Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Shived

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu alternatorul si nu stiu in ce parte sa ma mai intorc sa o rezolv. Am schimbat 3 punti de diode pana acum. Ultima schimbare a fost acum 1 saptamana. Cand am montat puntea, am montat si un releu de incarcare "nou" cumparat acum vreo 2 ani, nefolosit, care nu a functionat. Am pus releul de incarcare vechi, cu puntea de diode noua si a mers. Cu o mica paranteza; cand am pus bornele la baterie, a tot facut scantei, a iesit putin fum din zona alternatorului. Dar spre uimirea mea, a functionat. Cu toate ca acel fum presupun ca a fost de la o dioda. Incarca la 14.1v la relanti fara consumatori, 12.8v cu toti consumatorii porniti la relanti si 13,5-13.6v cu toti consumatorii la 2000rpm. Dar a functionat aproximativ o saptamana. Acum e mort complet, nu incarca deloc, e direct bateria. Daca intorc de 3 ori de volan, e gata. Suspectez ca statorul nu mai are lacul de pe spire intreg si de aia imi tot arde diodele. Am vrut sa iau din dezmembrari un alternator, dar daca are aceiasi problema ca si al meu, il iau degeaba. Daca cumpar unul nou, nu am cum sa iau garantia pentru ca il voi monta eu. Statorul are niste portiuni unde spirele sunt un maro mai inchis.... Nu prea stiu incotro sa ma indrept. Tare proaste sunt alternatoarele de pe 1.7...


MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca iei de la dezmembrari cere garantie, iar daca nu functioneaza il dai inapoi.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cu siguranta a cedat din nou releul de incarcare.Motivul cel mai frecvent este de uzura a colectorului ,scurt intre spire sau da la masa.Asa ca daca veti inlocui din nou releul fara sa inlaturati cauza pentru care acestea se ard nu veti face decat sa irositi bani.Pe de alta parte,pretul pentru un rotor si un releu nou depaseste cu mult pretul unui alternator SH,asa ca solutia se autoimpune.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=126700 poate iti foloseste
  • Shived

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema intr`un final. Am cumparat un alternator din dezmembrari care, pe banc incarca 14.2 dar pus pe masina incarca 12. Nu stiu de ce, codul alternatorului aratand rezultate care spuneau ca merge pe astra h. L-am dat inapoi si am decis sa incerc iar cu alternatorul meu. Am cumparat o punte de diode HUCO si un releu de incarcare Mobiletron (alt releu produs de alta firma mai ok nu am gasit), inainte de a le monta am testat statorul si rotorul alternatorului, ambele avand valori normale. Am montat puntea cu diode si releul, pus alternatorul pe masina si acum incarca intre 13.9v si 14.1v. Singura problema acum este ca, atunci cand pornesc aerul conditionat si cupleaza compresorul, consuma enorm de mult. Cu aerul pe treptele 1 si 2, scade incarcarea la 13.5v in turatii si 13.2 la relanti, iar cu aerul in treapta 4 (maxim), in turatii incarcarea este de 12.8v iar la relanti este de 12.3v. Nu inteleg de la ce ar putea fi. Inafara de aer conditionat, orice consumator as porni, nu scade incarcarea mai jos de 13.7v la relanti. Cu aerul pe treapta 4 are 12.3v, cum opresc aerul, sare instant la 14v-14.1v.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Bobina de ambreiaj de la compresor este in scurt sau da la masa.
  • Shived

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am verificat ambreiajul compresorului. Am scos releul si am facut legatura acolo si cupleaza mereu fara nici o problema.


Si legat de problema initiala cu alternatorul, as fi preferat sa pun un alternator de amperaj mai mare. Dar am cautat in lung si in lat unul similar de pe alte marci de masini sau aftermarket dar cu amperaj mai mare. Nu am gasit nimic. Din ce am observat, toate care se potrivesc pe Astra H 1.7cdti, sunt de 100A sau 110A. Singura varianta era sa iau o pompa de vacuum electrica si un alternator mai mare separat si sa fac eu improvizatie cu fir tras direct la baterie
  • alin263

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am avut enorm de multe probleme cu alternatorul.Am schimbat si eu o gramada de punti de diode si de relee si Hitachi si Mobiletron inclusiv in reprezentanta Opel. Sunt multe probleme de discutat. Eu am scapat prin faptul ca am luat un alternator nou Atentie! cu fulie cu ambreiaj si pompa de vacuuum noua pe el.
Si eu am refacut statorul la cel vechi, inclusiv lacuirea bobinajului si tot nu am scapat de probleme. Datorita alternatorului in timp am distrus si vreo 2 baterii noi. Faza cu fulia cu ambreiaj este f logica dar e mult de explicat. Si datorita pompei de vacuum se produce scurt in alternator si cade incarcarea
CEL MAI IMPORTANT... Trage 2 cablaje groase direct de pe alternator pe bornele bateriei atat pt - cat si pt +. Este f cunoscuta problema cu caderea de tensiune si lipsa de incarcare pt proiectarea proasta a instalatiei electrice la opel. Mai sunt multe de scris dar daca vrei ajutor cauta-ma in privat si te ajut cu placere. Fiind posesor de H , am devenit in timp expert in alternatoare, electromotoare, injectoare si clima.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Minunat, am citit dintr-o rasuflare tot ce ai scris mai sus iar daca mai ai ceva de impartasit cu noi din tot ceea ce ai experimentat pe problema asta a alternatorului de pe H cu motor ISUZU cred ca ar ajuta mult comunitatea de posesori de Opel cu aceiasi motorizare.

Cu Stima !

L.E:
Nu i-a dat nimeni de cap pana acum la problema asta disperanta privind alternatorul de Astra H 1.7cdti, folosind punte + relee made in PRC. Este binevenita orice solutie ce rezolva aceasta situatie.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la noi... Punte si releu noi, nu incarca in sarcina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR