- Sgorunescu
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Feb 2023
Sgorunescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2023
- Mesaj Privat
Electrovalva turbina se încãlzeste destul de tare în mers
partea de mijloc de lângã mufa pare chiar încinsã, am.pompa de 2,2 , un electrician mi-a resoftat calculatorul pompei si tot cam asa ca simptome , mai am sa verific legãturile celor 2 fire de la electrovalva on pompa de injectie, nu stiu daca calculatorul pompei e piesa de schimb separatã ..
MODEL: Opel vectra c am 2004
MOTOR: 2,0dti
partea de mijloc de lângã mufa pare chiar încinsã, am.pompa de 2,2 , un electrician mi-a resoftat calculatorul pompei si tot cam asa ca simptome , mai am sa verific legãturile celor 2 fire de la electrovalva on pompa de injectie, nu stiu daca calculatorul pompei e piesa de schimb separatã ..
MODEL: Opel vectra c am 2004
MOTOR: 2,0dti
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Sgorunescu
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Feb 2023
Sgorunescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2023
- Mesaj Privat
L-a reprogramat din Laptop pe motor si serie sasiu , el a lucrat la Opel , deci pompa este de 2,2 , si asta a gasit el in Laptop si a reprogramat-o pe 2,0..si seria sasiu , daca ar fi un scurt pe fire s-ar încãlzi local acolo zic eu firele , sunt verificate cu ocazia asta si sunt ok , cred ca schimb Convertorul de presiune cu unul mai bun ( Pierburg.., ceva) si vad apoi mai departe.., multumesc si va invit sa imi scrieti mai departe ..
- Sgorunescu
- OP
- 3 mesaje
- din 24 Feb 2023
Sgorunescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2023
- Mesaj Privat