LCosmin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
De curand am schimbat amortizoarele sport cu unele normale la al meu h 1.4 - 90 cp si am observat ca dupa schimbare amortizoarelor pe fata masina sta exagerat de sus circa 15 cm distanta de la aripa la roata.. este normal sa stea asa sus? Pe spate amortizoarele noi ( normale ) dupa schimbarea celor sport , masina sta normal nu sta foarte sus cum sta pe fata. Am vazut alte opeluri ca nu st asa fe ridicate pe fata. Precizez ca am schimbat si flansele le fata odata cu amortizoarele
- florinbucsa
- ***
- 732 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
LCosmin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
Pai am schimbat toata suslensia ca era sport cu cea normala , arc amortizor si flanse fata si spate. Am luat de pe epiesa amortizoarele plus arcurile si le.am dat seria dupa sasiu. Sa fi incurcat ei comanda la cele din fata? Daca apas pe aripa ai impresia ca amortizoarele sunt curse pt ca alesi ft usor le ele si fac balans
LCosmin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 732 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
LCosmin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Sigur e vorba de arcuri ... si probabil ca a pus unele normale, dar de motorizare mai mare/grea...
Poate eu inteleg mai greu,dar cum e posibil sa fie vorba de arcuri,cind colegul se plinge ca masina s-a ridicat dupa inlocuire arcuri+telescoape...? Doar lungimea telescopului+tija la maxim,permit inaltarea masinii...,arcurile se pot extinde doar cit le este permis de telescop+tija acestuia.Poate fi un arc teribil de tare,nu se poate extinde mai mult decit permite telescopul,dar va fi rigid...
LCosmin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 732 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Desi nu iti recomand taierea arcurilor, pe fata totusi este posibila aceasta varianta, in comparatie cu arcurile spate unde nu poti datorita formei lor.
Big_electro61: te contrazic. Un amortizor il poti comprima si cu mana fara prea mut efort. Garda la sol o ofera strict arcul. Amortizorul nu este facut sa lucreze intr-o anumita cursa, ci sa parcurga o cursa intr-un anumit timp . Mai precis, fie ca este comprimat aproape de maxim, fie ca este decomprimat aproape de maxim sau este la jumatate, acesta va lucra la fel. O masina fara amortizoare va sta la fel, doar ca daca te apesi pe ea, cand va reveni, masina se va balansa in continu. Amortizorul are rolul strict sa inchege acest balans. Daca ai ocazia sa ai in mana un telescop(de preferabil unul bun si altul uzat), incearca sa il comprimi. Vei observa ca oricat il zmucesti, el se va comprima lent si uniform asa cum a fost el proiectat sa functioneze.
Big_electro61: te contrazic. Un amortizor il poti comprima si cu mana fara prea mut efort. Garda la sol o ofera strict arcul. Amortizorul nu este facut sa lucreze intr-o anumita cursa, ci sa parcurga o cursa intr-un anumit timp . Mai precis, fie ca este comprimat aproape de maxim, fie ca este decomprimat aproape de maxim sau este la jumatate, acesta va lucra la fel. O masina fara amortizoare va sta la fel, doar ca daca te apesi pe ea, cand va reveni, masina se va balansa in continu. Amortizorul are rolul strict sa inchege acest balans. Daca ai ocazia sa ai in mana un telescop(de preferabil unul bun si altul uzat), incearca sa il comprimi. Vei observa ca oricat il zmucesti, el se va comprima lent si uniform asa cum a fost el proiectat sa functioneze.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- VNecula169
- *
- 1 mesaje
- din 11 Jun 2023
VNecula169
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat