R3627
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2023
- Mesaj Privat
Bunã! Am o problemã cu al meu Signum 1.9CDTI 150cp,de o vreme mã sacaie,merge în șuturi,zici cã blocheazã ceva motorul,asta a fost prima simptomã! Acum douã saptamani a inceput sã se opreasca in mers,la semafor,chiar si dupa pornire dimineața,o pornesc si moare instant! Mașina are putere,trage,nu dã fum! Am curãțat clapeta accelerație,am curãtaț egr-ul, cineva niște sfaturi?
MODEL: Opel Signum CC 2004
MOTOR: 1.9CDTI Z19DTH 150CP
LOCATIE: Mureș
MODEL: Opel Signum CC 2004
MOTOR: 1.9CDTI Z19DTH 150CP
LOCATIE: Mureș
R3627
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2023
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
R3627
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2023
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Din pacate nu ma pricep dar iti dau niste linkuri care ar putea sa iti fie utile:
Vectra c Z19DTH-intrerupere la relantiu si in mers
Z19DTH: intrerupere in mufa injectorului
Vectra C Z19DTH se opreste in mers P0268-59.
Vectra c z19dt se opreste motorul la cald si nu mai porneste
Vectra c Z19DTH-intrerupere la relantiu si in mers
Z19DTH: intrerupere in mufa injectorului
Vectra C Z19DTH se opreste in mers P0268-59.
Vectra c z19dt se opreste motorul la cald si nu mai porneste
- romeo77
- **
- 107 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pot fi 100 de cauze din care amintesc: senzor pozitie vibrochen pe duca (asta nu da erori decat cand crapa de tot, dar e posibil sa mearga suficient de prost cat sa iti opreasca motorul/sa porneasca greu, mai ales cand se incalzeste), senzor pozitie ax came, presiune motorina insuficienta, injectoare pe duca (ori infundate, blocate,etc), cablaje injector 3 (parca asta era cu probleme), senzor presiune in rampa comuna, etc.
Pune un tester si vezi ce erori ai chiar daca nu e masina cu cheita aprinsa, deasemenea, cu testerul conectat, pornesti masina si te uiti la valori: daca testerul citeste rotatia motorului, daca presiunea ceruta de ECU la motorina si cea data de pompa e in parametri, deviatiile injectoarelor, daca MAF-ul calculeaza corect aerul care intra in motor (la fel, ai valoare ceruta de ECU, si valoarea data de MAF, trebuie sa fie egale sau foarte apropiate).
Dupa ce gasesti cauza, recomandarea mea (daca vrei sa mai tii masina si nu o dai la fier vechi, mai sunt si eu in prima situatie), e sa schimbi tot ce inseamna senzor de la motor cu piesa noua. O sa coste ceva, dar merita banii.
Pune un tester si vezi ce erori ai chiar daca nu e masina cu cheita aprinsa, deasemenea, cu testerul conectat, pornesti masina si te uiti la valori: daca testerul citeste rotatia motorului, daca presiunea ceruta de ECU la motorina si cea data de pompa e in parametri, deviatiile injectoarelor, daca MAF-ul calculeaza corect aerul care intra in motor (la fel, ai valoare ceruta de ECU, si valoarea data de MAF, trebuie sa fie egale sau foarte apropiate).
Dupa ce gasesti cauza, recomandarea mea (daca vrei sa mai tii masina si nu o dai la fier vechi, mai sunt si eu in prima situatie), e sa schimbi tot ce inseamna senzor de la motor cu piesa noua. O sa coste ceva, dar merita banii.