Shived
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2015
- Mesaj Privat
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z17DTH
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 386 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 269 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Shived
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Shived
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2015
- Mesaj Privat
Si legat de problema initiala cu alternatorul, as fi preferat sa pun un alternator de amperaj mai mare. Dar am cautat in lung si in lat unul similar de pe alte marci de masini sau aftermarket dar cu amperaj mai mare. Nu am gasit nimic. Din ce am observat, toate care se potrivesc pe Astra H 1.7cdti, sunt de 100A sau 110A. Singura varianta era sa iau o pompa de vacuum electrica si un alternator mai mare separat si sa fac eu improvizatie cu fir tras direct la baterie
alin263
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
Si eu am refacut statorul la cel vechi, inclusiv lacuirea bobinajului si tot nu am scapat de probleme. Datorita alternatorului in timp am distrus si vreo 2 baterii noi. Faza cu fulia cu ambreiaj este f logica dar e mult de explicat. Si datorita pompei de vacuum se produce scurt in alternator si cade incarcarea
CEL MAI IMPORTANT... Trage 2 cablaje groase direct de pe alternator pe bornele bateriei atat pt - cat si pt +. Este f cunoscuta problema cu caderea de tensiune si lipsa de incarcare pt proiectarea proasta a instalatiei electrice la opel. Mai sunt multe de scris dar daca vrei ajutor cauta-ma in privat si te ajut cu placere. Fiind posesor de H , am devenit in timp expert in alternatoare, electromotoare, injectoare si clima.
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cu Stima !
L.E:
Nu i-a dat nimeni de cap pana acum la problema asta disperanta privind alternatorul de Astra H 1.7cdti, folosind punte + relee made in PRC. Este binevenita orice solutie ce rezolva aceasta situatie.
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat