica unul care nu e nou. Nici cu cele aftermarket nu faci mare branza, dar macar ai 2 ani de garantie daca il inlocuiesti in service autorizat.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Mai poate fi furtunurile (crăpate) de tur/retur ulei pompa de vaccum. Și aceea pe original costă mult raportat la valoarea mașinii.
  • A8755

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Dar dacă as pune peste uleiul actual, care aproape a scăzut de MIN pe jojă, un alt ulei? Tot un 5w30 doar ca în loc de Texaco as completa cu GM
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
NU AMESTECA!
Când alegi uleiul ar fi bine să ai în atenție și astfel de cazuri, acum ar trebui să completezi tot cu Texaco...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60068
Pe viitor fă o căutare înainte!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca uleiul de pe (si din) alternator provine din compromiterea etansarii pompei de vacuum, atunci o rezolvare in cazul tau poate fi:

(1) Quick and cost efective - curatat internele alternatorului de ulei si cumparat semering+o-ring de etansare noi, apoi neaparat deplasare o-ring : mai spre inapoi sau mai spre inainte pe axul rotorului ca sa nu calce in zona uzata... unde exista deja un sant si acolo nici macar un semering nou pe original nu poate sa mai etanseze corect, apoi reasamblat alternator daca restul (perii, releu, punte redresoare) arata bine.
(2) Pricey, but more reliable - inlocuit rotorul vechi (uzat) cu rotor nou aftermarket si daca restul (perii, releu, punte redresoare) arata bine atunci cumparat semering+o-ring de etansare noi, de pus la loc puntea + releul de incarcare si urcat alternatorul pe masina. Daca nu ai un istoric cand au fost schimbate puntea,releul iar carbunii arata cam rau... atunci trebuie schimbate si ele. Reparatia in acest caz o sa coste peste 500lei.

Eu am avut o infasurare la stator intrerupta si facea contact/nu facea/iar facea/tot asa... si alternator nou n-am vrut, astfel ca ,,m-am calificat obligatoriu,, la acest gen de reparatie cu stator CARGO, punte redresoare HUCO, releu Mobiletron, o-ring CARGO, semering CARGO toate noi, si... fara demontat-remontat m-a costat 500lei in 2020. Alternatorul meu vad ca functioneaza perfect, am facut deja 40.000km cu el, dar il menajez (nu dau curent la nimeni si folosesc A/C in oras doar sporadic, ambele la recomandarea electricianului auto).

L.E:
Demontarea si montarea alternatorului o poti face si tu, ca sa mai reduci din costuri. Dar asigura-te ca ai scut la masina si e intreg, altfel... viata alternatorului (reparat sau nou) va fi una scurta !

L.E2:
Nu cred in alternatoarele noi pentru acest tip de motor, in opinia mea sunt doar niste stifturi cu viata scurta. Daca locuiam in Germania luam unul nou, dar pe-aici... pe cocioc prin Romania nu prea vad niciun sens sa iau unul nou doar ca sa traiesc drama, sa am ce povesti dupa ce moare la datorie (dupa garantie).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR