Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • AIulian30

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Salutare,

Mã confrunt cu urmãtoarea probleme:
-la relati tremurã motorul fãrã o oscilație a acului de turometru,
-miros puternic de noxe

Menționez cã motorul are 130.000 km. Nu am nici o eroare în bord, pe tester nu dã nici o eroare. În mers mașina trage și merge foarte bine.

La mecanicii la care am fost îmi spun ba cã ar fi injectoare, ba IGR, ba bujii etc.

Mã poate ajuta cineva sã rezolv problema fãrã sã fiu nevoit sã schimb jumãtate de motor. Mulțumesc


MODEL: Insigna B fabricație 2017 decembrie
MOTOR: 1.6

LOCATIE: Sibiu
Skip ads

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Se pare ca nici cei din UK nu stiu.
https://www.astrakforums.co....-rough-idle.6120/
https://insignia-drivers.uk/...6-cdti-lumpy-idle

Face doar la rece?
Ai si un sunet de zornait de lant cumva?
  • AIulian30

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Zornãit nu se aude.
Trepidațiile apar și la cald și la rece, dar nu tot timpul. Mirosul e tot timpul.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie galeria de evacuare fisurata sau undeva pe traseu. Fa o inspectia vizuala, vezi daca sunt fisuri, daca iese fum sau daca sunt suprafete umede.
  • AIulian30

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Este totul bine și la galerie.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa-ti mai spun, doar la admisie si evacuare ma pot gandi (o fisura, un furtun crapat/iesit, ceva infundat, etc).

Cum e mirosul de noxe, ascutit, similar cu perspiratia omului sau greu, de diesel, ca la camioanele/tractoarele din anii 80?
  • AIulian30

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Un miros tipic mașinilor diesel mai vechi. Totuși parcã în timpul zilei se mai reduce mirosul fațã de diumineața.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pare mai degrabã o scurgere minorã de motorinã pe ceva parte încinsã(evacuare sau similar)...posibil peste noapte picurã o cantitate mai mare, de-aia dimineața e mai puternic mirosul...sau picurã doar cu motorul oprit, dar piesa încinsã nu aparține evacuãrii, se încinge mai greu și la o temperaturã mai joasã decât a evacuãrii, de-aia vaporizarea e mai redusã...


Ultima modificare făcută de bibu16v la Mie 25 Jan, 2023 3:09 pm
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca trepidatiile nu sunt ritmice, de "mers in 3", in primul rand verificata functionarea EGR in parametri, nu trebuie sa asteptam sa dea eroare.
Apoi presiunea diferentiala, distanta medie intre regenerari, durata medie a regenerarilor - sunt informatii utile, dar nu suficiente.
Daca sunt ritmice, trebuie facuta o comparatie a timpilor de injectie. Calculatorul acesta ajuta foarte mult in diagnoza, ne ofera multi parametri de analizat.
Apoi mai trebuie verificata presiunea de ulei, cu si fara valva actionata, cu si fara racire pistoane.
Si nu in ultimul rand, un test de compresie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR