Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut! A venit frigul si tocmai mi-am dat seama ca aeroterma nu mai baga aer cald in masina...chiar daca urc apa la 90 de grade(cu termostatul scos) iar ambele furtunele de la calorifel fierbinti,cu butonul dat pe caldura in masina aerul intra rece...am incercat sa folosesc si metoda cu calgon,am scos si filtrul de polen(nu stiu daca ar fi trbuit sa fac toate astea dar am incercat sa rezolv cumva)...degeaba..Cand schimb butonul de pe rece pe cald se aude cum actioneaza clapetul(se aude pocnitura aceea specifica de inchidere)... Poate cineva sa imi spuna ce este de facut!? Oare? Crying or Very sad
Skip ads

  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Poate e sarit bratul (tija) care actioneaza clapetul si tu auzi motorasul sau altceva. Trebuie verificat acolo cu atentie. Clapetul este blocat, mai ales ca ai ambele furtune de la calorifer calde.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Si returul de la caloriferul habitaclu (care iese spre motor) cum este daca este fierbinte.
Atunci problema este in habitaclu. (in service daca te duci ii va lua ceva bani un plin si ceva.)

Ai PM. sper sa te ajute la desfacut, vezi sa nu desfaci radiatorul (doar daca stii sigur ca el este cauza) ca este greu sa il pui inapoi.

Ceva de genul.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt ajutor...maine am sa desfac acolo sa ma uit si am sa revin cu detalii(cu unele fericite sper)! Wink
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
REZOLVAT..caloriferul era blocat pe inchis!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
caloriferul era blocat pe inchis

Eu unul nu stiam ca caloriferul se poate blocat pe inchis doar infunda cred.
Sigur calorifer ai vrut sa spui...
Cum asa dezvolta ompic (mai multe detalii poate vor mai fi colegi in aceeasi situatie.)
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ai dreptate Tataru ion ...nu caloriferul in sine era blocat,ci o componenta a acestuia..este vorba despre un mic motoras care este montat intre caloriferul de caldura si conductele de aluminiu ale acestuia(nu stiu exact denumirea)
Eu am remediat printr-o metoda putin mai disperata si anume am desfacut carcasa motorasului in interiorul caruia se afla o tija din plastic,am renuntat la cele doua fire care alimentau motorasul si am actionat tija manual pe pozitia deschis astfel incat apa sa poata circula si in interiorul caloriferului...Sa avem o iarna calduroasa! Laughing Respect!


Ultima modificare făcută de jimmis la Mie 26 Nov, 2014 4:36 pm, modificat de 4 ori în total
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Stii cumva ce rol are motorasul.
Si mufa de la el unde duce.
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Motorasul are rolul de a inchide si a deschide circuitul apei in calorifer..Am incercat sa urmaresc directia firelor dar se pierd undeva pe instalatie..oricum la mine motorasul era ars(prezenta urme de fum,si umezeala)...am alimentat cu 12v direct de la baterie si degeaba...probabil a patruns apa acolo, iar asta a dus la problemele in cauza.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumim foarte utile informatile.
Sigur vor fi colegi care nici prin cap nu le-ar trece ca au motoras acolo.
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
daca nu vad radiatoru de caldura nu am cum sa stiu daca am sau nu acel motoras
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la Astra aveti asa cava? eu nu am asa ceva pe masina si este din 2001 Y20DTH...
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pe Astra mea din 2000 Y20DTH exista un astfel de calorifer..dar oricum voi daca ati eliminat toate cauzele posibile si s-a ajuns la calorifer (manevra de reparatie/ schimbare a caloriferului este putin mai dificila) ,va trebui sa-l scoateti, asa ca se va afla atunci daca acel calorifer are sau nu motoras. Succes!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Depinde ce instalatie are fiecare pe masina BEHR sau DELPHI sa poate mai sunt si altele la tine pe plasticuri ce scria, ce producator.
Carcasa caloriferului era prinsa in cleme sau suruburi.
  • jimmis

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Carcasa caloriferului este fixata in 9 suruburi pe care le-am desfacut cu un torx de 20...din pacate nu am un raspuns despre producator.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am instalatie Behr dar nu am acel motoras in zona caloriferului din habitaclu. Cand am schimbat renumitele o-ringuri am vazut asta si nu e chiar asa de complicat pe cat pare dar trebuie atentie la demontat si montat ca sa nu se distruga acele o-ringuri la montaj. ..
  • pocket

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Termostatul este original?
Tu de care ai pus, cred ca cel mai ieftin.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
termostatele de la motorul asta Y20DTH sunt foarte proaste atat cele originale cat si cele pe licenta chiar daca pui Behr sau alte modele... este prost gandit si se uzeaza foarte repede... si eu va trebui sa il schimb cat de curand iar...
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
pocket a scris:Salutare.
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!
aceeasi situatie e si la mine, doar ca eu am vectra c. consider ca e infundat caloriferu..eu am incercat cateva solutii de desfundat ce am gasit aici pe forum , dar fara rezultat.incearca la o spalatorie sa iti bage apa cu presiune in radiatoru de caldura si vezi ce iti iese din el. asta urmeaza sa fac si eu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR