Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • LCosmin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2017

  • Mesaj Privat
De curand am schimbat amortizoarele sport cu unele normale la al meu h 1.4 - 90 cp si am observat ca dupa schimbare amortizoarelor pe fata masina sta exagerat de sus circa 15 cm distanta de la aripa la roata.. este normal sa stea asa sus? Pe spate amortizoarele noi ( normale ) dupa schimbarea celor sport , masina sta normal nu sta foarte sus cum sta pe fata. Am vazut alte opeluri ca nu st asa fe ridicate pe fata. Precizez ca am schimbat si flansele le fata odata cu amortizoarele
Skip ads

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Foarte ciudat. Sigur e vorba de amortizor, si nu de arc? Arcul da garda la sol. Amortizorul are rolul de a amortiza oscilatiile. Daca e vorba de arc, vezi sa nu fie arcuri de motor diesel, care sunt mai tari.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sigur e vorba de arcuri ... si probabil ca a pus unele normale, dar de motorizare mai mare/grea...
  • LCosmin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Pai am schimbat toata suslensia ca era sport cu cea normala , arc amortizor si flanse fata si spate. Am luat de pe epiesa amortizoarele plus arcurile si le.am dat seria dupa sasiu. Sa fi incurcat ei comanda la cele din fata? Daca apas pe aripa ai impresia ca amortizoarele sunt curse pt ca alesi ft usor le ele si fac balans
  • LCosmin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Sa nu fie strans arc le amortizor pana la capat?
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu era strans ceva, aveai niste zgomote de toate felurile, deci exclus. Mai mult ca sigur arcurile sunt de vina. Conteaza pana si firma de la care le iei. Daca sunt GM este in regula, daca sunt aftermarket degeaba sunt de pe seria de sasiu cumparate, pentru ca nu stau ca cele originale.
  • LCosmin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Atc o sa schimb arcurile. Cele noi sunt Qwp si amortizorul la fel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Sigur e vorba de arcuri ... si probabil ca a pus unele normale, dar de motorizare mai mare/grea...
Poate eu inteleg mai greu,dar cum e posibil sa fie vorba de arcuri,cind colegul se plinge ca masina s-a ridicat dupa inlocuire arcuri+telescoape...? Doar lungimea telescopului+tija la maxim,permit inaltarea masinii...,arcurile se pot extinde doar cit le este permis de telescop+tija acestuia.Poate fi un arc teribil de tare,nu se poate extinde mai mult decit permite telescopul,dar va fi rigid...
  • LCosmin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2017

  • Mesaj Privat
O sa mai tai din arcuri
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Desi nu iti recomand taierea arcurilor, pe fata totusi este posibila aceasta varianta, in comparatie cu arcurile spate unde nu poti datorita formei lor.
Big_electro61: te contrazic. Un amortizor il poti comprima si cu mana fara prea mut efort. Garda la sol o ofera strict arcul. Amortizorul nu este facut sa lucreze intr-o anumita cursa, ci sa parcurga o cursa intr-un anumit timp . Mai precis, fie ca este comprimat aproape de maxim, fie ca este decomprimat aproape de maxim sau este la jumatate, acesta va lucra la fel. O masina fara amortizoare va sta la fel, doar ca daca te apesi pe ea, cand va reveni, masina se va balansa in continu. Amortizorul are rolul strict sa inchege acest balans. Daca ai ocazia sa ai in mana un telescop(de preferabil unul bun si altul uzat), incearca sa il comprimi. Vei observa ca oricat il zmucesti, el se va comprima lent si uniform asa cum a fost el proiectat sa functioneze.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mai greu,dar am inteles si eu..., posibil sa fie arcurile mai tari sau inca nu s-au "calcat" deloc...!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de "cãlcat", la 15cm, n-are ce sã se mai calce, e mult prea mult...
Arcurile nu sunt ce trebuie, sunt dela alte motorizãri/dotãri/accesorizãri ...
  • VNecula169

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2023

  • Mesaj Privat
Salut bãieți am schimbat amortizoare fata și observ ca se aude un trosnet ce ziceți voi ca n-am fãcut bine voi ați pãțit ? Am un 1 6 benzina twiinport
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Doar amortizoare ai schimbat? Tu, personal? Fii mai larg la inimã cu detaliile...zic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR