Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ETeodor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2024

  • Mesaj Privat
Bună seara am și eu o problema cu un opel astra sport tourer 1.7 cdti nu mai trage masina și am și probleme la senzorul de pe rampă de injecție accelerez și parca se taie acceleratia
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,373
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi ce erori sunt stocate.
  • ETeodor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2024

  • Mesaj Privat
P0193 tensiune ridicata.Fuel rail presure senzor circuit.Intermitent asta aparea
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,373
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
LE: scuze, ti-am dat link gresit catre o discutie despre senzorul MAP. Las pe altcineva sa intervina.

LE2:
vauxhallownersnetwork.co.uk a scris:
A quick look online says these could cause that fault
Fuel rail pressure (FRP) fails
Faulty fuel pump
Clogged fuel filter
Damaged or corroded wiring
Vacuum leak
Faulty fuel pressure regulator

de aici: https://www.vauxhallownersne...2584/post-4156956

deci posibile cauze:
- pompa de motorina defecta
- cablajul pana la senzor rupt sau corodat
- filtru de motorina posibil infundat
- regulatorul de presiune defect
- senzor defect
- unul sau mai multe injectoare infundate sau defecte
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Schimba senzorul de presiune si vezi daca mai iti da probleme.Alta solutie este sa te apuci sa faci masuratori cu aparatul de masura,sa stii sa interpretezi rezultatele,si in cazul in care eroarea este intermitenta,va fi destul de greu sa masori in timp ce conduci.
In functie de marca sistemului de injectie,bosch sau denso,de obicei,se pot face diverse interpretari ale rezultatelor.
Senzorii de presiune de regula se alimenteaza cu 5v,iar pe al 3-lea fir trebuie sa ai intre 0,4v pentru 0bar,si 4,5v pentru presiunea cea mai mare,1400bar...1600bar.
De obicei,tensiunea de iesire,nu prea trece de 3,5v,dar asta depinde de modelul constructiv al masinii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR