Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Balint58

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
buna am o problema la pornire la opel astra h anul fabricatie 2005 pote cineva a mai avut acest necaz la pornire cu electromotor dureaza mult aproape un minut dupa ce porneste nu mai am nici o problema ma gandesc o fi stricat supapa care mentine presiunea inainte de pompa de injectie este o teava la capatul este o supapa multumesc orice ajutor
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Supapa acea se numeste regulator de presiune, iar "teava" acea se numeste rampa comuna. cel mai probabil regulatorul s-a defectat. In scurt timp nu va mai porni deloc masina. Verifica ce cod de eroare ai? Eu banuiesc P0090.

P.S. Acum ti-am mutat intrebarea la locul potrivit, pe viitor te rog sa fii mult mai atent Wink
  • Balint58

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Edwin! mersi mult pentru ajutor azi o sa merg pentru test am avut necazul acesta la Segedin unde era sa cumpar un motor intreg de la service n- au putut identifica care este baiul am cumparat un set de conducte care face legatura intre injectoare si pompa de inalta presiune la urma am cumparat si pompa pana la urma si rampa comuna adevarat nu era nou nouti multumesc pentru ajutor bálint
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat pânã la urmã? Cã mã lovesc și eu cu aceeași problemã: nu vrea sã porneascã, dar odatã ”pãcãlitã” cu spray, o ia și nu-mi mai face probleme.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mishu la tine s-ar putea sa fie din electromotor... cauta ca s-a discutat pe forum este o discutie cu un coleg care a dat lux de amanunte
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da, știu topicul respectiv (foarte bun), dar nu este de la electromotor. Când pun tester pe mașinã, se observã lipsa de presiune din rampa comunã. Bãnuiesc regulatorul de presiune sau senzorul de presiune... Caut pe la dezmembrãri sã înlocuiesc și-apoi sã vãd cum reacționeazã mașina. Am înțeles cã aceste piese nu pot fi reparate, recondiționate, sunt capsulate, n-ai ce sã mai faci cu ele.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Pacientul este un Corsa C, Z13DT, dec. 2005, ”infestat” cu apã, mizerie, noroi etc. datoritã unor cauciucuri 185/65 R15 (atenție, amatori!) care au conductele de plastic de la bușon cãtre rezervor, schimbat 7 injectoare, 2 pompe injecție, 2 rampe cu tot cu senzori și regulator de presiune. Dupã aerisire, spãlare, uscare etc., avem urmãtoarele:

Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:

P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.

Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!

Mulțumesc anticipat! Smile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ambele... si apoi masina/motorul.

Prima oara desfa si curata. Daca esti sigur ca totul e curat, regulatorul de presiune.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Salut! Pacientul este un Corsa C, Z13DT, dec. 2005, ”infestat” cu apã, mizerie, noroi etc. datoritã unor cauciucuri 185/65 R15 (atenție, amatori!) care au conductele de plastic de la bușon cãtre rezervor, schimbat 7 injectoare, 2 pompe injecție, 2 rampe cu tot cu senzori și regulator de presiune. Dupã aerisire, spãlare, uscare etc., avem urmãtoarele:

Simptome:
- nu pornește, face decât 1-2 MPa din cei 26 MPa necesari;
- dupã ce pornește cu spray și eu iau la plimbare, îmi dã în nas la 1750-1800 rpm.
- iatã codurile de eroare:

P1190 - Supapã reglare presiune;
P1192 - Presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0340 - Senzor poziție arbore cu came;
P0190 - Senzor presiune Rail;
P1191 - Presiune Rail;
P0093 - Circuit de alimentare sub înaltã presiune.

Acum întrebarea cãtre voi: ce schimb? Regulatorul sau senzorul de pe rampã?!

Mulțumesc anticipat! Smile

@mishu88 la tine:
1. Regulatorul inalta presiune de pe rampa e "gata".
2. Senzorul inalta presiune ( din capatul rampei ) nu prea "cade".
3. Senzorul ax came evita "facet".
De pe cele 2 rampe nici un regulator nu mai poate fi folosit? Ai desfacut si ai comparat regulatoarele?

DB77AAA a scris:Ambele... si apoi masina/motorul.
Prima oara desfa si curata. Daca esti sigur ca totul e curat, regulatorul de presiune.

Angi motorul nu e "cel mai prost" si cum faci mentenanta asa ai satisfactii/frustrari. Dar stii asta.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Mersi corsablue pt raspuns! Cum pot testa (pasiv) regulatoarele? Are 3 pini,pot mãsura ceva cu aparat de mãsurã? Ambele regulatoare,puse pe masina,nu ajuta pornirea (fac 1-2 MPa) si dau în nas la 1500-1800 rpm si masina scoate fum si merge nerotund. Pompele le-am verificat,au nota 9/10. Ce ai vrut sa spui la punctul 3?

Am sã fac un efort sã iau un regulator nou...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Zice sa iei piese originale daca vrei sa porneasca (Bosch). Smile
Regulatorul e 840 lei nou. Shocked
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Asta e, i-oi da și pe ãștia.

N-am înțeles ce înseamnã ”3. Senzorul ax came evita "facet". ”, acel ”Facet”. Știu cã trebuie piese noi, oricum la second un regulator de presiune fãrã 100 Euro nu-l iei.

Și oricum, m-am învãțat cu secondurile. O fac, o vând și-mi iau Golan, mãcar știu cã-i nou și nu-mi mai fac prieteni la dezmembrãri.

PS: De la ce mașini se mai potrivește regulatorul de presiune? Cumva Fiat 1.3?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
FACET e o marca ieftina de senzori.
Da, de pe Fiat 1,3 poti lua regulatorul dar sa verifici codul Bosch sa fie acelasi. Ti l-am spus acum vreo saptamana, 0281002507 parca.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ok, mulțumesc mult pentru cod și informații! Sper s-o dau la capãt și cu asta.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Rectific codul: 0281002584.
Ai PM mishu88.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Asta e, i-oi da și pe ãștia.

N-am înțeles ce înseamnã ”3. Senzorul ax came evita "facet". ”, acel ”Facet”.


Din exeperienta iti spun ca exista o relatie de cauzalitate intre eroare generata de defectarea regulatorului de presiune, care in cazul tau este bussit si senzorul de ax came sau vibrochen. Dupa ce schimbi regulatorul ai sa vezi ca-ti dispare eroarea de senzor ax came.

Bafta
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa este @Tiaz. Confirm (din experienta) susnumita cauzalitate, dar dupa rezolvarea regulatorului este posibil sa persiste senzorul pozitie ax came si atunci se va EVITA facet (din experienta) chiar daca este putin mai ieftin.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Acum îmi dã P0090. În autodata zice: wiring, valva sau... ECU. Orice regulator pun pe mașinã, îmi dã P0090.

Cum se poate repara/testa un ECU? Chiar trebuie sã ajung sã-l schimb și pe ãsta?

Într-adevãr, eroarea cu senzorul ax came a dispãrut.

PS: Mãi frate, dupã ce-mi fac mașina, ori o vând, ori fac Europa cu ea.
  • nelu busa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai reusit sa o repari?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu! Am verificat continuitatea firului dintre mufã și conectorul care intrã în regulator, am rezistențã 1,3 Ohmi, deci existã continuitate.

Rãmâne sã repar ECU. Numai cã nu știu unde sã-l trimit. Adicã am oferte, dar nu am încredere.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR