Balint58
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
buna am o problema la pornire la opel astra h anul fabricatie 2005 pote cineva a mai avut acest necaz la pornire cu electromotor dureaza mult aproape un minut dupa ce porneste nu mai am nici o problema ma gandesc o fi stricat supapa care mentine presiunea inainte de pompa de injectie este o teava la capatul este o supapa multumesc orice ajutor
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Supapa acea se numeste regulator de presiune, iar "teava" acea se numeste rampa comuna. cel mai probabil regulatorul s-a defectat. In scurt timp nu va mai porni deloc masina. Verifica ce cod de eroare ai? Eu banuiesc P0090.
P.S. Acum ti-am mutat intrebarea la locul potrivit, pe viitor te rog sa fii mult mai atent
P.S. Acum ti-am mutat intrebarea la locul potrivit, pe viitor te rog sa fii mult mai atent
Balint58
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
Edwin! mersi mult pentru ajutor azi o sa merg pentru test am avut necazul acesta la Segedin unde era sa cumpar un motor intreg de la service n- au putut identifica care este baiul am cumparat un set de conducte care face legatura intre injectoare si pompa de inalta presiune la urma am cumparat si pompa pana la urma si rampa comuna adevarat nu era nou nouti multumesc pentru ajutor bálint
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Da, știu topicul respectiv (foarte bun), dar nu este de la electromotor. Când pun tester pe mașinã, se observã lipsa de presiune din rampa comunã. Bãnuiesc regulatorul de presiune sau senzorul de presiune... Caut pe la dezmembrãri sã înlocuiesc și-apoi sã vãd cum reacționeazã mașina. Am înțeles cã aceste piese nu pot fi reparate, recondiționate, sunt capsulate, n-ai ce sã mai faci cu ele.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut! Pacientul este un Corsa C, Z13DT, dec. 2005, ”infestat” cu apã, mizerie, noroi etc. datoritã unor cauciucuri 185/65 R15 (atenție, amatori!) care au conductele de plastic de la bușon cãtre rezervor, schimbat 7 injectoare, 2 pompe injecție, 2 rampe cu tot cu senzori și regulator de presiune. Dupã aerisire, spãlare, uscare etc., avem urmãtoarele:
Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:
P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.
Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!
Mulțumesc anticipat!
Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:
P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.
Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!
Mulțumesc anticipat!
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
mishu88 a scris:Salut! Pacientul este un Corsa C, Z13DT, dec. 2005, ”infestat” cu apã, mizerie, noroi etc. datoritã unor cauciucuri 185/65 R15 (atenție, amatori!) care au conductele de plastic de la bușon cãtre rezervor, schimbat 7 injectoare, 2 pompe injecție, 2 rampe cu tot cu senzori și regulator de presiune. Dupã aerisire, spãlare, uscare etc., avem urmãtoarele:
Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:
P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.
Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!
Mulțumesc anticipat!
Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:
P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.
Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!
Mulțumesc anticipat!
@mishu88 la tine:
1. Regulatorul inalta presiune de pe rampa e "gata".
2. Senzorul inalta presiune ( din capatul rampei ) nu prea "cade".
3. Senzorul ax came evita "facet".
De pe cele 2 rampe nici un regulator nu mai poate fi folosit? Ai desfacut si ai comparat regulatoarele?
DB77AAA a scris:Ambele... si apoi masina/motorul.
Prima oara desfa si curata. Daca esti sigur ca totul e curat, regulatorul de presiune.
Prima oara desfa si curata. Daca esti sigur ca totul e curat, regulatorul de presiune.
Angi motorul nu e "cel mai prost" si cum faci mentenanta asa ai satisfactii/frustrari. Dar stii asta.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut! Mersi corsablue pt raspuns! Cum pot testa (pasiv) regulatoarele? Are 3 pini,pot mãsura ceva cu aparat de mãsurã? Ambele regulatoare,puse pe masina,nu ajuta pornirea (fac 1-2 MPa) si dau în nas la 1500-1800 rpm si masina scoate fum si merge nerotund. Pompele le-am verificat,au nota 9/10. Ce ai vrut sa spui la punctul 3?
Am sã fac un efort sã iau un regulator nou...
Am sã fac un efort sã iau un regulator nou...
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Asta e, i-oi da și pe ãștia.
N-am înțeles ce înseamnã ”3. Senzorul ax came evita "facet". ”, acel ”Facet”. Știu cã trebuie piese noi, oricum la second un regulator de presiune fãrã 100 Euro nu-l iei.
Și oricum, m-am învãțat cu secondurile. O fac, o vând și-mi iau Golan, mãcar știu cã-i nou și nu-mi mai fac prieteni la dezmembrãri.
PS: De la ce mașini se mai potrivește regulatorul de presiune? Cumva Fiat 1.3?
N-am înțeles ce înseamnã ”3. Senzorul ax came evita "facet". ”, acel ”Facet”. Știu cã trebuie piese noi, oricum la second un regulator de presiune fãrã 100 Euro nu-l iei.
Și oricum, m-am învãțat cu secondurile. O fac, o vând și-mi iau Golan, mãcar știu cã-i nou și nu-mi mai fac prieteni la dezmembrãri.
PS: De la ce mașini se mai potrivește regulatorul de presiune? Cumva Fiat 1.3?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
mishu88 a scris:Asta e, i-oi da și pe ãștia.
N-am înțeles ce înseamnã ”3. Senzorul ax came evita "facet". ”, acel ”Facet”.
N-am înțeles ce înseamnã ”3. Senzorul ax came evita "facet". ”, acel ”Facet”.
Din exeperienta iti spun ca exista o relatie de cauzalitate intre eroare generata de defectarea regulatorului de presiune, care in cazul tau este bussit si senzorul de ax came sau vibrochen. Dupa ce schimbi regulatorul ai sa vezi ca-ti dispare eroarea de senzor ax came.
Bafta
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Acum îmi dã P0090. În autodata zice: wiring, valva sau... ECU. Orice regulator pun pe mașinã, îmi dã P0090.
Cum se poate repara/testa un ECU? Chiar trebuie sã ajung sã-l schimb și pe ãsta?
Într-adevãr, eroarea cu senzorul ax came a dispãrut.
PS: Mãi frate, dupã ce-mi fac mașina, ori o vând, ori fac Europa cu ea.
Cum se poate repara/testa un ECU? Chiar trebuie sã ajung sã-l schimb și pe ãsta?
Într-adevãr, eroarea cu senzorul ax came a dispãrut.
PS: Mãi frate, dupã ce-mi fac mașina, ori o vând, ori fac Europa cu ea.
nelu busa
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat