- PbyCordelinho
- OP
- 1 mesaje
- din 11 Oct 2023
PbyCordelinho
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2023
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesorul unui Opel Astra J 2.0 CDTI 160hp (A20DTH), la care din intamplare am lasat masina nepornita aproximativ o zi si a ramas fara baterie.
I-am dat curent, totul ok si frumos, masina se comporta normal.
Am fost a doua zi si am cumparat o baterie auto ROMBAT, iar magazinul de unde am cumparat-o mi-a spus ca acest tip de baterie vine cu un cablu de incarcare inteligenta pentru START/STOP. Masina nu are start stop, dar din cateva cautari am aflat ca asa este.
Am fost la verificat la garantie cu ea fix dupa ce am montat-o si seara cand am pus tester-ul pe masina am aflat ca au aparut inca cateva coduri de eroare care inainte nu erau; anume:
1. P0513 - incorect immobilizer key
2. C0800 - power control module (low voltage) [care am inteles ca este din cauza faptului ca a ramas fara baterie]
3. U0140 - Lost communication with body control module
4. B1325 - Power control module (power Steering) [servo-ul merge perfect pe toate 3 modurile de condus]
5. B3210 - Motor windowlift, passanger side (calibration undone) [am facut calibrarea de 2 ori si tot imi apare eroarea]
Am incercat sa sterg erorile si nu s-au sters decat C0800 si B3210, restul au ramas asa.
O sa mai incerc zilele astea sa le sterg odata.
Ce ar trebuii sa fac si ce inseamna codurile de la punctele 3 1 si 4? Multumesc.
MODEL: Opel Astra J
MOTOR: 2.0 160hp A20DTH
LOCATIE: Bucuresti Sec. 5
Sunt posesorul unui Opel Astra J 2.0 CDTI 160hp (A20DTH), la care din intamplare am lasat masina nepornita aproximativ o zi si a ramas fara baterie.
I-am dat curent, totul ok si frumos, masina se comporta normal.
Am fost a doua zi si am cumparat o baterie auto ROMBAT, iar magazinul de unde am cumparat-o mi-a spus ca acest tip de baterie vine cu un cablu de incarcare inteligenta pentru START/STOP. Masina nu are start stop, dar din cateva cautari am aflat ca asa este.
Am fost la verificat la garantie cu ea fix dupa ce am montat-o si seara cand am pus tester-ul pe masina am aflat ca au aparut inca cateva coduri de eroare care inainte nu erau; anume:
1. P0513 - incorect immobilizer key
2. C0800 - power control module (low voltage) [care am inteles ca este din cauza faptului ca a ramas fara baterie]
3. U0140 - Lost communication with body control module
4. B1325 - Power control module (power Steering) [servo-ul merge perfect pe toate 3 modurile de condus]
5. B3210 - Motor windowlift, passanger side (calibration undone) [am facut calibrarea de 2 ori si tot imi apare eroarea]
Am incercat sa sterg erorile si nu s-au sters decat C0800 si B3210, restul au ramas asa.
O sa mai incerc zilele astea sa le sterg odata.
Ce ar trebuii sa fac si ce inseamna codurile de la punctele 3 1 si 4? Multumesc.
MODEL: Opel Astra J
MOTOR: 2.0 160hp A20DTH
LOCATIE: Bucuresti Sec. 5
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
," iar magazinul de unde am cumparat-o mi-a spus ca acest tip de baterie vine cu un cablu de incarcare inteligenta pentru START/STOP. Masina nu are start stop, dar din cateva cautari am aflat ca asa este"
Adica ce vrei sa spui ?
Nu am auzit asa ceva ( vine cu cablu), ti au dat un cablu odata cu bateria?
si la sfarsit nu inteleg! Cum adica "am aflat ca asa este"
Adica ce vrei sa spui ?
Nu am auzit asa ceva ( vine cu cablu), ti au dat un cablu odata cu bateria?
si la sfarsit nu inteleg! Cum adica "am aflat ca asa este"
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Poate ti au spus ca are incarcare inteligenta si acumulatorul este potrivit pentru asa ceva.
Acumulatorul trebuie scris cu un tester dedicat si erorile trebuie sterse la fel( este ceva pe care il folosesc cei care se respecta si se ocupa numai de acumulatori si sterg erori aparute in urma problemelor cauzate de acumulator)
Mergi la un atelier specializat numai pe acumulatori ,nu service
Acumulatorul trebuie scris cu un tester dedicat si erorile trebuie sterse la fel( este ceva pe care il folosesc cei care se respecta si se ocupa numai de acumulatori si sterg erori aparute in urma problemelor cauzate de acumulator)
Mergi la un atelier specializat numai pe acumulatori ,nu service