ETeodor
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2024
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
ETeodor
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2024
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
LE: scuze, ti-am dat link gresit catre o discutie despre senzorul MAP. Las pe altcineva sa intervina.
LE2:
de aici: https://www.vauxhallownersne...2584/post-4156956
deci posibile cauze:
- pompa de motorina defecta
- cablajul pana la senzor rupt sau corodat
- filtru de motorina posibil infundat
- regulatorul de presiune defect
- senzor defect
- unul sau mai multe injectoare infundate sau defecte
LE2:
vauxhallownersnetwork.co.uk a scris:
A quick look online says these could cause that fault
Fuel rail pressure (FRP) fails
Faulty fuel pump
Clogged fuel filter
Damaged or corroded wiring
Vacuum leak
Faulty fuel pressure regulator
A quick look online says these could cause that fault
Fuel rail pressure (FRP) fails
Faulty fuel pump
Clogged fuel filter
Damaged or corroded wiring
Vacuum leak
Faulty fuel pressure regulator
de aici: https://www.vauxhallownersne...2584/post-4156956
deci posibile cauze:
- pompa de motorina defecta
- cablajul pana la senzor rupt sau corodat
- filtru de motorina posibil infundat
- regulatorul de presiune defect
- senzor defect
- unul sau mai multe injectoare infundate sau defecte
- bruttus
- **
- 239 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Schimba senzorul de presiune si vezi daca mai iti da probleme.Alta solutie este sa te apuci sa faci masuratori cu aparatul de masura,sa stii sa interpretezi rezultatele,si in cazul in care eroarea este intermitenta,va fi destul de greu sa masori in timp ce conduci.
In functie de marca sistemului de injectie,bosch sau denso,de obicei,se pot face diverse interpretari ale rezultatelor.
Senzorii de presiune de regula se alimenteaza cu 5v,iar pe al 3-lea fir trebuie sa ai intre 0,4v pentru 0bar,si 4,5v pentru presiunea cea mai mare,1400bar...1600bar.
De obicei,tensiunea de iesire,nu prea trece de 3,5v,dar asta depinde de modelul constructiv al masinii.
In functie de marca sistemului de injectie,bosch sau denso,de obicei,se pot face diverse interpretari ale rezultatelor.
Senzorii de presiune de regula se alimenteaza cu 5v,iar pe al 3-lea fir trebuie sa ai intre 0,4v pentru 0bar,si 4,5v pentru presiunea cea mai mare,1400bar...1600bar.
De obicei,tensiunea de iesire,nu prea trece de 3,5v,dar asta depinde de modelul constructiv al masinii.