Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Sgorunescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbina se încãlzeste destul de tare în mers
partea de mijloc de lângã mufa pare chiar încinsã, am.pompa de 2,2 , un electrician mi-a resoftat calculatorul pompei si tot cam asa ca simptome , mai am sa verific legãturile celor 2 fire de la electrovalva on pompa de injectie, nu stiu daca calculatorul pompei e piesa de schimb separatã ..


MODEL: Opel vectra c am 2004
MOTOR: 2,0dti
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
calculatorul nu se gaseste separat decat la reparatorii autorizati care au alte cai de a cumpara piesele...
vezi de fire sa nu fie in scurt si sa nu fie blocat sau sa mearga greu pistonasul de avans
  • Sgorunescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2023

  • Mesaj Privat
L-a reprogramat din Laptop pe motor si serie sasiu , el a lucrat la Opel , deci pompa este de 2,2 , si asta a gasit el in Laptop si a reprogramat-o pe 2,0..si seria sasiu , daca ar fi un scurt pe fire s-ar încãlzi local acolo zic eu firele , sunt verificate cu ocazia asta si sunt ok , cred ca schimb Convertorul de presiune cu unul mai bun ( Pierburg.., ceva) si vad apoi mai departe.., multumesc si va invit sa imi scrieti mai departe ..
  • Sgorunescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Va referiti la pistonasul de avans in legatura cu covertorul de presiune..?.., cumva ca si componenta a lui..?..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR