AIulian30
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2023
- Mesaj Privat
Salutare,
Mã confrunt cu urmãtoarea probleme:
-la relati tremurã motorul fãrã o oscilație a acului de turometru,
-miros puternic de noxe
Menționez cã motorul are 130.000 km. Nu am nici o eroare în bord, pe tester nu dã nici o eroare. În mers mașina trage și merge foarte bine.
La mecanicii la care am fost îmi spun ba cã ar fi injectoare, ba IGR, ba bujii etc.
Mã poate ajuta cineva sã rezolv problema fãrã sã fiu nevoit sã schimb jumãtate de motor. Mulțumesc
MODEL: Insigna B fabricație 2017 decembrie
MOTOR: 1.6
LOCATIE: Sibiu
Mã confrunt cu urmãtoarea probleme:
-la relati tremurã motorul fãrã o oscilație a acului de turometru,
-miros puternic de noxe
Menționez cã motorul are 130.000 km. Nu am nici o eroare în bord, pe tester nu dã nici o eroare. În mers mașina trage și merge foarte bine.
La mecanicii la care am fost îmi spun ba cã ar fi injectoare, ba IGR, ba bujii etc.
Mã poate ajuta cineva sã rezolv problema fãrã sã fiu nevoit sã schimb jumãtate de motor. Mulțumesc
MODEL: Insigna B fabricație 2017 decembrie
MOTOR: 1.6
LOCATIE: Sibiu
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Se pare ca nici cei din UK nu stiu.
https://www.astrakforums.co....-rough-idle.6120/
https://insignia-drivers.uk/...6-cdti-lumpy-idle
Face doar la rece?
Ai si un sunet de zornait de lant cumva?
https://www.astrakforums.co....-rough-idle.6120/
https://insignia-drivers.uk/...6-cdti-lumpy-idle
Face doar la rece?
Ai si un sunet de zornait de lant cumva?
AIulian30
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2023
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
AIulian30
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2023
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
AIulian30
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Pare mai degrabã o scurgere minorã de motorinã pe ceva parte încinsã(evacuare sau similar)...posibil peste noapte picurã o cantitate mai mare, de-aia dimineața e mai puternic mirosul...sau picurã doar cu motorul oprit, dar piesa încinsã nu aparține evacuãrii, se încinge mai greu și la o temperaturã mai joasã decât a evacuãrii, de-aia vaporizarea e mai redusã...
Ultima modificare făcută de bibu16v la Mie 25 Jan, 2023 3:09 pm
Ultima modificare făcută de bibu16v la Mie 25 Jan, 2023 3:09 pm
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Daca trepidatiile nu sunt ritmice, de "mers in 3", in primul rand verificata functionarea EGR in parametri, nu trebuie sa asteptam sa dea eroare.
Apoi presiunea diferentiala, distanta medie intre regenerari, durata medie a regenerarilor - sunt informatii utile, dar nu suficiente.
Daca sunt ritmice, trebuie facuta o comparatie a timpilor de injectie. Calculatorul acesta ajuta foarte mult in diagnoza, ne ofera multi parametri de analizat.
Apoi mai trebuie verificata presiunea de ulei, cu si fara valva actionata, cu si fara racire pistoane.
Si nu in ultimul rand, un test de compresie.
Apoi presiunea diferentiala, distanta medie intre regenerari, durata medie a regenerarilor - sunt informatii utile, dar nu suficiente.
Daca sunt ritmice, trebuie facuta o comparatie a timpilor de injectie. Calculatorul acesta ajuta foarte mult in diagnoza, ne ofera multi parametri de analizat.
Apoi mai trebuie verificata presiunea de ulei, cu si fara valva actionata, cu si fara racire pistoane.
Si nu in ultimul rand, un test de compresie.